Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, hva gjør de i helgene, det blir vel ikke filma? Fordi de sier jo at det er 1 uke mellom hver seremoni og sånt

De er på hotellet i 40 dager, noe som vil si ti uker. Altså uka varer i fire dager før de starter på en ny uke. Ingen helger eller pauser. :p

Lenke til kommentar

Har en følelse av at Mats kommer inn igjen senere.

 

Btw, hva gjør de i helgene, det blir vel ikke filma? Fordi de sier jo at det er 1 uke mellom hver seremoni og sånt

De blir garantert guidet av kamerateamet om hvilken dag det er de skal si. Mandag hos oss er dagen etter parsermonien for dem.

Lenke til kommentar

Nichlas ut støtter jeg. Blir småkvalm av både stemmen og personligheten

 

Eks: " Nå går vi til crowden og chiller med chillpro"

 

WTF?

Sa han ikke chill pill? :p

 

Godt mulig, jeg fikk knapt med med et eneste ord der jeg gapte over hvor stor klyse han faktisk er ! :)

Joachim herjer der inne, og er allerede min favoritt. Så fort nichlas får konkurranse fra en ny kjekk, morsom og muskeløs gutt som sjekker inn, er han rett ute av hotellet. Og det gleder jeg meg til! :new_woot:

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Fatter ikke at hu er pokerspiller. Kan umulig gå i pluss...

 

Hun fikk kos og sex, fikk 2 gutter bak seg, fikk den mest likte fyren på hotellet som partner, hun fikk medynk og sympati for valget hun tok, hun er en "uskyldig liten pappajente", og hun klarer å overbevise alle om dette.

 

Vil si hun går ganske godt å pluss jeg..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...