Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Vekt: 94,1

 

Lettare sagt enn gjort Storken. Ikkje ofte eg har tid til det, og eg må kaupe maten på kroa som er naboen, hehe. Innkjøpspris kan eg bare drite i, her snakkar me 75kr for ein burger...

Men kan heller spise noko brød med skinke og ost i stadenfor.

DiNozzo, bra du vil følgje med, og håpar eg kan være til inspirasjon :p

 

Kosthald:

 

80g havregryn m/ 300g mjølk, 1 Skyr, 50g proteinpulver /m 400g mjølk, 1 grandiosa kjøttdeig og lauk ( :blush: ), 50g havregryn m/ 250g mjølk og 1 Skyr

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pizzaen var MIDDAG då for faen :( Kan då ikkje spise 2 stykker å bli mett..men skjlnnar kva du meiner, og sett pris på nazipisken din :love:

 

Har ikkje prøvd å pusse tenner nei, men mørk sjokolade har eg funne ut at funkar!

 

Kosthald:

95g havregyn m/ 350g mjølk, 3 hamburgerar (karbonade), m/ brød, ost og sprøstekt lauk, 70g havregryn m/ 300g mjølk og 1 Skyr.

Utan om detta blei det 35g mørk sjokolade (70%)

Vekt: 93,9

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Title boxing har mye bra.

 

Her har du bandasje:

 

 

 

Se på dette først, stance og footwork. Allikevel du ikke går for å bli en konkuranseboxer, vil du med riktig fotarbeid kunne jobbe bra rundt sekken og slå riktig (ettersom kraften ligger i beina og rumpa).

 

 

 

Deretter tar vi de rette slagene, jab og høyre. Kroker og uppercuts synes jeg du skal vente med til hendene er skadefrie og du har fått inn de rette slagene.

 

 

 

Får du inn dette og fotarbeid kan du ha en hard kardioøkt rundt sekken, med bevegelse i sirkel og frem og tilbake fra sekken.

Teknikken på slag er viktig for å ikke skade seg, og itilegg er det vel gøy å slå riktig? Hardt og raskt.

 

 

Se på 09:30 her, og kjør på med intervall med slikt. Hurtighet er viktig her, du trenger ikke så god teknikk mtp beina, men prøv å få hendene til å konstant gå i et høyt tempo. Hardere enn hva det ser ut som ;)

 

 

 

 

Fant denne, har ikke sett den, men Freddie Roach har vært Mike Tysons coach og har selv vært en stor boxer. Dette kanskje er for vanskelig, eller for innrettet mot konkuranse, men kanskje du finner noe interesant og forstår hvordan man jobber med en sekk. Han er litt vanskelig å forstå, han har fått parkinson etter sin lange karriære.

 

 

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Toppers!

Vurderar å kjøpe noko anna bandasje enn dei eg har, fordi dei blir for korte...

 

Tenker då å bestille ein eller fleir av desse:

 

http://store.titleboxing.com/mhw.html

 

http://store.titleboxing.com/hw.html

 

Eller så kan du sjå alle typene her, om du kan anbefale nokon! :)

http://store.titleboxing.com/handwraps-guards.html

Lenke til kommentar

Har desverre ikke mye peiling på bandasje, har selv noen ifra Fightgear.se som var passe lange og som fungerer utmerket, mer enn så vet jeg ikke om bandasje :p

 

De på Titleboxing sin side er sikkert gode, Twins er et merke jeg så de solgte også, som man kan stole på er kvalitet.

 

 

Begynn å tren allikevel din bandasje ikke er god nok, bare ikke slå så hardt. Det viktigste er hurtighet ;)

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Trening:

Benkpress:

15x30kg

10x40kg

10x50kg

8x60kg

8x60kg

 

Frontbøy:

10x20kg

10x30kg

10x40kg

10x40kg

 

Militærpress:

15x20kg

10x25kg

10x25kg

 

Hammercurl (reps er per hand):

10x15kg

10x15kg

8x15kg

8x15kg

7x15kg

 

Bicepscurl (reps per hand):

7x15kg

 

Smal roing:

15x50kg

15x55kg

15x60kg

10x60kg

 

Tricepspress:

15x25kg

8x30kg

8x30kg

Underarms curl m/ stang:

10x20kg

10x20kg

 

Planken:

1 minutt

90 sekund pause

1 minutt

120 sekund pause

45sekund

Kosthald:

 

100g havregryn m/350g mjølk.

50g proteinpulver m/ 4,5dl mjølk

Posegryte m/ ris, kjøtt og masse salat (litt dressing for smaken)

1 Skyr

 

Kommentar:

 

Bada i dag for å få ein russeknute. Då var kriteriet å bade ute før 1.Mars. Var mellom 2-3grader der eg bada, så merka det veldig på trening 30minuttar seinare.

Fekk ein slags krampeligande effekt i begge låra etter seiste sette med frontbøy. Var meininga å ta eit sett til, men klarte det ikkje, fordi det var så fryktleg ubehagleg.

Fekk bekrefta at det var ein mulig brist i venstrehanda, og at eg måtte ta det litt rolig framover. Var derfor eg tok så få sett på benkpress og bicepscurl.

Testa Jack3d, og den funka til dels godt. Merka litt av den boosteffekten, sjølv om eg bare tok 1,5 scoope. Prøve å auke til 2 scoope på neste trening. Fekk trena bra med armar, og fornøgd med det. Følgte ikkje noko treningsopplegg, derfor blei det dei klassiske øvingane.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y4DgdSpEYHY

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Trening:

 

20 minuttar med boksing på sekk.

 

Kosthald:

 

100g havregryn m/ 350g mjølk, 1,5 laksefillet m/ris, salat og bernaisause, 50g proteinpulver m/ 4dl mjølk, 60g havregryn m/ 250g mjølk og 1 Skyr.

 

Kommentar:

 

Kjende det i både armar, bein og bryst at eg trena i går. Var tungt å bokse, men fekk svetten til å renne litt etter 10 minuttar!

Alt i alt ein god dag.

Lenke til kommentar

Kubjelle: Det stemmer. Kjøyrer faste frå 23:00 til 15:00 som oftast.

 

Sebbe: Skulle til å sei det, har ikkje fått sett noko meir på dei filmane, men skal sette meg ned i morgo å sjå dei, og nokon andre. Kjenner det er mykje moroare å bokse når eg får med heile kroppen, hoppar frå side til side, dukkar etc :D

Helvete då! 2- timar med boksing?! Du må begynne å logge Sebbe, seriøst!

 

Huff ja, er vell snart bare fint nødt til å begynne å svømme...

Veit du om det er fordel/ulempe å bade rett før eller rett etter trening? Nokon tips der, om eg eksempelvis trenar 1,5 timar med styrke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...