Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Har ingen pulsklokke nei, desverre. Nå blir det heller ikkje så mykje kondis framover.

 

 

Vekt etter ein heidundrande karbohelg var: 94,8kg

 

Var ikkje så ille som eg hadde trudd det skulle bli, men mellom 10:30 og 12:00 var eg ganske så sulten. Følte meg bare veldig tom, ikkje så mykje energi til overs. Regnar med at det etterkvart gjeng litt vekk når spisemønsteret blir ein vane.

 

Blir ikkje noko seriøs styrketrening i dag, fordi eg klara å øydelegge den eine knyttneven i helga, men sattsar på å begynne på onsdag forhåpentlegvis :)

 

Kosthald:

 

Klokka 16:00 til 23:00

Ein haug med karbonadegryte, 3 loff skiver, ein tallerken med salat (salat, mais, ost, tacoshell, dressing og tacosaus), 70g havregryn m/ 300g mjølg og 1 Skyr

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trening:

 

Faen å bortkasta treningsøkt!

Gjorde 3 øvingar, og det var det. Noko dårleg motivert, pluss ei hand som var laaang frå samarbeidsvillig...Var eit sant helvete av smerte under benkpressen, så vurderar eit legebesøk for å sjå om det kan være noko som er brekt inni der..jippi!

 

Benkpress:

15x 30kg

10x 40kg

6x 62,5kg

6x 62,5kg

10x 50kg

 

Frykteleg vondt i venstrehanda.

 

Knebøy:

15x 20kg

10x 40kg

10x 40kg

6x 60kg

6x 60kg

 

Merkeleg smerte i kneet førte til at eg ikkje ville kjøyre tungare. Hadde også noko ubehag i ryggen.

 

Smal roing:

 

15x 45kg

15x 45kg

12x 50kg

12x 50kg

 

Tragisk økt! Så mykje vondt under ei økt har eg aldri hatt; Venstre hand, ryggen, albue leddet på venstre arm og høgre kne.

Ein ting som er brennsikkert er at det blir lenge til neste fyll og at det neste gong skal foregå i rolige former.

 

Kosthald:

 

5 brødskiver m/ smør og omelett, ein tallerken salat m/ salat, ost, mais, kylling kjøttdeig og dressing og 1 Skyr før leggetid.

 

1 positiv ting med treninga i dag: fekk snakka masse med ein tidlegare befal i telemarksbataljonen, så då fekk eg svar på nokon av dei mange spørsmåla mine.

 

Bestilte også nettopp:

1 x XPAND FX™ 400g (BCAA) NOK 299,-

1 x Essential Omega 3 - 900ml selolje NOK 279,-

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Vil ha begge deler, men har igrunn ganske mykje muskelmasse under fettet, så nr.1 prioritet er å dra av den drakta med fett så musklane blir synlege.

 

Tiden i vektrommet er vel anvendt tid.

Du øker forbrenningen over hele døgnet med å gjøre det.

 

Vil du virkelig dra i gang forbrenningen bør du kombinere det med intervall trening, gjerne i form av bakkedrag som en annen her foreslår.

 

Er du strukturert nok vil du nok kunne klare å få godt markerte muskler til badestrand sesongen begynner.

 

 

 

 

Har du lsyst å kunne løpe lettere kan du også legge til tåhev i vektrom programmet ditt.(f.esk beinpress maskin, bare med strake ben og bare presse med anklene)

Husk at du skal være i stand til å løpe 3000 meter med nesten 13km/t snart, den farten kommer ikke gratis selv om det er en liten distanse.

 

Har du lyst å knekke folk i håndbakk sies hammercurls å være en god ide.

 

Planken er en fin øvelse for magemusklene som ikke er stygg mot ryggen.(kan gjøres i vanlig og sidelengs for å treffe rett plass)

 

 

Ellers kan jeg anbefale:

https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer

Velg hva du vil, finn ut din 1-RM, og få ett tilpasset program.

Endret av knut71
Lenke til kommentar

Kosthald:

 

Huff, faalt for fristelen på butikken i dag. Fresa i meg 1 marsipanpylse, 130g sjokolade, 1 pakke vepsebol og 1 pose med minidragster.

1 tortilla med salata, mais, ost, kylling og saus.

2 fiskekaker, 2 poteter, ein haug med gulerøttar m/ purre

60g havregryn /m mjølk og 2 Skyr

 

Takk til alle som følger med og støttar meg, det hjelper! :)

Føler på eit vis at eg skuffar eit publikum så fort eg puttar i meg noko kroppen ikkje treng, men det er vell bra at eg føler det slik. Skal på kino i morgo, så då blir det iallfall ikkje noko særleg med snaks grunna dagens utskeiing.

 

Kjem nok til å begynne med ein del bakkeløp og 4x4 når snoen gjeng vekk, slik som dikkon anbefalar. Fram til den tid, er planen å kjøyre 110% styrke.

Bare den forbanna dritthanda blir go igjen snart nå!

 

Knut71:

Er du strukturert nok vil du nok kunne klare å få godt markerte muskler til badestrand sesongen begynner.

 

Hehe, takk for at du trur på meg, for det gjer ikkje eg til tider.

Har forresten ikkje noko beinpress greie der eg trenar. Er kunn tilgang på styrkerommet som tilhøyrer skulen, med andre ord, eit klent utstyrt og gamaldags romm.

 

Men eg kan kanskje bruke den slags fast benkpress/skulder shrugs maskin? At eg har den i høgde med hofta, og løftar kunn med leggane? (veit ikkje om du skjønnar kva eg meiner, men kan ta eit bilde av der eg trenar neste gobng eg er der).

Planken er ein fin øving, men utruleg tung! Men sikkert ein av dei beste og sikkraste øvingane for mage/rygg. Så den kan eg gjere no som handa ikkje er som den skal.

 

Hammarcurl har eg trena ein del av, fordi den trenar ein liten muskel som ligger under biceps. Den førar til at biceps ser større ut (Ja, trente den i utgangspunktet kunn for den effekten :dontgetit: )

 

 

Skal forresten ta mål av kroppen i morgo, men korleis skal eg måle magen? Har ein tendens til å trekke den inn. Korleis skal eg få det mest mogleg nøyaktig for kvar gong?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Kosthald:Men eg kan kanskje bruke den slags fast benkpress/skulder shrugs maskin? At eg har den i høgde med hofta, og løftar kunn med leggane? (veit ikkje om du skjønnar kva eg meiner, men kan ta eit bilde av der eg trenar neste gobng eg er der).

Planken er ein fin øving, men utruleg tung! Men sikkert ein av dei beste og sikkraste øvingane for mage/rygg. Så den kan eg gjere no som handa ikkje er som den skal.

 

Skal forresten ta mål av kroppen i morgo, men korleis skal eg måle magen? Har ein tendens til å trekke den inn. Korleis skal eg få det mest mogleg nøyaktig for kvar gong?

 

Jeg skjønner hva du mener og det vil funke fint, spesielt om du finner en liten forhøyning du kan ha under tåballene, slik at du for best mulig vandring på anklene.

 

Mål av mage med målebånd ?

Bruk heller en sånn som dette.

https://www.tn.no/butikk/produkt/fettkaliper

Muskler tar jo også plass, så viss du bytter ut fett med muskler og fremdeles måler mye med ett målebånd kan man jo ende opp med å bli skuffet.

Mål heller "spekket" :-)

Lenke til kommentar

Kosthald:

 

Fredag:

F"#¤%&/()='

130g sjokolade/marsipan, eit trillebår med taco, 100g kvikklunsje sjokolade, 1 pakke vepsebol, 2 fox, 1 Dragster.

"¤&%/&(#¤¤"#!

 

Laurdag:

1 bolle, 1 baguett, 1 pose superchips, 260g sjokolade/marsipan, 2 pk vepsebol, 2pk fox, middag med ris, fillet og grønnsaker og IS

 

Ja, kva kan eg egentleg sei, anna enn at eg vurdera å ikkje poste det?

Rett og slett kvalmande flaut.

 

Over til noko anna. Har fått konstatert at eg ikkje har brudd i venstre handa, og håpar den er klar for trening til måndag.

 

Her er eit bedre bilde av ryggen min. Er egentleg ganske fornøgd med korleis den ser ut, tatt til betraktning at eg veg 94kg og har mykje fett.

Skal prøve å sjå på det bilde å kutte ut det pisset med trøsteeting av godteri. Eg trur eg må forsøke å bare kutte det heilt ut om det skal funke...

post-198613-0-17709000-1297545452_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...