Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trening:

I dag blei det svømming i gymmen. Blei rundt 300-400m trur eg.

Kosthald:

150g havregryn m/ 5dl mjølk, Chilli con carne m/ salat og dressing (bilde), 60g proteinpulver m/6dl mjølk (testa to smakar frå TN, sjokolade var best) og 1 Skyr

Kommentar:

Yes! Endeleg kome over den vise-seg-i-bar-overkropp frykten. Var ikkje så ille, og det kan også ha med at eg er ganske fornøgd med framgangen min.

Synast kosthaldet var bra, kan kanskje prøve å eta endå mindre. Har merkar at proteinshake er sjukt mettande i grunn, nesten som eit måltid.

Har også fått nokon forbanna vonde blåmerke etter frontbøy (bilder). Det er kanskje lurt å prøve å trene mark i morgo, slik at eg ikkje irriterar dei blåmerka meir enn nødvendig`(gjer såpass vondt å ha 45kg over dei at eg kjem litt ut av konsentrasjonen)?

post-198613-0-42006000-1299704855_thumb.jpg

post-198613-0-33911500-1299704893_thumb.jpg

post-198613-0-94045600-1299704960_thumb.jpg

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Sjekk fyrstesida du :) Der ligg det bilder av ryggen frå 105 - 94kg. Skal også etter kvart legge ut bilder framifrå, slik at dikkon kan sjå kor ille stellt det er med meg :p

 

Trening:

Benkpress

20x20kg

12x40kg

8x60kg

8x60kg

5x60kg

5x60kg

 

Markløft

10x40kg

10x60kg

8x70kg

8x70kg

8x70kg

 

Militærpress

15x20kg

10x25kg

10x25kg

10x25kg

10x25kg

 

Scoobypress

15x15kg

15x15kg

10x20kg

10x20kg

10x20kg

Bicepscurl - EZ (Tar utgangspunkt i at den veg 5kg, så eg ikkje overdriv)

10x25kg

10x30kg

8x30kg

6x30kg

Underarmscurl

15x20kg

15x20kg

10x20kg

 

Smal roing (Biceps)

15x55kg

15x55kg

12x60kg

 

Svømming

70x12,5m = 900m

Kosthald:

 

100g havregryn /5dl mjølk, 60g proteinpulver m/ 6dl mjølk, liten porsjon grov makaroni m/ pylse og lauk, 1 Skyr.

 

Kommentar:

 

Kan vell nesten med sikkerheit sei at eg hadde eit bra kaloriunderskudd i dag. Godt fornøgd med treninga, med unntak at eg var sliten og trøtt. Benken var heilt jævli seig, og tok mindre enn på Tysdag...

Blei mykje svømming, med tanke på at eg trene HARDT på armane i dag, men det gjorde godt. Sattsar på minimum 1000m på Tysdag til veka!

Prøvde markløft igjen, lenge sidan seist. Gjekk både og vil eg sei. Det var tungt og svetta mykje, men er bekymra over at teknikken min kanskje ikkje er så bra. Er det greit at eg kanskje filmar på Tysdag eller Torsdag og dikkon kan sjå om eg gjer det riktig?

 

Sum Sumarum kjende eg at kroppen ikkje var heilt med, men fekk utnytta den bra etter forhalda :)

Lenke til kommentar

Kosthald:

 

1. 65g havregryn m/ 2,5dl mjølk

2. Pita m/ kylling og salat

3. 85g havregryn m/ 3dl mjølk

4. Skyr

 

Kommentar:

 

Bra kosthald i dag også. I morgo er planen å gå til butikken med ein 15kg sekk(5km ein veg), kjøpe meg ei pakke påskeegg (130g) og 1 liten porsjon potetgull (130g). Ja det er mykje, men faren er at om eg kjem der, så plutsleg handlar eg masse meir dritt, så for trappe ned. Dessuten er det uansett kun laurdag.

 

Bestilte forresten ProZyme proteinpulver 3g og Fettklype. I tillegg sende eg ein email til fighter.no om sponsor gear, og fekk svar at dei skulle sende meg eit eller anna :) Kan godt hende det bare er nokon klistermerker o.l. eller det kan vere ein genser eller noko. Gledar meg til å sjå uansett!

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å kaste seg på proteinpulver toget. Det har ingenting for seg. Den vanlige mannen i gata for i seg nok proteiner. Det er kun ved ekstrem trening og for folk som ønsker å gå opp i kilo som har noe nytte av det. I tillegg er pulveret ganske så dyrt i lengen. I forhold til spise en halv kylling eller en boks med tunfisk/makrell i tomat etter trening.. Fokuser heller på å spise ofte og riktig ;) Ellers, stå på :thumbup:

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Er ikke vits i å kaste seg på proteinpulver toget. Det har ingenting for seg. Den vanlige mannen i gata for i seg nok proteiner. Det er kun ved ekstrem trening og for folk som ønsker å gå opp i kilo som har noe nytte av det. I tillegg er pulveret ganske så dyrt i lengen. I forhold til spise en halv kylling eller en boks med tunfisk/makrell i tomat etter trening.. Fokuser heller på å spise ofte og riktig ;) Ellers, stå på :thumbup:

Cool story bro :)

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jau takk for tipset, men er fullt klar over kva eg treng og ikkje treng, så der er det ingen bekymringar.

Med tanke på at eg får i meg mellom 50-100g protein om eg er heldig. Og det er mykje mindre arbei å lage ein shake framfor ein kyllingfillet.

 

Dei 3 månedane etter påske i fjor åt eg ca 500 hardkokte egg, i tillegg til minimum 1 kyllingfillet om dagen, så er med andre ord veldig lei av det.

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å kaste seg på proteinpulver toget. Det har ingenting for seg. Den vanlige mannen i gata for i seg nok proteiner. Det er kun ved ekstrem trening og for folk som ønsker å gå opp i kilo som har noe nytte av det. I tillegg er pulveret ganske så dyrt i lengen. I forhold til spise en halv kylling eller en boks med tunfisk/makrell i tomat etter trening.. Fokuser heller på å spise ofte og riktig ;) Ellers, stå på :thumbup:

Cool story bro :)

post-105988-0-48507700-1299885750_thumb.jpg

 

Jau takk for tipset, men er fullt klar over kva eg treng og ikkje treng, så der er det ingen bekymringar.

Med tanke på at eg får i meg mellom 50-100g protein om eg er heldig. Og det er mykje mindre arbei å lage ein shake framfor ein kyllingfillet.

 

Dei 3 månedane etter påske i fjor åt eg ca 500 hardkokte egg, i tillegg til minimum 1 kyllingfillet om dagen, så er med andre ord veldig lei av det.

Hva er målene dine med treninga. Ser at det er befalsopptaket, men hvilken av disse målene klarer du i dag og hvilke har du noe igjen på?

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å kaste seg på proteinpulver toget. Det har ingenting for seg. Den vanlige mannen i gata for i seg nok proteiner. Det er kun ved ekstrem trening og for folk som ønsker å gå opp i kilo som har noe nytte av det. I tillegg er pulveret ganske så dyrt i lengen. I forhold til spise en halv kylling eller en boks med tunfisk/makrell i tomat etter trening.. Fokuser heller på å spise ofte og riktig ;) Ellers, stå på :thumbup:

Cool story bro :)

post-105988-0-48507700-1299885750_thumb.jpg

1462.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å kaste seg på proteinpulver toget. Det har ingenting for seg. Den vanlige mannen i gata for i seg nok proteiner. Det er kun ved ekstrem trening og for folk som ønsker å gå opp i kilo som har noe nytte av det. I tillegg er pulveret ganske så dyrt i lengen. I forhold til spise en halv kylling eller en boks med tunfisk/makrell i tomat etter trening..

Nå skal jeg være snill og ikke tyne deg FOR mye men litt MÅ jeg jo når jeg ser en mulighet ;)

 

Kylling filet 300 gram gir ca 84 gram proteiner og koster kroner 49,90,- på Rema ettusen...

Det skulle gi en grampris på proteinene på kroner 0,59...

 

En boks med eksempelvis 3kg Whey Tech koster kroner 549,- pluss frakt (kroner 199,-?) som totalt skal bli kroner 749,-...

Det skulle gi en grampris på proteinene på kroner 0,25...

 

 

 

Du har vel minimum grunnskole så da skjønner du rimelig fort at proteinpulver er en over dobbelt så billig (kroner 0,59,- vs kroner 0,24,-) proteinkilde som heller ikke står tilbake for kylling hva proteinkvalitet angår ;)

 

"Dont get me started" om hva man trenger av proteiner om man trener hardt ;)

 

Proteinsyntesen er på sitt høydepunkt rett etter trening og kroppen er meeeeeeget mottakelig for lettopptatte proteiner akkurat da. Kylling eller annen mat er ikke det, men det er myseproteiner som er brutt ned til pulverform av konsentrater fra blant annet melk og andre gunstige råvarer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...