Gå til innhold

Spillverket.no => Gamer.no


Anbefalte innlegg

Tja, jeg kan ikke med hånden på hjertet si jeg har lest alt Spillverket har produsert, men det jevne nivået deres er vel cirka rundt gamer.nos KZ2-anmeldelse. Så kan du jo selv velge om du vil bruke den som målestokk for hva som er dårlig.

 

Det må ha slått noen på et eller annet tidspunkt at det neppe er tilfeldig at Spillverket ikke ble satset videre på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste med Gamer er ikke siden eller skribentene, men fanbasen som tror hvert eneste ord Gamers skribenter skriver er objektiv sannhet.

For en latterlig påstand. Brukerne på innlegg.no har, med unntak av metacritics-fansen, aldri hatt noen problem med å skille mellom fakta og meninger. Det vil alltid være de som må poste en link til metacritics når de ser en anmeldelse de er uenige med.

Pøh. Det er sånne som deg jeg mener. At du nekter viser bare at du føler deg truffet.

Lenke til kommentar

Det verste med Gamer er ikke siden eller skribentene, men fanbasen som tror hvert eneste ord Gamers skribenter skriver er objektiv sannhet.

For en latterlig påstand. Brukerne på innlegg.no har, med unntak av metacritics-fansen, aldri hatt noen problem med å skille mellom fakta og meninger. Det vil alltid være de som må poste en link til metacritics når de ser en anmeldelse de er uenige med.

Pøh. Det er sånne som deg jeg mener. At du nekter viser bare at du føler deg truffet.

Høh? Jeg tror da ikke at alt Gamer skriver er objektive sannheter. Hvor har du fått det fra?

 

Du har ikke fremlagt et eneste fnugg av bevis for at påstanden din er korrekt, så jeg ville ha sluttet med å finne på ting hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Det verste med Gamer er ikke siden eller skribentene, men fanbasen som tror hvert eneste ord Gamers skribenter skriver er objektiv sannhet.

For en latterlig påstand. Brukerne på innlegg.no har, med unntak av metacritics-fansen, aldri hatt noen problem med å skille mellom fakta og meninger. Det vil alltid være de som må poste en link til metacritics når de ser en anmeldelse de er uenige med.

Pøh. Det er sånne som deg jeg mener. At du nekter viser bare at du føler deg truffet.

Høh? Jeg tror da ikke at alt Gamer skriver er objektive sannheter. Hvor har du fått det fra?

 

Du har ikke fremlagt et eneste fnugg av bevis for at påstanden din er korrekt, så jeg ville ha sluttet med å finne på ting hvis jeg var deg.

Det har da virkelig ikke du heller. Og neida, finne på ting er vel noe av det du er best til.

Lenke til kommentar

Du har ikke fremlagt et eneste fnugg av bevis for at påstanden din er korrekt, så jeg ville ha sluttet med å finne på ting hvis jeg var deg.

Det har da virkelig ikke du heller.

Det har jeg da gjort allerede. Jeg er en del av fanbasen til Gamer, og jeg mener ikke at alt Gamer skriver er objektive sannheter. En spillanmeldelse er f. eks en subjektiv tekst. Jeg er neppe den eneste med denne meningen.

 

Ergo kan du ikke si at fanbasen tror at alt Gamer sier er objektive sannheter.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Du har ikke fremlagt et eneste fnugg av bevis for at påstanden din er korrekt, så jeg ville ha sluttet med å finne på ting hvis jeg var deg.

Det har da virkelig ikke du heller.

Det har jeg da gjort allerede. Jeg er en del av fanbasen til Gamer, og jeg mener ikke at alt Gamer skriver er objektive sannheter. En spillanmeldelse er f. eks en subjektiv tekst. Jeg er neppe den eneste med denne meningen.

 

Ergo kan du ikke si at fanbasen tror at alt Gamer sier er objektive sannheter.

Hva om jeg sier at jeg er del av fanbasen til Gamer og i tillegg sier at jeg tror alt de skriver er objektiv sannhet? Tappert forsøk, men du forstår vel egentlig ikke hvor langt ute på jordet du befinner deg. Good day.

Lenke til kommentar

Har ikke lest så veldig mange artikler på spillverket, så skal ikke si noe om de. Men selv syntes jeg gamer sine er gode og informative, kanskje noen som ikke er helt men men. Er ikke enig i alt de mener heller så hvor du får den påstanden fra forstår jeg ikke helt. Men det er din mening så respekter det.

Lenke til kommentar

Hva om jeg sier at jeg er del av fanbasen til Gamer og i tillegg sier at jeg tror alt de skriver er objektiv sannhet?

A) Og så? Det beviser ikke at fanbasen er en homogen masse som tror at alt Gamer skriver er objektive sannheter. Det beviser bare enda mer at du og jeg har forskjellige meninger og at man ikke kan dra alle under en kam. :)

 

B) Prøvde du kanskje å motbevise mitt innlegg ved å si at man kan late som om man tror det eller ikke? Da beviste du i så fall at du ikke hadde noe grunnlag for å komme med påstanden til å begynne med. :)

Lenke til kommentar

OnlyChaos: Ikke drit deg ut mer nå, Felfus har allerede kledd av deg og du står nå ganske naken igjen, ikke kveruler mer og snik inn stråmenn som om du klarer å lese andres tanker.

Det har nå blitt bevist at påstanden din om hele fanbasen var feil, da vi er minst to allerede av de få som har deltatt i debatten som ikke faller inn under påstanden din. Venter spent på bevisene dine.

 

Til Topic: Jeg har generelt ikke noe problem med gamer og det er en av sidene jeg er innom regelmessig. Men etter å ha lest gjennom tråden måtte jeg sjekke artikkelen om KZ2, og den var faktisk temmelig ræva. En ting er å være negativ til ett spill, men når man åpner innlegget med å anngripe spillerne for så u prøve å støtte oppunder dette gjennom annmeldelsen blir det veldig usakelig. Der burde nok redaksjonen vært voksne nok til å si at den artikkelen burde gått en runde til hos redaktøren.

Lenke til kommentar

OnlyChaos: Ikke drit deg ut mer nå, Felfus har allerede kledd av deg og du står nå ganske naken igjen, ikke kveruler mer og snik inn stråmenn som om du klarer å lese andres tanker.

Det har nå blitt bevist at påstanden din om hele fanbasen var feil, da vi er minst to allerede av de få som har deltatt i debatten som ikke faller inn under påstanden din. Venter spent på bevisene dine.

Jeg regner ikke dere to som en del av fanbasen.

Lenke til kommentar

Jeg regner ikke dere to som en del av fanbasen.

Det verste med Gamer er ikke siden eller skribentene, men fanbasen som tror hvert eneste ord Gamers skribenter skriver er objektiv sannhet.

For en latterlig påstand. Brukerne på innlegg.no har, med unntak av metacritics-fansen, aldri hatt noen problem med å skille mellom fakta og meninger. Det vil alltid være de som må poste en link til metacritics når de ser en anmeldelse de er uenige med.

Pøh. Det er sånne som deg jeg mener. At du nekter viser bare at du føler deg truffet.

You were saying?

Lenke til kommentar

Vant ikke Gamer.no en eller annen pris for årets spillnettside? Og det er nok på grunn av kvaliteten på arbeide til Gamer.no at de blir valgt i stedet for spillverket. Jeg mener å huske at de sa det også i en tråd på innlegg.no, men den har blitt litt for lang til at jeg orker å lete den fram nå.

 

Jeg syntes det er ganske utrolig at så mange klarer å basere og begrunne alle meningene sine på én artikkel.

Lenke til kommentar

Vant ikke Gamer.no en eller annen pris for årets spillnettside? Og det er nok på grunn av kvaliteten på arbeide til Gamer.no at de blir valgt i stedet for spillverket. Jeg mener å huske at de sa det også i en tråd på innlegg.no, men den har blitt litt for lang til at jeg orker å lete den fram nå.

Blir som om Kim Jong-il skulle vinne prisen for beste diktator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...