Gå til innhold

Spillverket.no => Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sammenligninger tilsier at du synes alle spillsider er en dårlig ting. Ikke rart du har slik en negativ holdning mot Gamer.no.

 

De vant Årets Spillmedie i 2010 tror jeg.

Nei. Men mange spillsider er dårlige og ofte direkte kjedelige. De eneste sidene jeg syns er verdt å besøke er GamesRadar og en gang i blant NowGamer. Selv om jeg ikke alltid er enige i deres slutninger presenterer de i hvertfall god journalistikk, noe Gamer aldri har vært i nærheten av.

Lenke til kommentar

Vant ikke Gamer.no en eller annen pris for årets spillnettside? Og det er nok på grunn av kvaliteten på arbeide til Gamer.no at de blir valgt i stedet for spillverket. Jeg mener å huske at de sa det også i en tråd på innlegg.no, men den har blitt litt for lang til at jeg orker å lete den fram nå.

Blir som om Kim Jong-il skulle vinne prisen for beste diktator.

 

 

Det var en ekstremt dårlig sammenligning og helt meningsløst.

Lenke til kommentar

Den sammenligninger tilsier at du synes alle spillsider er en dårlig ting. Ikke rart du har slik en negativ holdning mot Gamer.no.

 

De vant Årets Spillmedie i 2010 tror jeg.

Nei. Men mange spillsider er dårlige og ofte direkte kjedelige. De eneste sidene jeg syns er verdt å besøke er GamesRadar og en gang i blant NowGamer. Selv om jeg ikke alltid er enige i deres slutninger presenterer de i hvertfall god journalistikk, noe Gamer aldri har vært i nærheten av.

 

Det er bedre å være en god diktator enn en dårlig diktator. Det som er negativt med å være en diktator er selve diktatordelen.

 

MAO:

Gamer.no er en god diktator. Alle spillsider er diktatorer. Gamer.no er god til den negative tingen de gjør, å være spillside er negativt.

 

Ditt metafor suger heftige baller.

Lenke til kommentar

Den sammenligninger tilsier at du synes alle spillsider er en dårlig ting. Ikke rart du har slik en negativ holdning mot Gamer.no.

 

De vant Årets Spillmedie i 2010 tror jeg.

Nei. Men mange spillsider er dårlige og ofte direkte kjedelige. De eneste sidene jeg syns er verdt å besøke er GamesRadar og en gang i blant NowGamer. Selv om jeg ikke alltid er enige i deres slutninger presenterer de i hvertfall god journalistikk, noe Gamer aldri har vært i nærheten av.

 

Det er bedre å være en god diktator enn en dårlig diktator. Det som er negativt med å være en diktator er selve diktatordelen.

 

MAO:

Gamer.no er en god diktator. Alle spillsider er diktatorer. Gamer.no er god til den negative tingen de gjør, å være spillside er negativt.

 

Ditt metafor suger heftige baller.

Men Kim Jong-il er ingen god diktator. Nord-Korea er et av verdens fattigste land og store deler av befolkningen lider av underernæring. GamesRadar er en god diktator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...