Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen så jeg hater John Terry og slekta hans. Selger kokain, puler andres koner og oppfører seg som twats hele gjengen.

 

 

UNITED KINGDOM - Dale Roberts, 24, killed himself after his 25-year-old partner Lindsay Cowen had an affair with his football team-mate Paul Terry. Paul Terry is also former England football captain John Terry's older brother. Earlier this year John Terry was caught in a scandal that rocked England where it was revealed that the Chelsea skipper had an affair with the girlfriend of fellow England teammate, Wayne Bridge. Roberts was found yesterday hanged at his £150,000 (S$310,000) flat he shared with childhood sweetheart Cowan until they split earlier this year. Friends said Roberts never got over the news that his fiance was seeing Paul, 31, and was unable to face his first Christmas without her, reported British newspaper The Daily Mirror.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Er så irriterende når banen er spillbar men kampen blir avlyst. England kollapser jo totalt ved snøfall.

 

TK Karlsen på twitter:

 

- maybe conditions in liverpool are extreme but remember game being called off at the emirates last year. some slight frost on the pavements

- conditions often harsher in germany, france, italy etc (let alone further north), postponements due to conditions outside ground very rare

- surely, it's the personal responsibility of the fan to decide whether it's worthwhile/safe travelling to game. logic lost on me

 

Kan ikke si at jeg er helt uenig.

Lenke til kommentar

Bah, denne kampen er et vakuum for meg. Chelsea er så grått og kjedelig at jeg ikke klarer å se for meg noe som helst som har potensialet til å slå julefilm og kakao på en søndag uansett. Brua er en nitrist stadion fylt til randen med folk av nada interesse. Supporterne (norske) er også alltid tilbaketrukne og lyssky med mindre folk nevner den fattige historien dems. Da er det rett i skyttergraven og konflikten løses som regel alltid ved at personen hamrer ut lite tenkte argumenter om penger og/eller bytter til nonchalant holdning blanda med store ord for å virke overlegen.

 

Møkkaklubb.

Lenke til kommentar

Klikker helt om denne kampen også blir avlyst. Vi har fordelen av å være i form, mens Chelsea er i en skygge av seg selv. Om den blir utsatt, kommer garantert den fordelen til å ryke.

 

Latterlig at man begynner å utsette med en gang det kommer litt snø. Ingen unnskyldning å si at man ikke var forberedt på været, det burde da være en selvfølge at det kommer snø om vinteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...