Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

uff som du bryr deg om hva folk gidder å skrive til deg. Jeg ser at etter at du er blitt sammen med fyren så er du fast bestemt på ditt, så hvorfor fortsetter du med tråden? Du burde ta til deg litt mer av det folk skriver, selv om mye av det naturligvis blir gjetting og antakelser siden ingen av oss faktisk har sett fyren. Men utifra det du skriver om han klarer man jo å lage et bilde av hvordan han kan virke. Mitt inntrykk er at han er utrolig umoden for å være 25 år gammel. Han spør etter msn-addressen til en 15-åring på en fest, blir sammen med henne over telefon, får faren hans til å ringe til moren til denne 15 åringen før han møter henne (vet du sier han ikke hadde noe med det å gjøre, men hvordan kan faren ellers ha fått nummeret hennes og hva ville ellers fått faren til å ringe?), har ingen jobb og får penger av foreldrene.

 

Alt dette gir et visst inntrykk, men får håpe de fleste her inne har feil, er jo tross alt du som kjenner fyren. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk så skal jeg gi honnør til trådstarter, som har lyttet til mange av rådene her og tatt det rolig, snakket med foreldrene og forstått at det er mange eldre som er ute etter å utnytte en 15åring osv. Men fortsatt så klager folk, hvor mange av dere kan skryte av at dere har hatt holdt ett forhold fra dere var 15 til nå?

Syns vi skal ha de to turtelduene være i fred, så kan hun senere komme med tilbakemeldinger om hvordan det går i mellom de to. La dem leve livet, de er ihvertfall fått nok advarsler men nå er det tid for å nyte tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

 

har selv venninner som er ilag med eldre, selv om det er aldersforskjell så kan man jo være glad i hverandre, selv om det er kanskje stor aldersforskjell men hva gjør vell det, stå på!

la de få være i fred:) enten blir det langt forhold eller ikke, er jo ikke noe vi kan gjøre noe med:P

Lenke til kommentar

Hei!

 

har selv venninner som er ilag med eldre, selv om det er aldersforskjell så kan man jo være glad i hverandre, selv om det er kanskje stor aldersforskjell men hva gjør vell det, stå på!

la de få være i fred:) enten blir det langt forhold eller ikke, er jo ikke noe vi kan gjøre noe med:P

 

Det er skrevet veldig mange ganger her hvorfor det kan ha litt å si.

Mange kan se på det som "sykt" med 10 års forskjell i den alderen.

Vennene til den som er eldst kan begynner å lure hva som går rundt oppi hodet på vedkommende.

Foreldre kan jo lure på litt av det samme.

 

Det er mange gode argumenter (om du leter etter noen) imot dette, men jeg som har en IQ på -23 husker ikke alle. : )

 

Edit: Og poenget mitt her er vel at det er flere argumenter imot dette enn for :)

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Hei!

 

har selv venninner som er ilag med eldre, selv om det er aldersforskjell så kan man jo være glad i hverandre, selv om det er kanskje stor aldersforskjell

 

Hey, jeg er glad i bestemoren min, eller moren min for den sags skyld, tross aldersforskjellen vår.

 

Jeg anbefaler deg å lese gjennom store deler av tråden for å få et litt større perspektiv.

Lenke til kommentar

Enkelte er fortsatt engasjert i tråden, ja. Så hyggelig.. :p

 

Jeg syntes det er helt greit at dere kommer med synspunkter og meninger - selvom det virker som om jeg er helt likegyldig, så er jeg ikke det. Jeg reflekterer mye. Men har kommet til det punktet a t jeg rett og slett ikke tenker noe særlig over aldersforskjellen. Dette er ikke noe tema for oss lenger.

 

Og naiits, det er ikke jeg som fortsetter tråden. Det er dere som kommenterer, og jeg bare svarer.

 

Uansett, det er mange he rsom sier at forholde vil gå rett i dass. Ja, det kan godt hende. Dette forholdet har ingen garantier for at det skal vare livet ut, og det er ikke meningen. (Forsåvidt gjelder det alle andre forhold også) Men jeg lever i dag, ikke i fremtiden. Og jeg har valgt å satse på ham og gi kjærligheten en sjangse. hvis det i så fall skulle bli slutt en dag, så vil jeg heller se på dette som en fin erfaring jeg kan ta med videre, og å se tilbake på de fine stundene som meg og denne mannen har hatt sammen og mimre litt for meg selv, og ikke være bitter. (=

 

Hilsen TS/cheec

Lenke til kommentar

Hei!

 

har selv venninner som er ilag med eldre, selv om det er aldersforskjell så kan man jo være glad i hverandre, selv om det er kanskje stor aldersforskjell men hva gjør vell det, stå på!

la de få være i fred:) enten blir det langt forhold eller ikke, er jo ikke noe vi kan gjøre noe med:P

 

Det er skrevet veldig mange ganger her hvorfor det kan ha litt å si.

Mange kan se på det som "sykt" med 10 års forskjell i den alderen.

Vennene til den som er eldst kan begynner å lure hva som går rundt oppi hodet på vedkommende.

Foreldre kan jo lure på litt av det samme.

 

Det er mange gode argumenter (om du leter etter noen) imot dette, men jeg som har en IQ på -23 husker ikke alle. : )

 

Edit: Og poenget mitt her er vel at det er flere argumenter imot dette enn for :)

hahah ja det er klart:) nei så klart det er mye som sier imot enn for:P det skal jeg ikke nekte for:)

 

Hei!

 

har selv venninner som er ilag med eldre, selv om det er aldersforskjell så kan man jo være glad i hverandre, selv om det er kanskje stor aldersforskjell

 

Hey, jeg er glad i bestemoren min, eller moren min for den sags skyld, tross aldersforskjellen vår.

 

Jeg anbefaler deg å lese gjennom store deler av tråden for å få et litt større perspektiv.

 

hahahahah må si jeg lo litt:P men skjønner poenge ditt, har lest:P

Lenke til kommentar

hvis det i så fall skulle bli slutt en dag, så vil jeg heller se på dette som en fin erfaring jeg kan ta med videre, og å se tilbake på de fine stundene som meg og denne mannen har hatt sammen og mimre litt for meg selv, og ikke være bitter. (=

 

Hilsen TS/cheec

 

 

I beste fall kan du det, ja. Men det mange har prøvd å advare deg om er at du kan sitte igjen og angre. Normalt sett er ikke 25-åringer interessert i 15-åringer og dette gjør nok mange litt skeptiske til fyren. Men som jeg nevnte i forrige innlegg så er det du som kjenner han og det er jo mulig at dere har blitt så godt kjent, at det er derfor du plutselig er blitt så trygg og sikker på dette.

 

Jeg mener nå at det finnes mange (og yngre) fisk i havet. :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

obvious-troll-is-obvious.jpg?imageSize=Large&generatorName=Captain-Obvious

Dette er enten et troll eller en meget syk herremann på 25. Du har samtidig syke syke foreldre om de godtar at du er sammen med en på 25. Aner du hvor mye du vil oppleve mellom 15 og 25? Husker sommern når jeg var 20, og den gira kjerringa var 16, jeg syntes det var for drøyt og sa nei. Gjør hva du vil, men vær klar over at typen din er svært syk.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

 

Dette er enten et troll eller en meget syk herremann på 25. Du har samtidig syke syke foreldre om de godtar at du er sammen med en på 25. Aner du hvor mye du vil oppleve mellom 15 og 25? Husker sommern når jeg var 20, og den gira kjerringa var 16, jeg syntes det var for drøyt og sa nei. Gjør hva du vil, men vær klar over at typen din er svært syk.

 

1. Du kjenner ikke hverken jenta eller "mannen", så du skal ikke uttale deg om hvor syk eller ikke personen(e) er.

 

2. Dette har blitt tatt fram altfor mange ganger gjennom tråden, og jeg foreslår at du først leser deg gjennom tråden for å oppdatere deg litt om hva som har skjedd helt til nå før du uttaler deg her.:)

Lenke til kommentar

Leser litt på kvinneguiden sitt forum (det gjøres med blandede følelser for å si det slik) og kom over et innlegg jeg føler har relevans for TS og debatantene her, selv om tråden egentlig er utdebatert og TS har fundamentert sin mening:

 

Jeg var 14, han var 24 (ja, jeg angrer), vi hadde flørtet et par måneder i forveien og vi var i mine øyne "sammen" på dette tidspunktet. Han skjenket meg, vi endte på et bad gulv og borte var jomfru dommen. Har ikke sett han siden og jeg er 22 nå.

 

10 års aldersforskjell, hun trodde de var sammen, det endte med noe a là data-rape.

Håper TS er mye heldigere enn dette.

Lenke til kommentar

Leser litt på kvinneguiden sitt forum (det gjøres med blandede følelser for å si det slik) og kom over et innlegg jeg føler har relevans for TS og debatantene her, selv om tråden egentlig er utdebatert og TS har fundamentert sin mening:

 

Jeg var 14, han var 24 (ja, jeg angrer), vi hadde flørtet et par måneder i forveien og vi var i mine øyne "sammen" på dette tidspunktet. Han skjenket meg, vi endte på et bad gulv og borte var jomfru dommen. Har ikke sett han siden og jeg er 22 nå.

 

10 års aldersforskjell, hun trodde de var sammen, det endte med noe a là data-rape.

Håper TS er mye heldigere enn dette.

Data-rape, kinky :cool:

Etter hva som har kommet fram i denne tråden tviler jeg på at det er snakk om en mulig date-rape. Men vil anbefale TS å gå veldig forsiktig fram, se hva slags intensjoner han har.

Lenke til kommentar

Hei. Hvorfor kan ikke folk godta at disse to er sammen. At de har funnet hverandre er da bare bra det. Hvis det virkelig er sant da så klart.

Hvis dette stemmer, så har ikke dette noe med å være syk eller ikke.

 

Men enn om vi snur saken da. At gutten istede er 14 år og jenta er 25 år. Hadde dere reagert like mye da også eller? Bare lurer.

 

 

Forøvrig så synes jeg nok at du burde skrevet noe annet til emnetitel for du har vel mest sannsynlig funnet ut hva han ville?

 

Er ikke noe vits å advare egentlig. Folk gjør som de vil uannsett så man kan ikke gjøre noe spessielt med en besluttning til et menneske.

Lenke til kommentar

Hei. Hvorfor kan ikke folk godta at disse to er sammen. At de har funnet hverandre er da bare bra det. Hvis det virkelig er sant da så klart.

Hvis dette stemmer, så har ikke dette noe med å være syk eller ikke.

 

Men enn om vi snur saken da. At gutten istede er 14 år og jenta er 25 år. Hadde dere reagert like mye da også eller? Bare lurer.

 

 

Forøvrig så synes jeg nok at du burde skrevet noe annet til emnetitel for du har vel mest sannsynlig funnet ut hva han ville?

 

Er ikke noe vits å advare egentlig. Folk gjør som de vil uannsett så man kan ikke gjøre noe spessielt med en besluttning til et menneske.

De fleste jenter vil helst ha mer modne menn enn de på sin egen alder, så det er vel egentlig mer uvanelig egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...