Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En 25-åring på vors med 15-åringer? Jeg er 15 selv, og har aldri truffet noen på mer enn 17-18...

Da har du ikke vært mye på by'n.

 

du slipper ikke inn på byen viss du er 15, og viss du gjør det, så bryter utestedet loven

Skal omformelere meg, Da har du ikke vært mye på vors/nach/fest.

Lenke til kommentar

Skal omformelere meg, Da har du ikke vært mye på vors/nach/fest.

 

Det varierer vel helt fra sted til sted hvem man treffer på fester, vors og nach.

Utifra profilen din kan ikke du har vært mye på byn ialelfall :tease:

 

Haha, der lo jeg :D

Har hvertfall vært nok til å oppleve både 14 og 40 årlinger. Men nok off-topic.

Lenke til kommentar
Nå, hvordan går det? Har du sagt til han at du dropper Hafjell?

Det går kjempebra. Har ikke hatt sex med ham enda, og har tenkt til å vente litt til jeg blir helt trygg på han på den fronten.

 

Jeg sa også at jeg ville vente med å bli med ham på hafjell turen til helgen. så at han ble litt lei seg, men han viste forståelse, så det er bra.

 

I morgen skal vi ut å spise sammen. :)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Du sier at typen din ikke spurte faren sin om å ringe til din mor før du skulle presentere han for henne og du virket ganske sikker. Hvorfor er du så sikker? Jeg får et lite inntrykk av at han fortsatt ikke står helt på egne bein til tross for at han er 25 år. Men det blir vel fort feildømming når jeg verken har sett han eller fått høre på en objektiv måte hvordan han er.

Lenke til kommentar

Du sier at typen din ikke spurte faren sin om å ringe til din mor før du skulle presentere han for henne og du virket ganske sikker. Hvorfor er du så sikker? Jeg får et lite inntrykk av at han fortsatt ikke står helt på egne bein til tross for at han er 25 år. Men det blir vel fort feildømming når jeg verken har sett han eller fått høre på en objektiv måte hvordan han er.

Faren hans sa at til meg at HAN selv valgte å ringe mamma fordi blabla osv.

 

Han får stor økonomisk støtte fra sine foreldre. Leiligheten som han bor i nå, er betalt av faren. Typen min jobber heller ikke ved siden av studiene heller så alt av penger får han fra foreldrene sine, så typen min er nok ikke helt selvstendig enda. hehe........ :p Nå kommer du nok til å le skikkelig av han. hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...