Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey. Knife er fet og smart, han. Jeg har aldri sagt i tråden at alle 15 år gamle gutter er umodne, men heller at det er ganske tvilsomt at jeg i det hele tatt kommer til å få følelser for jevnaldre gutter, og det har aldri skjedd før heller. Slutt å kverulere så fært, plzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pff, du hadde falt for Knife. :cool:

 

sitter på et diskusjonsforum, ser ikke helt poenget med å ikke kverulere. :)

 

I pluss that.. hehe :cool:

 

Fra jeg leste første side så minte denne tråden meg på en person som jeg kjente. Var ikke før etter et par side da jeg viste at, ja denne personen er jenta jeg kjenner :D

 

Hun er en kul og moden jente :) Håper alt går bra til videre :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Ble helt forfjamset av å lese i denne tråden.

 

Dere har tydeligvis holdt sammen en stund, så du tåler vel dette. Ingenting personlig, men likevel.

 

10 års forskjell?

 

15 og 25, nå 16 og 26?

 

Jeg fatter det ikke. Sett fra typen din sin side.. jeg fatter det bare ikke. Igjen - ikke noe personlig, men hva i alle dager ser han i ei jente på 16 som han ikke ser i ei på +/- 26 begriper jeg bare ikke. Jeg er selv 23 og mye har med å gjøre at min søster er fire år yngre. Jeg har bodd under samme tak som henne fram til jeg var 20 og jeg vet godt hvordan ståa er hos yngre tenåringsjenter. Hun er UNG. Du er VELDIG ung.

 

Men igjen, så lenge dere er lykkelig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Nettopp lest gjennom hele tråden, hadde ikke sett den før nå, og nå er det vel på sin plass med en ny oppdatering? :D

Samme her! Riktignok bare på grunn av at du dro den fram... :p

Nå kan vi vel strengt tatt ikke være sikre på at det var hun som var den anonyme brukeren som sa at de fremdeles var sammen. Hvorfor plutselig bruke anonym bruker?

 

Uansett, nok av underholdning og oppgitthet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...