Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Akkurat som jeg skrev litt lengere opp :)

 

btw hva er greia med små jenter, og gutter som har lappen?

 

var nede på butikken og handla snop, og nå spammer de face :p

Tingen er:

 

Småjenter liker gutter med lappen som kan kjøre de rundt.

 

Gutter liker å ha med jenter, men de på egen alder syntes ikke det er like kult som de litt yngre ettersom de enten har lappen selv, eller har vokst fra det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som har vært sure gjennom hele tråden, men de siste sidene har tatt litt av. OK å si sin mening og være negativ, men noen er litt for engasjert her. Blir for dumt å kalle hun super-tøs og i neste innlegg protestere fordi hun skjærer alle over en kam...

 

10 års forskjell er mye, og det er selvfølgelig en sjanse for at ting går galt, men til tross for noen barnslige personangrep her og der virker jo det absolutt som hun klarer å tenke litt kritisk.

 

Jeg er bare litt nyskjerrig på en ting, skal du være ærlig med foreldrene dine ang. den fjellturen? Kjenner jeg sikkert hadde tydd til en hvit løgn, men du virker tøffere enn meg så... :p

Lenke til kommentar

Kjære TS.

Nå må ikke du dømme meg for det jeg kommer til å skrive, men jeg tror faktisk ikke at folk her inne (ikke alle i hvertfall) er ute etter å ødelegge gleden din.

 

Det eneste man reagerer på når man leser denne tråden er at han er 25 og du er 15. Hva sier det om fyren? Jeg er ei jente på snart 24 selv, og de guttene som er (normale) på min alder, ville aldri inngått et forhold med ei jente på ungdomsskolen. Sånn er det bare.

 

Du kan ikke klandre noen her inne for å kommentere at du svarer veldig barnslig. Dette beviser jo at du ikke er så fryktelig moden, som du selv påstår. Hadde du vært det hadde du hevet deg over det, og ikke fortsatt å mate trollene.

 

Tenk litt etter. Det er selvfølgelig sjarmerende at han liker deg, snakker med deg og spanderer. Men helt ærlig. Det bør ringe noen varselsklokker.

 

Et eksempel fra min tid: Jeg var 16, kom i snakk med en på 22 på nettet. 6 år eldre med andre ord. Han var koselig og snill, og vi møttes noen få ganger. Veldig uskyldig. Helt til han begynte å sende bilder av seg selv og forlangte bilder av meg. Han ville jeg skulle ta scooteren min og kjøre til han på natten "for å være sammen". Jeg dro heldigvis ikke, og etter det sluttet han å prate til meg. Godt var det!!

 

Det er spennende med eldre gutter når man er 16 år. Jeg følte også at guttene på min alder var kjempeteite, men hele 10 år eldre når du er et barn, nei.. det er for mye.

 

Hadde han fått seg noen på sin alder, hadde han mest sannsylig ikke pratet med deg. Han bruker jo tid på deg fordi han vil ligge med deg. Dette sier jeg ikke for å såre deg, men jeg håper du tenker litt rasjonelt i stedet for å la følelsene ta helt overhånd.

 

Det trenger ikke være farlig, men oddsene sier det. Du har sagt til han at du ikke vil ha sex med han før dere evt ble sammen. Da kreves det ikke så mye for han å si: ja la oss bli sammen, for å komme i buksa på deg. For alt du vet kan han sitte og fore deg med løgner, som gjør at du føler dere har mye til felles.

 

Bare vær nå litt forsiktig. Dette kan gå bra, men sjansen for at det går galt er faktisk stor.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg har sagt dette sinnsykt mange ganger før, og blir rimelig lei av å gjenta det. JEg har ALDRI påstått noen som helst steder i tråden at jeg er mere moden enn de aller fleste.

 

Ja, det kan hende noen av svarene mine er ganske barnselige, men at enkelte her inne kaller meg hore og er sikker på at jeg kommer til å bli en sosialklient om et par år siden jeg ble sammen med en fyr på 25 da jeg var 15 - og ikke minst påstå ditt og datt om meg uten å kjenne meg............ Vel, lurer på hvem er det som er mest barnslig da?

 

Forresten, så har faren til kjæresten min kontaktet mamma om forholdet. Trodde jeg skulle dø da jeg fikk høre det, men han ville snakke til fornuft med mamma før evt kjæresten min skulle komme på middag, noe han gjorde i dag. Mamma snakket med kjæresten min alene i flere timer, og meg etterpå. Kjæresten til mamma skulle også ha en prat med typen min. Vi alle 4 snakket sammen til slutt, slik vi gjorde da jeg var hos faren til typeb på middag.

 

Hva vi snakket om, er ganske irrelevant uansett, da dere sansyneligvis har nok hjerneceller til å tenke hva det var snakk om.

 

Mamma var på grensen til å kaste ut typen min med en gang han kom inn døren, men jeg klarte heldigvis å overtale henne og å snakke fornuftig med henne, så hun roet seg ned et par hakk. Mamma er også villig til å gi forholdet EN sjangse. Resten av kvelden gikk ganske bra faktisk. Mamma endret syn på typen min etter noen timer, mens kjæresten hennes, eller min "stefar" fortsatt er skeptisk. Skjønner ham, da.

 

Vi lo masse sammen og snakket om alt mulig rart. I alt, dette har vært en ganske lang dag med opp og ned timer, men det ordnet seg til slutt og kvelden var strålende.

 

Sånn, nå venter jeg bare på at Yavel skal kommentere og le av meg, og å bli kalt hore av Samboe. =)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Er artig at folk går fra å kalle deg en smart og klok jente tidligere i emnet til å påstå du er det helt motsatte. Folk er dømmende.

 

Er det så rart? Hun gikk fra å virke reflektert og være skeptisk til fyren, til å bli sammen med ham og ville "slå seg til ro med ham" på.. tre uker? Å kalle henne hore og diverse synes jeg er å gå langt over streken, men at hun ikke virker så moden allikevel er da ikke noe annet enn sant. Ikke at man trenger å fortelle henne det av den grunn.

 

At en 15-åring nærmest gifter seg etter en måned er da ikke noe nytt, men at en 25-åring gjør det samme sier mye om vedkommende.

 

At han får faren sin til å ringe moren til kjæresten før han tør å komme på besøk sier svært mye.

Endret av Rhinox
Lenke til kommentar

Når jeg sier slå meg til ro med ham, så mener jeg ikke at jeg har lyst på barn, hus, hund og hele den reglen.

 

Og det var faktisk ikke typen min som ba faren sin om å ringe mamma. Dette var farens valg.

 

Jeg har tankene i bakhodet fortsatt selvom jeg er sammen med ham. Nå har han jo tatt med meg hjem til faren sin, så det må jo bety en del...

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Jeg har sagt dette sinnsykt mange ganger før, og blir rimelig lei av å gjenta det. JEg har ALDRI påstått noen som helst steder i tråden at jeg er mere moden enn de aller fleste.

 

Derimot sier du at du og typen din ikke ligger langt fra hverandre på det punktet. To mennesker på 15 og 25 år bør normalt være milevis fra hverandre der, så jeg spør igjen, er du mer moden enn andre på din alder, eller det typen din som er veldig umoden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg er overrasket over hvordan det endte, kjenner til typen jenter som deg som horer rundt med alle, og har sex med opptil flere før man i det hele tatt blir lovlig (ettersom du har innrømt at du ikke er jomfru, og snakker om sex som om du er veldig dreven), og digger gutter som har bil som de kan kjøre de rundt med

...Er dette noe bedre da, Sameboe?

 

Nå må du rulle inn ;) Jeg sier jeg bare kjenner til den type jente du er, og de er som regel nokså billig. Jeg har aldri skrevet at du er tøs eller hore.

Det er jo akkurat det du sier at jeg er, at jeg er tøs og billig. Slutt å kverulere..

 

Ha forresten en fin feiring i kveld og et riktig godt nyttår alle sammen :)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Takk, freddy... Husker deg ganske godt, og har lurt litt på om han(du) noen gang kom til å kommentere tråden igjen, eller om du var blitt så jævlig lei av hvor "trangsynt" jeg muligens var. :p

 

Jeg har tenkt masse på noe av det du har skrevet, og nå kan jeg få tvile enda mere...

 

Vi hadde jo egentlig i grunn tenkt til å stå på twintip, men... Jeg lar være å bli med ham på Hafjell. Og det mener jeg. Har tenkt, og det er nok best i første omgang i hvert fall...

 

Godt nyttår:):)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...