Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do. Need. Release :) Fikk masse blått fra Black Talon til min BH. Vedder penger på at jeg ikke kommer til å se noe av det ved release (var der med kun inquisitors, droppa kun heavy armor:) Sånn sett er beta frustrerende. Men det var fint å få testet litt, og skulle vel gjerne lekt litt til. Men nei - ingen invite til ny beta her i gården :(

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Planen min for helga blir nok å teste ut BH selv, nærmere bestemt Powertech. Virker som en veldig artig klasse, og har tanket en del i tidligere spill så det blir spennende å se hvordan mekanikken rundt det fungerer i SWTOR. Så satser på å komme til rundt 18-20 i løpet av helga så jeg får grei innsikt i hvordan det vil bli i endgamet.

Lenke til kommentar

Nevner bare at Norwegian Exiles fortsatt har en del plasser igjen i guilden. semi "seriøs" PvE guild på PvP server, fullnorsk. Er vel ganske full av inquisitors nå, men alle andre klasser er velkommen til å søke her:

 

Trykk her for vårt public forum og søknad.

 

PvE guild på PvP server høres litt feil ut.

 

Selv kommer jeg til å spille på en PvE server, det blir lett nok å få PvP kamper likevel, og jeg slipper at noen føkker med meg når jeg bare vil grinde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nevner bare at Norwegian Exiles fortsatt har en del plasser igjen i guilden. semi "seriøs" PvE guild på PvP server, fullnorsk. Er vel ganske full av inquisitors nå, men alle andre klasser er velkommen til å søke her:

 

Trykk her for vårt public forum og søknad.

 

PvE guild på PvP server høres litt feil ut.

 

Selv kommer jeg til å spille på en PvE server, det blir lett nok å få PvP kamper likevel, og jeg slipper at noen føkker med meg når jeg bare vil grinde.

 

Er rett og slett pga open world pvp er fun og bra for samvær. Samt det gjør alt litt mer "spennende".

Har aldri spilt noen mmo på PvE server, og skal nok ikke starte med d nå :D

Lenke til kommentar

Er litt som stealth skills i WoW, skillbaren endrer seg når du går i cover, og masse skills virker kun i cover. Men det er litt teit at "cover" betyr å sette seg på kne midt ute i åpen mark...

Det gjelder vel kun sniper? De har bærbart cover med seg. Sniper er forøvrig ganske ubrukelig uten cover så det må de ha. Går ut i fra at republikanerne har en tilsvarende klasse (Har kun spillt Agent/Sniper og Consular/Sage+Shadow)?

 

Det virker på meg som om "ekte" cover er mer effektivt som forsvarsverk enn det portable, men jeg kan ikke banne på det.

Lenke til kommentar

Slik at folk kan se forskjellen, så poster jeg 2 bilder fra betaen.

Det ene har altså ingen AA, altså builden som alle fikk teste under forrige helgs stresstest, mens det andre har AA x8. Jeg kan dessverre ikke svare på om grafikken er satt høyere, da det ikke er mine bilder. Men det vil i hvertfall vise hvor enorm forskjell det er på landskap og bygninger.

 

 

post-17916-0-28004200-1322848094_thumb.png

post-17916-0-14960300-1322848113_thumb.png

Lenke til kommentar

Da skulle du ringt sjefen og sagt du var forkjølet. N00b.

"Er det noen som fikk Beta som ikke vil ha?":

Vi fikk ikke nye nøkler så vi fortsetter bare der vi slapp. Om du allerede har en konto prøv å send en feedback kommentar via support systemet og be pent uten å tigge (si at du er tilgjengelig for testing) så kan det hende du får lov å være med. Det har hendt med meg et par ganger ;)

Lenke til kommentar

Slik at folk kan se forskjellen, så poster jeg 2 bilder fra betaen.

Det ene har altså ingen AA, altså builden som alle fikk teste under forrige helgs stresstest, mens det andre har AA x8. Jeg kan dessverre ikke svare på om grafikken er satt høyere, da det ikke er mine bilder. Men det vil i hvertfall vise hvor enorm forskjell det er på landskap og bygninger.

 

 

post-17916-0-28004200-1322848094_thumb.png

post-17916-0-14960300-1322848113_thumb.png

 

 

Har fungert helt fint å tvinge på anti aliasing via nvidia driverne uansett.

Dette gjør jeg via nvidia inspector til ethvert spill da jeg kan påtvinge sparse grid anti aliasing som fungerer langt bedre enn hva 99% av spillene har "støtte" for in-game uansett.

Lenke til kommentar

Får ganske dårlig ytelse i spillet idag...på det laveste er jeg nede i 27fps med alt på max...og det på et 590 kort er for dårlig. Er mye folk i området så det kan jo være derfor men uansett....virker som det er dårlig optimalisert. Bruker dem siste beta driverene...

 

Og da er ikke AA på engang...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...