Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som skal spille Scoundrel? Tror det blir det på meg, eller Jedi Councilor (usikker på advanced class), liker meg best som support klasse, f.eks i wow som druid og paladin, der jeg kan dps og heale/tanke når det er nødvendig.

 

jeg skulle spille scoundrel men ombestemte meg når jeg fant ut at det er mdps. Så vidt jeg veit er det ingen AC som kan både heale og tanke, det er enten eller.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Balanse fra 1-49 er bare tull, umulig få det til. Det er viktigst få balanse på 50, Men det tar tid. Har ikke oppleved mmorpg så er balancert fra starten. Jeg har Spilt siden 1997 (Ultima online)

 

Heldigvis så virker SWTOR som et spill som er gøy og med dyp historie allerede ifra starten i motsetning til endel andre mmo spill som legger alle kortene på endgame og hvor spillere spiller som idioter for å bli maks level for SÅ å kunne starte å spille skikkelig. Dette er ikke tilfellet med SWOTR slik som jeg ser det og derfor er balanse helt fra level 1 til maks viktig.

 

Men selvf så vil folk som vil rase til slutten og tro at det er da spillet starter være meget uenig i dette.

Lenke til kommentar

Er det en pvp stad likt resilience som wow i spillet? Hører rykter om dette! :thumbdown: Om det er tilfellet så tror jeg ikke engang jeg gidder å prøve spillet.

Resillience virker vel KUN på damage du tar?

 

Du har en stat i SWTOR som heter Expertise, som er noe ala Resilience.

Expertise - PvP stat. Increases damage and healing done, reduces damage taken.

Lenke til kommentar

Early access er fra 15. Desember om jeg ikke tar feil. Så ikke så veldig sent ute enda nei.

 

For å få early access må du registrere deg med en kode du får tilsendt i god tid før early access starter. Dato du registrerte forhåndsbestillingen din via denne koden avgjør også hvor mange dager før 20 Desember du får tilgang. Merk at du får _inntil_ 5 dager.

Fra bioware sin side vil de sende ut instruksjoner ca den 6 desember med invitasjon til early access for de som er registrert med forhåndsbestilling.

 

Ville tatt kontakt med komplett snarest om du skal ha noe håp om å få tidlig tilgang.

Lenke til kommentar

Du får uansett minst èn dag med early access, men er jo klart at de fleste helst vil ha flere. Er selv spent på hvor mange dager jeg får starte før tiden når jeg registrerte preorder nøkkelen i september. Kan se for meg at det blir en fornuftig inndeling i form av antall måneder i forveien.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Er det en pvp stad likt resilience som wow i spillet? Hører rykter om dette! :thumbdown: Om det er tilfellet så tror jeg ikke engang jeg gidder å prøve spillet.

Resillience virker vel KUN på damage du tar?

 

Du har en stat i SWTOR som heter Expertise, som er noe ala Resilience.

Expertise - PvP stat. Increases damage and healing done, reduces damage taken.

 

Blir ikke det mer eller mindre det samme? Det gir fortsatt den enorme forskjellen mellom pvp og pve gear.

Endret av Sandsvei
Lenke til kommentar

Det finns gear med expertise, ja. Gör du massa battlegrounds och huttball får du massor med poäng du kan köpa expertisegear (och annat) för. Alltså, det är PVP vendors i feks Imperial Fleet. Hittils verkar det vara i "brackets" i level. Feks gear med minsta level 20 (billigt dessutom, 2 runs och du har ett par bracers etc), nästa är 40 osv. Jag ser fort för mig twinks som i wow där man stannar på 19, men jag har också läst någonstans att Bioware inte skall ge möjligheter för att låsa xp.

 

När vi är inne på pvp, är det några som skall vara med i kvällens (morgonens!) avslutande open pvp på någon server? Det kan fort bli artiga filmer i morgon med tusenvis av spelare mot varandra på ett gigantiskt slagfält. Folk har väl samlat nog med pengar för att ha råd att reparera gear tänker jag ;)

Lenke til kommentar

Men FBEN vil ikke få 1 dag tidlig om han ikke får en kode fra Komplett slik at han kan registrere seg hos Bioware med forhåndsbestilling :\

 

Så vidt jeg husker gjør de heller ikke forskjell på CE preorders heller, så de hopper ikke fram i køen.

Sant nok. Registerer man ikke koden blir det oppstart med alle andre 20. desember. Det er heller ingen forskjell på hvilken versjon man bestiller av spillet nei. De plusser ikke på en ekstra dag bare fordi man valgte å kjøpe CE eller DDE.

 

Det finns gear med expertise, ja. Gör du massa battlegrounds och huttball får du massor med poäng du kan köpa expertisegear (och annat) för. Alltså, det är PVP vendors i feks Imperial Fleet. Hittils verkar det vara i "brackets" i level. Feks gear med minsta level 20 (billigt dessutom, 2 runs och du har ett par bracers etc), nästa är 40 osv. Jag ser fort för mig twinks som i wow där man stannar på 19, men jag har också läst någonstans att Bioware inte skall ge möjligheter för att låsa xp.

 

När vi är inne på pvp, är det några som skall vara med i kvällens (morgonens!) avslutande open pvp på någon server? Det kan fort bli artiga filmer i morgon med tusenvis av spelare mot varandra på ett gigantiskt slagfält. Folk har väl samlat nog med pengar för att ha råd att reparera gear tänker jag ;)

Kan se for meg at det hadde vært moro å invadert Ilum med alle på serveren :p

Lenke til kommentar

Det finns gear med expertise, ja. Gör du massa battlegrounds och huttball får du massor med poäng du kan köpa expertisegear (och annat) för. Alltså, det är PVP vendors i feks Imperial Fleet. Hittils verkar det vara i "brackets" i level. Feks gear med minsta level 20 (billigt dessutom, 2 runs och du har ett par bracers etc), nästa är 40 osv. Jag ser fort för mig twinks som i wow där man stannar på 19, men jag har också läst någonstans att Bioware inte skall ge möjligheter för att låsa xp.

 

När vi är inne på pvp, är det några som skall vara med i kvällens (morgonens!) avslutande open pvp på någon server? Det kan fort bli artiga filmer i morgon med tusenvis av spelare mot varandra på ett gigantiskt slagfält. Folk har väl samlat nog med pengar för att ha råd att reparera gear tänker jag ;)

 

Jeg skjønner. Så det blir mer eller mindre likt WoW på den måten. Triste saker :(

Lenke til kommentar

Utifra det jeg har testet så utgjør ikke PvP gearet noe så enormt til fordel, dessuten er det mange måter å få inn xpen på enn å drepe motstandere. Får xp for å gjøre objectives og buffe teammatene dine. Får også xp fra å forsvare et punkt. Åpen pvp blir det noe annet, men da er du som regel med mange andre rundt deg.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det ikke utgjør noen enorm forskjell. Jeg sluttet med WoW den dagen de innførte resilience. Prøve noen ganger senere, men det falt ikke i smak. PVP for meg er det å kunne se hvilken spiller som best til å nettopp spille, ikke hvem som har best gear. Jeg blir sikkert slaktet for det jeg skriver men det får så være.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det ikke utgjør noen enorm forskjell. Jeg sluttet med WoW den dagen de innførte resilience. Prøve noen ganger senere, men det falt ikke i smak. PVP for meg er det å kunne se hvilken spiller som best til å nettopp spille, ikke hvem som har best gear. Jeg blir sikkert slaktet for det jeg skriver men det får så være.

 

 

Om du ikke har pvp gear vil det jo være den med best pve gear som vil dominere selv i pvp, hvordan er det noe bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper virkelig det ikke utgjør noen enorm forskjell. Jeg sluttet med WoW den dagen de innførte resilience. Prøve noen ganger senere, men det falt ikke i smak. PVP for meg er det å kunne se hvilken spiller som best til å nettopp spille, ikke hvem som har best gear. Jeg blir sikkert slaktet for det jeg skriver men det får så være.

 

Hah du spilte rogue, hørest det ut så....

 

 

Resilience var det beste dem putta in TBC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...