Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Det har jo ikke stått noe sted? Prøver man å søke på forumet finner man ut at det ikke har noen søkefunksjon(!). Prøver man å lage en post om hvorfor det ikke går an å kjøpe digital product key finner man ut at man trenger en product key for å i det hele tatt poste.

 

Ikke noe poeng å prøve å leite manuelt på forumet gjennom en vegg av QQ, mas og hvor leie folk er av dumme tanks i et 2-dager gammelt spill

 

Jaja... det var det førsteintrykket. :D

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stats blir skalert til høyeste level i PvP, men det fungerer jo noe ubalansert med tanke på at en på level 43 har et arsenal av abilities som en på level 17 ikke har..

 

Ja ikke bare det, men flere klasser har jo skills som gir deg alt fra 5 til 60% damage boost. Så ting blir betydelig bedre desto høyere opp du kommer. Vet ihvertfall med min Shadow så rundt level 30 så gjør Telekinetic Throw 60% mer damage enn den vanligvis gjør. Det vil ikke en level 14 Shadow matche akkurat :p

Lenke til kommentar

Må nesten bare nevne dette. Sitter på en core 2 duo laptop med 3GB ram og 9600m gt. spiller med alt på low, shadows off og 1024x768 oppløsning. fps = 20 - 45, for det meste rundt 30.

 

Helt nyformatert xp. Er rimelig klart at spillet er dårlig optimalisert. Til sammenligning har jeg spilt crysis på med/high med low 30 fps

 

Hos brodern med dårligere amd skjermkort er det rimelig uspillbart. En Heads up for de som har dårligere pceren enn dette. Styr unna

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Meg og Bjohansen har tenkt til å starte et guild på The Exile's Crystal, og lurte på om det var noen andre som var interessert i å bli med?

 

Begge har startet med nye spillere i dag på serveren, så vi blir forholdsvis ganske tett i levlene oppover tenker jeg.

 

Hvis noen er interessert så logg inn på Serveren og send en PM til enten Konkulf eller Theha :)

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe særlig i tråden, men hva mener folk om spillet? Er i tvil om jeg skal gi det er forsøk eller ikke :whistle:

 

Du bør nok gi det eit fosøk, heilt klar det beste MMo spille etter wow.

 

Om det er bedre enn wow kan nå diskuteres, men det kommer til å blir krangel av :)

 

Persolig liker eg det veldig godt, og det blir nok dette eg kommer til å spille det neste året.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...