Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Har du CE får du med en speeder, men du måste betala för skill. I beta var det level 24 eller 26 när man kunde träna detta. Companions och starship är classquests så det är ingen bestämd level på dessa, men under 15 är svårt (tror jag) att göra klart questet för starship. Samma med companion, under 8 är det nog svårt.

 

För er med lite credits, inte satsa på att levla crewskills med det första, det kostar fläsk.

Samma med training. Kan du träna en skill som du vet du inte kommer använda, ge fan i att träna den tills du tror du behöver den. Vid level 40 och uppåt blir det dyrt att träna. Såg 40,000 för en skill vid level 45 i beta. Låter kanske inte mycket, men om du har 4 companions som du sänder i väg till en kostnad av 20,000 per skill och per companion + träning generellt så ser man fort vart det går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Chuundar, vet om mange norske som spiller der også.

 

God server, har ikke hatt noe ventetid så langt :D

 

BTW: er det noe som vet hvor fort du drar på den digital deluxe transport "tingen"? :p

Republic eller Empire?

Hadde vært morsomt å spille med noe annet enn dansker. :p

 

Guilden min (som er halvt norsk) spiller Empire. Og jeg kommer til å spille mest der. Men skal også prøve Republic da :)

Lenke til kommentar

Har du CE får du med en speeder, men du måste betala för skill. I beta var det level 24 eller 26 när man kunde träna detta. Companions och starship är classquests så det är ingen bestämd level på dessa, men under 15 är svårt (tror jag) att göra klart questet för starship. Samma med companion, under 8 är det nog svårt.

 

 

Jeg gjorde min classquest for starship på level 14. Den var absolutt ikke vanskelig særdeles enkel (Sith Inquisitor - Assassin)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Hva heter du? hvilken level og klasse?

 

Republic:

 

Huntsman lv7 Trooper

Zyrax lv 6 Jedi Consular

 

Empire:

 

blir laget idag

 

Ja....jeg har virkelig problemer med å bestemme meg hva jeg skal spille...selv om jeg hadde bestemt meg. Alle klassene har så mye artig ved seg og historien på hver av dem er spennende....en vil oppleve ALT!

Lenke til kommentar

Spiller på Chuundar, vet om mange norske som spiller der også.

 

God server, har ikke hatt noe ventetid så langt :D

 

BTW: er det noe som vet hvor fort du drar på den digital deluxe transport "tingen"? :p

Republic eller Empire?

Hadde vært morsomt å spille med noe annet enn dansker. :p

 

Guilden min (som er halvt norsk) spiller Empire. Og jeg kommer til å spille mest der. Men skal også prøve Republic da :)

Ah.

Republic jeg. Bare måtte ha en ny twi'lek jedi sentinel. ^^

Lenke til kommentar

 

Republic:

 

Huntsman lv7 Trooper

Zyrax lv 6 Jedi Consular

 

Empire:

 

blir laget idag

 

Ja....jeg har virkelig problemer med å bestemme meg hva jeg skal spille...selv om jeg hadde bestemt meg. Alle klassene har så mye artig ved seg og historien på hver av dem er spennende....en vil oppleve ALT!

Hehe, jeg har også problemer med å bestemme meg for hvilken class og side jeg skal spille som.

Jeg bruker en Sith Warrior og en Jedi Knight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...