Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? :dontgetit:

 

HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! :eek:

 

Ta ut den defekte minnebrikken, ta den med til din nærmeste hardware-dealer og si at du vil ha en ny tilsvarende minnebrikke som den defekte minnebrikken. Så vil de nok hjelpe deg med å finne riktig type minne.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte spillet onsdag kveld. Torsdag morgen logget jeg på etter installering og patching, og fant ut "Hell no, jeg gidder ikke å spille dette spillet også (WoW) på lowest settings." Bestilte meg så følgende deler for anledningen;

pc2011w.jpg

 

Håper jeg får PCen tilsendt før jul, haha :D

Endret av Toppris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte spillet onsdag kveld. Torsdag morgen logget jeg på etter installering og patching, og fant ut "Hell no, jeg gidder ikke å spille dette spillet også (WoW) på lowest settings." Bestilte meg så følgende deler for anledningen;

pc2011w.jpg

 

Håper jeg får PCen tilsendt før jul, haha :D

 

Bra opplegg det der , eneste jeg har å utsette på er at jeg muligens hadde valgt en litt større PSU , 650W er for meg i minste laget.Hadde kjøpt en litt større psu når jeg første var i gang,

Lenke til kommentar

Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? :dontgetit:

 

HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! :eek:

 

 

Har lest side etter side om alle problemene du har hatt, og du har mine dypeste sympatier, og ja, dette var nok aldri noe nedlastningsproblem. Nedlastingen mellomlagrer jo torret type filer disken, så det er utrolig merkelig at den begynner å laste ned ifra null hver gang. Det skulle i så fall bare skje om du hadde korrupte sjekksummer i alle filene eller no.

 

Personlig finner jeg det derfor også mistenkelig at minne, selv om et slikt problem kanskje eksisterer, skal være grunnen.

 

Vil nok tro du snarere har et visst Windows relatert problem som heter Microsoft...

 

When all else fails... reinstall. Enn om du virkelig har et minneproblem, så er det heldigvis billig om dagen å bytte ut, som andre foreslår.

Lenke til kommentar

Bah, ser ut som serveren jeg har valgt meg er en uoffisiell russer-server. Har heldigvis ikke støtt på mange russere enda, men ...

 

Jeg kjører ignore på folk som konstant babler i vei på public chats på et annet språk enn engelsk og ninjaer.

 

Har de i tillegg teite navn så rapporterer jeg dem :p

 

Var en "Darthpoland" som spamma general chat på polsk flere dager på rad, han kom tilbake under et annet navn i dag og klagde på at han måtte bytte :cool:

Lenke til kommentar

Jeg skal sørge for å ta den serveren som har så low population at det lukter. Å vente i kø på å få spille noe jeg har betalt for, er uakseptabelt! :yes:

 

I følge chatten er det 1 og en halv time kø på The Red Eclipse. Lurer på ossen køa blir den 20ende :p

Lvl 16 nå - må si at jeg er meget fornøyd med inquisitor storyline :D

Når får du lyssabel, og hvordan føltes det å få den?

Jeg fikk min på lvl 8. Føltes awesome. :D

 

Jeg fikk den ikke før lvl 10. Men jeg gjorde alt av quests jeg kom over og banket alt av fiender. Den føles svært bra, men jeg droppet raskt å bruke den sort/gule krystallen og holdt meg til en ren grønn som fulgte med. Den ser mye bedre ut, imho. :) Den sort/gule (pre-order, btw) ser for øvrig bra ut på pistoler. :)

Lenke til kommentar

Vi somlehuer som bestilte ut over desember får nok tilgang i dag, nå som siste mann i går var 6.-7. desember.

 

Har en kompis som har laget en karakter på Ahto City, men har ikke sett noen nevne serveren her i tråden. Hvor spiller dere som ikke er på Bloodworthy? Vet ikke om jeg skal satse på Bloodworthy, i går ettermiddag var det kø på over 1,5 time.. :p

Lenke til kommentar

Jeg regner med å komme inn i kveld (preorder reg. 9. desember) og avgjør server da. Jeg tenker jeg velger en av de nye serverne fordi der er det vel ingen guilds som ble opprettet før launch så da gjetter jeg på litt mindre kødannelse der.

 

Noen som veit hvorfor "Reverse engineering" knappen i inventory boksen min forsvinner med gjevne mellomrom ? Er det en cooldown eller noe ?

Kanskje den ikke virker med fiender i nærheten eller når du er i Combat mode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...