Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/

 

røde zabraks er for Empire, og omvendt

 

Er det en logisk grunn for det eller er det bare teite "rødt er ondt"

 

Var vel noe med at Zabraks var uenige med hverandre om hvor de sto og dermed splittet seg i to, og for å gjøre det enklere å skille mellom Empire og Republic valgte de å separere fargevalgene, som med Twi'lek

 

Bare fortell mer dersom du vet mer, interresant det, har ikke funnet noe i lore/codex :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? :dontgetit:

 

HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! :eek:

 

Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger.

 

Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom.

Byteeeeeeeeeeex! Nå har jeg bytta minne, men det funker FORTSATT ikke :(

Lenke til kommentar

Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? :dontgetit:

 

HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! :eek:

 

Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger.

 

Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom.

Byteeeeeeeeeeex! Nå har jeg bytta minne, men det funker FORTSATT ikke :(

 

Hmm hvordan er det med plass på harddisken din?

Noen spill krever vel et visst antall ledig GB men burde vel kommet opp før installering.

Endret av Biamor
Lenke til kommentar

Tilbudet mitt er fortsatt åpent. Ta med en USB-stick ellerno, så får du kopiert spillet fra meg. Evt. ta med laptoppen, så fører vi direkte over til den.

 

Btw:

 

18# Stuck at downloading assets – Patch restarts same files

You may have to delete few files and restart the download to resolve this issue. Be prepare to download a large number of files if this happens. You can restart the download of the specific file/asset by deleting that file from the download directory:

Deleting patcher.version will force the patcher to redownload.

Deleting retailclient_swtor.version will force the actual client program to redownload.

Deleting assets_swtor_main.version will force the Main Assets to redownload.

Deleting assets_swtor_.version will force the localized assets to redownload. (Language will be an ISO language code, like ‘en_us’ for American English.)

Deleting movies_.version will force the localized version of cutscene movies to redownload. (Language will be an ISO language code, like ‘en_us’ for American English.)

Lenke til kommentar

Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? :dontgetit:

 

HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! :eek:

 

Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger.

 

Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom.

Byteeeeeeeeeeex! Nå har jeg bytta minne, men det funker FORTSATT ikke :(

 

Hmm hvordan er det med plass på harddisken din?

Noen spill krever vel et visst antall ledig GB men burde vel kommet opp før installering.

Jeg har om lag 800GB ledig...

 

Men jeg har begynt å nærme meg en løsning nå :p

Lenke til kommentar

Nei samma her, eneste som står på fronten på coveret er jo at man får early game access samt color stone.

Står jo ikke noe om dager osv der....

Dog så jo det med liten skrift da jeg kom hjemm da. (på baksiden)

Men litt på kanten den der markedsføringa.

Ikke at jeg tar det så hardt da men :p

Endret av Sgt.Stav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...