Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Om du hører 10 timer med kantina først :p

Får lyst til å flørte med en deilig alien chick når jeg hører på Cantina Band. :thumbup:

 

AH! Gleder meg så innmari til å få spilt nå i dag! Jeg skal først en uttalig mye ting, men etter det (rundt 16.00) er jeg heime og skal spille så mye at fingrene verker.

 

Hvilken server er det flest norske på? Kunne tenkt meg å spille med noen nordmenn. Noen som vil joine en server elns. med meg, eller kan anbefale en?? :)

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du hører 10 timer med kantina først :p

Får lyst til å flørte med en deilig alien chick når jeg hører på Cantina Band. :thumbup:

 

AH! Gleder meg så innmari til å få spilt nå i dag! Jeg skal først en uttalig mye ting, men etter det (rundt 16.00) er jeg heime og skal spille så mye at fingrene verker.

 

Hvilken server er det flest norske på? Kunne tenkt meg å spille med noen nordmenn. Noen som vil joine en server elns. med meg, eller kan anbefale en?? :)

 

Jeg er på bloodworthy, som de fleste Nordmenn. Spiller på republic siden :) Nå husker jeg ikke nicket mitt, siden jeg tok et random et :p

 

Er 20 minutter ut i kantina nå :)

Endret av Sandsvei
Lenke til kommentar

Om du hører 10 timer med kantina først :p

Får lyst til å flørte med en deilig alien chick når jeg hører på Cantina Band. :thumbup:

 

AH! Gleder meg så innmari til å få spilt nå i dag! Jeg skal først en uttalig mye ting, men etter det (rundt 16.00) er jeg heime og skal spille så mye at fingrene verker.

 

Hvilken server er det flest norske på? Kunne tenkt meg å spille med noen nordmenn. Noen som vil joine en server elns. med meg, eller kan anbefale en?? :)

 

Jeg er på bloodworthy, som de fleste Nordmenn. Spiller på republic siden :) Nå husker jeg ikke nicket mitt, siden jeg tok et random et :p

 

Er 20 minutter ut i kantina nå :)

Er den plaget av mye venting? Hvis ikke, Bloodworthy it is. Jeg blir nok Jedi Warrior going bad.

Lenke til kommentar

I går var det litt que i 8 tiden. Men ellers var det greit, jeg venta ikke noe på å komme inn som var i 3 tiden.

Nei, okei; høres greit nok ut. Da blir det Bloodworthy! ;)

 

Hvilken jedi/sith-klasse er å anbefale? Warrior eller Inquisitor? Har et geunint ønske om å være Warrior, men hvis Inquisitor føles bombastic mye bedre, så er jeg inn for å skifte mening.

Lenke til kommentar

Bloodworthy:

 

Skjer med at denne serveren er så populær? Har alle nordmenn bestemt seg for å spille der? If so, meget dumt, da en hel nasjon, i tillegg til visstnok en haug svensker og dansker (hvordan kom de inn i bildet?) skal hver kveld prøve å komme seg inn på en og samme server. Er nordmenn så ukomfortable med å snakke fremmed språk; et språk vi lærer i 8 år på skolen, mind you, som vi alle skal kunne flytende, at vi må klynge oss opp på samme server?

 

Uff.. Hører bare snakk om Bloodworthy i denne tråden. Blir så glad når jeg leser om spillere på andre servere. Hvem var det som startet dette initiativet uansett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var så fantastisk typisk i går. Gjorde siste introduksjons-quest og hadde igjen 1 mob med ca 10% helse. Da skrur plutselig pc'n seg av. Eller rettere sagt, den rebootet.

 

NANA NANA, NANNA NANNA WINDOWSUPDATE! :ph34r: Da var klokka 03 og å stå i kø igjen var lite aktuelt...

 

 

Bloodworthy:

 

Skjer med at denne serveren er så populær? Har alle nordmenn bestemt seg for å spille der? If so, meget dumt, da en hel nasjon, i tillegg til visstnok en haug svensker og dansker (hvordan kom de inn i bildet?) skal hver kveld prøve å komme seg inn på en og samme server. Er nordmenn så ukomfortable med å snakke fremmed språk; et språk vi lærer i 8 år på skolen, mind you, som vi alle skal kunne flytende, at vi må klynge oss opp på samme server?

 

Uff.. Hører bare snakk om Bloodworthy i denne tråden. Blir så glad når jeg leser om spillere på andre servere. Hvem var det som startet dette initiativet uansett?

 

 

Er vel ingen som startet et initiativ. Men de som fikk pre- pre-early access ble gikk tilfeldige servere, hvorav noen ble satt på Bloodworthy. Jeg er i guild med noen som ble satt der, så da var det aldri et valg.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Bloodworthy:

 

Skjer med at denne serveren er så populær? Har alle nordmenn bestemt seg for å spille der? If so, meget dumt, da en hel nasjon, i tillegg til visstnok en haug svensker og dansker (hvordan kom de inn i bildet?) skal hver kveld prøve å komme seg inn på en og samme server. Er nordmenn så ukomfortable med å snakke fremmed språk; et språk vi lærer i 8 år på skolen, mind you, som vi alle skal kunne flytende, at vi må klynge oss opp på samme server?

 

Uff.. Hører bare snakk om Bloodworthy i denne tråden. Blir så glad når jeg leser om spillere på andre servere. Hvem var det som startet dette initiativet uansett?

Dette er ikke saken i det hele tatt! Jeg har hatt sekser i Engelsk siden ungdomsskolen, og kan snakke og skrive det nesten flytende, og opplever overhodet ikke at det skulle bli noen utfordring å skulle spille med Engelskmenn eller engelsktalende. Greien er at Norge er et lite land, og det er kjekt å møte på nordmenn når mesteparten er engelske, tyske, danske eller svenske. Har vel litt med samhold å gjøre, tenker jeg meg. :thumbup:

 

- Beklager virkelig at jeg måtte skrive om mine engelsk-kunnskaper, men skribenten la nesten opp til det. :tease: Kan ikke Engelsk du, liksom!

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg aller helst villet spille på Legion of Lettow, komme meg inn i det europeiske goon-guildet og greier, men det hadde lengre queue enn Bloodworthy i går kveld så da sa jeg fuck it og tok den eneste engelske serveren som ikke var full eller heavy.

 

Og ja, det Adulf over her nevner, er absolutt grunnen.

Jeg har ingenting i mot å spille med folk fra resten av verden, ikke engang folk som uttrykker seg skremmende uforståelig slik at det blir en gjettelek for å forstå hva det er de prater om (gjelder veldig ofte nordmenn og andre skandinaver, samt øst-europeere), men det er alltid kos å finne noen andre nordmenn å spille med.

Lenke til kommentar

Bloodworthy:

 

Skjer med at denne serveren er så populær? Har alle nordmenn bestemt seg for å spille der? If so, meget dumt, da en hel nasjon, i tillegg til visstnok en haug svensker og dansker (hvordan kom de inn i bildet?) skal hver kveld prøve å komme seg inn på en og samme server. Er nordmenn så ukomfortable med å snakke fremmed språk; et språk vi lærer i 8 år på skolen, mind you, som vi alle skal kunne flytende, at vi må klynge oss opp på samme server?

 

Uff.. Hører bare snakk om Bloodworthy i denne tråden. Blir så glad når jeg leser om spillere på andre servere. Hvem var det som startet dette initiativet uansett?

 

Ehm, med tanke på at serverne er europeiske så er det da ikke noe stor forskjell på om "en hel nasjon" eller en haug med folk fra forskjellige land spiller på servern... de spiller alle på den samme tida...

Lenke til kommentar

Bloodworthy:

 

Skjer med at denne serveren er så populær? Har alle nordmenn bestemt seg for å spille der? If so, meget dumt, da en hel nasjon, i tillegg til visstnok en haug svensker og dansker (hvordan kom de inn i bildet?) skal hver kveld prøve å komme seg inn på en og samme server. Er nordmenn så ukomfortable med å snakke fremmed språk; et språk vi lærer i 8 år på skolen, mind you, som vi alle skal kunne flytende, at vi må klynge oss opp på samme server?

 

Uff.. Hører bare snakk om Bloodworthy i denne tråden. Blir så glad når jeg leser om spillere på andre servere. Hvem var det som startet dette initiativet uansett?

Greien er at Norge er et lite land, og det er kjekt å møte på nordmenn når mesteparten er engelske, tyske, danske eller svenske. Har vel litt med samhold å gjøre, tenker jeg meg. :thumbup:

 

 

Tyskere har fått sine egne servere. Norge er et lite land ja, men i spillverdenen er vi overraskende mange. Et forsøk på å få de aller fleste inn på samme server fører til at en god del må spre seg over andre servere, og får få med-nordmenn å spille med. Kjipt, hva?

 

Når du først skal låse deg inne på rommet foran datamaskinen, hvorfor ikke mikse inn litt kultur da? Beste stedet man ellers får det. Samhold med andre nordmenn hadde du fått uansett. Nå kun dersom du er på 1 bestemt server.

Lenke til kommentar

Ehm, med tanke på at serverne er europeiske så er det da ikke noe stor forskjell på om "en hel nasjon" eller en haug med folk fra forskjellige land spiller på servern... de spiller alle på den samme tida...

 

Ingen forskjell på

A) En hel-norsk server

B) En multinasjonal server

 

Er det slik å forstå du mener å si? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...