Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe dritt, faen ta, ass! Selv etter jeg har skifta ram opplever jeg samme problem. :wallbash:

Du fikk jo problemer med en bærbar PC også? OM de er koblet til samme router er vel problemet ditt kanskje der. Kanskje dataene blir korrumpert av en defekt brebåndsrouter/modem. Det skader vel ikke å teste en reset av den.

Jeg har flere nettverk her i huset. Jeg kan godt teste det andre. På den bærbare oppsto det for øvrig et helt annet problem.

Lenke til kommentar

De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. :(

 

Får ikke early access hvis du registrerte kode etter den 12. Sitter i samme båt selv.

 

Ikke i det hele tatt?

 

Nei, ikke i følge folk på forumet. Har ikke funnet noe offisielt enda dog.

 

De sa de skulle gi mange flere early access i dag enn tidligere.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/

 

røde zabraks er for Empire, og omvendt

 

Er det en logisk grunn for det eller er det bare teite "rødt er ondt"

 

Var vel noe med at Zabraks var uenige med hverandre om hvor de sto og dermed splittet seg i to, og for å gjøre det enklere å skille mellom Empire og Republic valgte de å separere fargevalgene, som med Twi'lek

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Argh.. Jeg fikk koden min den 7.desember. Men så virka den ikke av en eller annen grunn, og så stod det at den var brukt da jeg prøvde igjen.

Sendte mail om problemet til support.

 

Fikk bekreftelse i går om at early access koden var skrevet inn. Med dato 15.desember.

Yay, de er så snille på support...

Lenke til kommentar

Argh.. Jeg fikk koden min den 7.desember. Men så virka den ikke av en eller annen grunn, og så stod det at den var brukt da jeg prøvde igjen.

Sendte mail om problemet til support.

 

Fikk bekreftelse i går om at early access koden var skrevet inn. Med dato 15.desember.

Yay, de er så snille på support...

 

Da er du i samme båt som mange andre.

En på twitter hadde akkurat samme problemet og ble svart av Rockjaw han skulle komme inn i dag.

Endret av Biamor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...