Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

"klippet fra Foto.no"

Domenet er registert 17. mars i år, for kun 1 år, og med falske data for registranten. Ikke noe godt tegn.

De har et "Verified by Visa"-logo, men tilbyr ikke Visa-betaling.

Ingen fysisk adresse eller telefonnummer. Kontaktsiden er kun et epost-skjema.

De vil ha PayPal, men PayPal gir ingen sikkerhet utenfor eBay. Paypal-seglet (som burde gått til en side hos PayPal som dokumenter at de er medlem av en eller annen Paypal-garantiordning) er ikke klikkbart.

Med andre ord: Ganske mange røde flagg. Jeg ville ikke handlet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil eller?

http://www.abpris.co...EF+35mm+f%2F2.0

 

Både bildet og beskrivelsen (Ikke tittel) tilsier det er det nye.

 

Tja,er ganske sikker på at mva. kommer i tillegg siden dette er et utenlandsk selskap som shipper fra utlandet. Bla. vilkårene er beskrevet på engelsk.

 

Edit: det står "ink.mva." men ville nok ikke handlet fra dem siden de bar tilbyr 12 måneders garanti og produktet må sendes utenlands.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Nederst på forsiden dems står det:

 

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkludert norsk moms

 

Men skeptisk allikevel. Tror ikke jeg ville tatt sjansen på å handle der. Når dem tilbyr paypal så syns jeg det virker litt tryggere, men for å finne ut om det stemmer må man vel først legge noe i handlevogna og prøve "betale" for å se hvor man sendes, og det vil jeg heller ikke prøve. Om jeg virkelig skulle handlet der ville jeg først kontaktet paypal og spurt om det er svindel.

Lenke til kommentar

Litt gøyalt at flere bruker blitsen som et salgsargument "med på kjøpet", blitsen er standard i kamerapakken.

 

I en fjern fortid før smarttelefoner dukket opp var Siemens sin toppmodell S55 eller noe i den gata, flere kjøpte USB kabel til flere hundre kroner som man måtte ha for å hive ting over til PC/Mac. Bare en lite hake og det var at den var tatt ut av eska da den fulgte med samtlige som ble solgt fra Siemens over hele Europa. Såkalt ekstrafortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...