Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Skikkelig bra tilbud Sigma 800 mm til over 44.000,-

 

Kr. 25,- i tilbud.

 

Dette har ikke noe og gjøre i denne tråden som heter gode tilbud i nettbutikker.

 

Prisen hos Japanphoto med frakt er er 44.364,-

 

Prisen hos Fotovideo med frakt er 44.295,-

 

Så da vet jeg hvor tilbudet er.

 

Dette var bare et eksempel, det er jo bare en mare i seg selv og legge noe i handlekurven. Gadd ikke teste så mye.

 

Søkte på Nikon 400 mm 2.8 fikk opp over 781 treff, skikkelig bra om jeg må jeg si . Lurer på hvorfor Sigma og Sony kommer opp i et slikt søk.

Skal visst være 25 %, ikke 25 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 25 Kr som jeg sa hvis en går til kassen. Jeg la to objektiver i handlekurven da ble det 50 Kr. Skal vi bruke teorien din så blir det jo 50%, og det er jo ikke tilfellet.

De sa at det skulle være 25 % på JapanPhoto's facebookside.

 

Edit: "Japanphoto.no Der hvor det er 25 kr avslag skal det være 25% avslag. Nok en feil å rette opp i. Beklager dette. Mvh Espen, Japan Photo Webshop"

Endret av Punainen
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår det riktig så er det altså 25% avslag på alle disse produktene. Hvis man ser på f.eks Canon sin 70-300 mm f/4-5.6L IS USM som normalt koster 11.865,- og trekker fra 25% + Canons cashback på kr 750,- så er man nede i rundt 8.000,- for dette objektivet, det må vel sies å være et kupp?

Lenke til kommentar

Det er 25 Kr som jeg sa hvis en går til kassen. Jeg la to objektiver i handlekurven da ble det 50 Kr. Skal vi bruke teorien din så blir det jo 50%, og det er jo ikke tilfellet.

Nå er det vel teorien din som har et hull - kjøper du to varer med 25% rabatt, så får du 25% på sluttsummen - ikke 50% ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glimrende med tilbud! Sånt engasjerer! :thumbup: Men det hadde kanskje vært enklere om lista som ble lagt ut på facebook og gjengitt av Are hadde blitt splittet til to lister. En for 10% rabatt og en for 25%. Da hadde det blitt lettere for oss forumgjengere å få oversikt og ikke krevd så mange klikk og sidevisninger for å få samme info. Mulig det kunne lettet litt på trafikken på serveren?

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Søkte på Nikon 400 mm 2.8 fikk opp over 781 treff, skikkelig bra om jeg må jeg si . Lurer på hvorfor Sigma og Sony kommer opp i et slikt søk.

Nikon sine objektiver, går under betegnelsen Nikkor, så det skal være større sjanse for å treffe riktig med det. Søker du på kun "400mm" så får du opp riktig objektiv som et av de første.

 

Søker jeg på Nikon 400mm 2.8" på Fotovideo, får jeg 0 treff... det er ikke noe bedre det. "Nikkor 400mm 2.8" gir meg heller ingen treff på Fotovideo. Søker jeg kun på "Nikkor 400mm" får jeg kun opp Nikkor 200-400. "400mm" virker for øvrig fint her også.

 

Da er det tross alt bedre med Japan Photo hvor man får opp alle treff som kan være relevante (og noen til) og kan snevre inn søket i menyen på venstre side. Etter et par-tre klikk ekstra, så sto riktig objektiv på første linja.

 

EDIT: Beklager om dette er off-topic, men etter jeg jobbet i butikk for noen år siden, irriterer jeg meg over alle som skal klage på absolutt alt de kan klage på (noen leter ganske aktivt for å finne feil), spesielt når de ikke "gidder å prøve så mye" som Fytterakker'n.

Endret av Bergendahl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pokker, da ble det et canon g1x på meg da. Fikk samme pris på butikken i Bergen; dvs 3618,-.

 

I følge en post på japanphoto sin facebookside, så får man samme priser på alle japanphotos butikker som har åpent i dag :) Butikkene er neppe opplyst om det, men bare henvis til posten så får man samme pris :)

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Det er jul kun en gang i året... :xmas:

 

Det er slutt med systemkamera. Har Sony RX100, det er et reisekamera, ikke noe for en kald vinter med hansker. Det er lov å prøve, får den solgt til 3K om noen måneder hvis ikke prisen går kraftig ned. Skal ha meg en Sony RX1 om et halv års tid hvis jeg ikke har brukt opp pengene mine før den tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...