Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderering er fint, men uansett er ikke dette et godt tilbud sett i sammenheng med de siste måneders tilbud på betydelig bedre(nyere) modeller til samme pris, og bør derfor slettes fra denne tråden...

Nå var det vel ikke kommentaren din som forårsaket modereringen, men diskusjonen jeg startet ved å kommentere din kommentar.

 

Om det er et godt eller dårlig tilbud, kan sikkert diskuteres. Men da vil jeg vite om hvilke andre tilbud til 1990,- som kan anbefales.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

FotoVideo gir på mange måter bort Canon EF 40mm f/2.8 STM, når de selger det sammen med 6D til samme pris som rimeligste butikk tar for kun huset.

Artig tilbud til en grei pris. Starter man på bar bakke, eller har kun EF-S optikk (alternativt et annet merke), så er dette en meget billig måte å komme igang med FF fotografering. Og 40mm-en har fått meget gode skussmål.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Ikke akkurat fotoutstyr, men nyttige klær ved dyrefotografering på vinteren:

 

http://www.xxl.no/Ro...1085379_1_Style

 

Hentet nettopp på posten. 250 kr. Inkl frakt.

 

Hm, den så ikke dum ut. Er det overtrekks-dress, eller er det litt "fyll" i den så man kan bruke feks buksa med stilongs under? Hvordan oppleves kvaliteten? 200,- er jo ikke mye, så kanskje bestille en selv :)

Lenke til kommentar

 

 

Hm, den så ikke dum ut. Er det overtrekks-dress, eller er det litt "fyll" i den så man kan bruke feks buksa med stilongs under? Hvordan oppleves kvaliteten? 200,- er jo ikke mye, så kanskje bestille en selv :)

 

Det er en overtrekksdress, ja. Den er foret med "mesh" Altså nettingfor. Tenker man kan bruke den uten annet under, eller bygge på med plagg utifra temperaturen. Den er stor i størrelsen, så plass til mye under. Stoffet er helt lydløst. Minner om plysj/fleece. Kvaliteten virker veldig god. Hadde vært fornøyd om prisen var 1000 kroner også :-)

Lenke til kommentar

Sett i lys av at i helgen ble det linket til et tilbud på Nikon D3000 som skulle være et tilbud på 2000, da vil jeg heller linke til et tilbud som er 500 opp på et Nikon D3100 med 18-55 VR objektiv. Synes dette er hyggelig pris for et litt mer spennende kamera.

 

Check and clean i 3 år følger også med, og et intro fotokurs til de som ønsker dette.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605979&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

 

Fotovideo messetilbud : Fujifilm X-E1 m/XF 18-55mm og 18mm eller 35mm til kr 11.999.-

Må si den pakken fristet MYE. God pris. Fujifilm's 35mm er meget bra etter hva jeg har hørt.

Det er en pakke som frister meget - lånte X-E1 med 18-55mm og 35mm i februar, og det er noe av det morsomte jeg har brukt på lang tid. 35mm-en er meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...