Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagstilbud Søndag 17. mars hos FotoVideo:

 

Sigma & ProZigma UV og C-PL filtre

Multicoated UV- og C-PL filter er av høyeste

kvalitet for å gi deg maksimal optisk kvalitet

samt beskyttelse av objektivet.

Varenummer: 130926

 

Et søk på varenummer 130926 gir meg dette:

WEB_Image%20EIZO%20ColorEdge%20CX240%20%2024%201%20%20%201920x1200%20%20-1254171125.Jpeg

 

http://fotovideo.no/pro/Skjermer/Eizo/EIZO-ColorEdge-CX240--24-1--1920x1200--LED--SelfCorrectionSensor--DP--HDMI--DV-130926-p0000156856.aspx

 

Eller er det bare jeg som blingser... :hmm:

Lenke til kommentar

Er fortsatt på jakt etter kamerasekk, og har siktet meg litt inn på Lowepro Trekker 400 AW. Så stusser jeg litt på prisen. Denne varierer voldsomt.

 

På Fotovideo ligger den på 4.595,-

På Japan Photo ligger den på 2.699,-

 

Det står ingenting om at dette er en kampansjepris på JapanFoto. Forskjellen er jo enorm. Over 40% billigere hos Japan Photo.....

 

Trodde første det var jeg som blingset og at det ikke var samme modellen, men et kjapt søk på prisjakt bekreftet prisforskjellen, og det er jevnt over et veldig stort sprik mellom de ulike butikkene, men Japan Photo er i en særklasse billigst.

 

Det er jo uaktuelt for meg å bruke 4.600 på en kamerasekk, men 2.700 smaker adskillig bedre.

Endret av TigerJack
Lenke til kommentar

På Fotovideo ligger den på 4.595,-

På Japan Photo ligger den på 2.699,-

En skuffende stor prisforskjell, dette bør ikke FV være bekjent av.

 

Så en liten digresjon når jeg ser reklamebildene til sekken (og lignende fotos): Det vitner ikke mye om god "objektivbehandling" når alle beskyttelses-lokk er fjernet fra objektivene som ligger i slike sekker. Jeg er klar over at objektivene er mer "fotogene" uten lokk, men......

Lenke til kommentar

Det står ingenting om at dette er en kampansjepris på JapanFoto. Forskjellen er jo enorm. Over 40% billigere hos Japan Photo.....

 

Trodde første det var jeg som blingset og at det ikke var samme modellen, men et kjapt søk på prisjakt bekreftet prisforskjellen, og det er jevnt over et veldig stort sprik mellom de ulike butikkene, men Japan Photo er i en særklasse billigst.

En del rekvisita (batterier, vesker etc) er ofte veldig mye billigere på JP ja...Der tar FV godt igjen!

Lenke til kommentar

En skuffende stor prisforskjell, dette bør ikke FV være bekjent av.

 

Så en liten digresjon når jeg ser reklamebildene til sekken (og lignende fotos): Det vitner ikke mye om god "objektivbehandling" når alle beskyttelses-lokk er fjernet fra objektivene som ligger i slike sekker. Jeg er klar over at objektivene er mer "fotogene" uten lokk, men......

 

Endel proffer bruker hverken baklokk eller frontlokk før de putter objektivet i sekken. De tar seg ikke tid til dette. bedre med raske skift enn å rote med slike ting som beskyttelse.

Lenke til kommentar

Får se på dette her med betalingsutsettelse gjennom GE Money Bank, når jeg kommer hjem fra jobben.

 

Det skal ikke være nødvendig med betalingsutsettelse. Canon 5D mkIII står ubekreftet 27.03.2013 og det betyr at de ikke kan levere før etter påske. FotoVideo gir deg muligheten til å kjøpe kameraet i dag til messepris OG vente med betaling til du henter det i butikken - etter påske. Kjempeservice :w00t:

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig med betalingsutsettelse. FotoVideo gir deg muligheten til å kjøpe kameraet i dag til messepris OG vente med betaling til du henter det i butikken. Kjempeservice :w00t:

Ikke så kjempe når ordren automatisk slettes hvis du ikke har hentet den innen 5 dager. runar151 er borte i 2 uker ...

Lenke til kommentar

Ikke så kjempe når ordren automatisk slettes hvis du ikke har hentet den innen 5 dager. runar151 er borte i 2 uker ...

 

HVIS du leser hva Erik Faarlund fra FotoVideo nettopp har skrevet et par innlegg lenger opp.....så ser du at det er lagt føringer for litt mindre nazi-håndtering av bestillinger i dag... ;)

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...