Gå til innhold

Vi nedjusterer Iphone 4


Anbefalte innlegg

Så så kjære søte barn... iPhonene deres er akkurat den samme, uansett hva den har fått i terningkast. Fortsett bare å digge den som før. Det er vel ikke som om amobil tryllet deler av hardwaren bort. Eller?

 

Hjelpes.. Det er nøyaktig som å rakke ned på muslimer og Allah hvis man snakker skjevt om den derre phonen. Folk klikker mongo og finner frem steinene. iPhone = religiøs tilstand

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper aldri en telefon basert på èn anmeldelse. Den eneste siden i nettverket her som jeg kan risikere å kjøpe noe pga. er akam.no og de har ennå ikke skuffet meg. Telefonen er super og jeg kunne ikke hatt en bedre overgang til disse type telefoner.

 

gammalerik:

Nivået ditt minner om å krabbe tilbake bak den mosegrodde steinen osv.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøper aldri en telefon basert på èn anmeldelse. Den eneste siden i nettverket her som jeg kan risikere å kjøpe noe pga. er akam.no og de har ennå ikke skuffet meg. Telefonen er super og jeg kunne ikke hatt en bedre overgang til disse type telefoner.

 

gammalerik:

Nivået ditt minner om å krabbe tilbake bak den mosegrodde steinen osv.

Mitt nivå.. Jaja, noe fargerikt språk, men du skjønner sikkert poenget når det blir satt på spissen slik.

Lenke til kommentar

Gammalerik:

Etter å ha observert kritikken mot iPhone 4 siden jeg ble eier at min første i sommer må jeg si at kritikken oftest er på nivå med å forsøke å ta livet av en entitet man ikke har noen kjennskap om, basert på på en slags ubeskrivelig og lite intelligent frykt. Rett og slett lukter det ofte av huleboer mentalitet.

 

Skal man forsøke å sette kritikken i et "positivt" lys kan man sammenligne det med hooligans og hatet mot det rivaliserende laget. Men gudskjelov innen fotball er det oftest mer ett påklistret image enn blodig alvor.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hjelpes.. Det er nøyaktig som å rakke ned på muslimer og Allah hvis man snakker skjevt om den derre phonen. Folk klikker mongo og finner frem steinene. iPhone = religiøs tilstand

Ja, og da er jo Androidleiren gode FRP'ere i akkurat den ligningen, som står å skriker på andre siden, om snik-iphonisering;)

Lenke til kommentar

Denne debatten er utrolig dekkende for hvor svart og hvitt enkelte brukere på dette forumet ser på problemstillingen. Enten så elsker man iPhone og hater Android og Symbian, eller omvendt. En som har hatt noe mer refleksjon over problemstillingen skjønner selvsagt at hva som er rett for Pål ikke nødvendigvis er rett for Per. Det betyr ikke at verken Pal eller Per har mer eller mindre rett, men at deres bruksmønster er forskjellig.

 

Som uttalt tidligere synes jeg denne vurderingen var rett av Amobil, det betyr da ikke at de hater iPhone av den grunn. Amobil er da ei heller subjektive fordi de ga Galaxy iS900 terningkast seks (som en bruker har uttalt i debatten). Sistnevnte er faktisk en veldig bra telefon. Dette betyr i praksis at Amobil gjør en justering av et produkt som ikke fungerer tilfredsstillende, eller fungerer som angitt.

 

Pust i bakken.

Lenke til kommentar

Jeg trodde Android eiere var RVere? *spøk til side*.

 

Androideiere er snarere norges mållag, som fabrikerer medlemmer for å få økt støtte.

 

Som uttalt tidligere synes jeg denne vurderingen var rett av Amobil, det betyr da ikke at de hater iPhone av den grunn. Amobil er da ei heller subjektive fordi de ga Galaxy iS900 terningkast seks (som en bruker har uttalt i debatten). Sistnevnte er faktisk en veldig bra telefon. Dette betyr i praksis at Amobil gjør en justering av et produkt som ikke fungerer tilfredsstillende, eller fungerer som angitt.

 

Du må nesten lese testen av iphone 4 i sin helhet satt opp mot galaxy S for å forstå hva jeg mener med det.

Gitt at begge parter er identisk prisede, må galaxy S være en langt bedre telefon enn den faktisk er for å fortjene sekseren.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Gammalerik:

Etter å ha observert kritikken mot iPhone 4 siden jeg ble eier at min første i sommer må jeg si at kritikken oftest er på nivå med å forsøke å ta livet av en entitet man ikke har noen kjennskap om, basert på på en slags ubeskrivelig og lite intelligent frykt. Rett og slett rådes det ofte av huleboer mentalitet.

Latterlig og helt på jordet.. Det som er huleboermentalitet er å bruke 1000-vis av kroner på et mindreverdig produkt for deretter å forsvare det til døde hvor supreme det er. At noen påpeker hvor dårlig valg en iPhone kontra android er, skyldes det motsatte av uvitenhet. Det er desto større uvitenhet å kalle phonen for det beste. Greit nok at den er lettbrukt, men det setter også bestemora mi pris på. Kunne alltids ramse opp manglene og restriksjonene med iOS for å vise at det gjelder ikke grunnløs uvitenhet, men de kjenner nok de fleste til fra før.

Lenke til kommentar

Latterlig og helt på jordet.. Det som er huleboermentalitet er å bruke 1000-vis av kroner på et mindreverdig produkt for deretter å forsvare det til døde hvor supreme det er. At noen påpeker hvor dårlig valg en iPhone kontra android er, skyldes det motsatte av uvitenhet. Det er desto større uvitenhet å kalle phonen for det beste. Greit nok at den er lettbrukt, men det setter også bestemora mi pris på. Kunne alltids ramse opp manglene og restriksjonene med iOS for å vise at det gjelder ikke grunnløs uvitenhet, men de kjenner nok de fleste til fra før.

 

Driter vell langt i om jeg kan sortere kontaktlisten min etter øyefarge.

 

Har du kansje tenkt over at grunnen til at iPhon er så populær er at den faktisk gjør det folk virkelig trenger at den gjør? og ikke en masse annet dill som man bruker en gang i skuddåret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne debatten er utrolig dekkende for hvor svart og hvitt enkelte brukere på dette forumet ser på problemstillingen.

Du kan ikke være seriøs? Det er sort og hvitt kritkk jeg reagerer på. Jeg elsker ikke min telefon, den er helt grei og virker og er ikke tidstyven ift. lite produktiv fikling jeg fryktet en slik telefon kunne bli. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har du kansje tenkt over at grunnen til at iPhon er så populær er at den faktisk gjør det folk virkelig trenger at den gjør? og ikke en masse annet dill som man bruker en gang i skuddåret?

 

Dette har vi vært igjennom FØR. Hvor finner du alle virusappsene i appstore, nå som diktator jobs setter tommelen ned for et fritt applikasjonsmarked?

 

Enn om jeg trenger et virus på iphonen min, hva da? Hvor skal jeg laste DET ned liksom?

 

På android er det bare å suse rett inn på marketplace. Ikke noen diktatoriske spilleregler her nei.

Funker ikke appen? Ikke vårt problem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gammalerik:

Etter å ha observert kritikken mot iPhone 4 siden jeg ble eier at min første i sommer må jeg si at kritikken oftest er på nivå med å forsøke å ta livet av en entitet man ikke har noen kjennskap om, basert på på en slags ubeskrivelig og lite intelligent frykt. Rett og slett rådes det ofte av huleboer mentalitet.

Latterlig og helt på jordet.. Det som er huleboermentalitet er å bruke 1000-vis av kroner på et mindreverdig produkt for deretter å forsvare det til døde hvor supreme det er. At noen påpeker hvor dårlig valg en iPhone kontra android er, skyldes det motsatte av uvitenhet. Det er desto større uvitenhet å kalle phonen for det beste. Greit nok at den er lettbrukt, men det setter også bestemora mi pris på. Kunne alltids ramse opp manglene og restriksjonene med iOS for å vise at det gjelder ikke grunnløs uvitenhet, men de kjenner nok de fleste til fra før.

Prøver du deg på en "jeg er en generelt mer avansert teknisk mann enn deg" diskusjon? :!: Forøvrig kan du kaste fra deg stråmannsfrakken og bruke reelle argumenter.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Latterlig og helt på jordet.. Det som er huleboermentalitet er å bruke 1000-vis av kroner på et mindreverdig produkt for deretter å forsvare det til døde hvor supreme det er. At noen påpeker hvor dårlig valg en iPhone kontra android er, skyldes det motsatte av uvitenhet. Det er desto større uvitenhet å kalle phonen for det beste. Greit nok at den er lettbrukt, men det setter også bestemora mi pris på. Kunne alltids ramse opp manglene og restriksjonene med iOS for å vise at det gjelder ikke grunnløs uvitenhet, men de kjenner nok de fleste til fra før.

 

Driter vell langt i om jeg kan sortere kontaktlisten min etter øyefarge.

 

Har du kansje tenkt over at grunnen til at iPhon er så populær er at den faktisk gjør det folk virkelig trenger at den gjør? og ikke en masse annet dill som man bruker en gang i skuddåret?

Nettopp derfor bestemora mi digger den. Hu er litt enkel av seg

Lenke til kommentar

Jepp, men hvem som helst kan laste ned kildekoden og modifisere etter ønske og behov :)

 

Satans nyttig det der. Her forleden endret jeg kildekoden slik at alle kontaktene mine ikke lengre får summetone når de ringer meg, men a-moes slager "mom is home", tilgjengelig hvor du finner musikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

gammalerik:

snakk om å kaste seg rett ned i gjørma og grave seg dypere ned :!: Med tid og stunder vil du kanskje oppdage at det finnes noe utenfor telefonen, applikasjoner som kan lastes ned og brukes på telefonen. Jeg vet, det må være en enorm oppdagelse om man har gått glipp av den.

 

MEn du derimot, som skal sende opp og kontrollere satelitter med telefonen din, har nok uten tvil mer bruk for en androidtelefon.
Husk at NASA sverger til det enkle som har fokus på funksjonell stabilitet ;) Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Latterlig og helt på jordet.. Det som er huleboermentalitet er å bruke 1000-vis av kroner på et mindreverdig produkt for deretter å forsvare det til døde hvor supreme det er. At noen påpeker hvor dårlig valg en iPhone kontra android er, skyldes det motsatte av uvitenhet. Det er desto større uvitenhet å kalle phonen for det beste. Greit nok at den er lettbrukt, men det setter også bestemora mi pris på. Kunne alltids ramse opp manglene og restriksjonene med iOS for å vise at det gjelder ikke grunnløs uvitenhet, men de kjenner nok de fleste til fra før.

 

Driter vell langt i om jeg kan sortere kontaktlisten min etter øyefarge.

 

Har du kansje tenkt over at grunnen til at iPhon er så populær er at den faktisk gjør det folk virkelig trenger at den gjør? og ikke en masse annet dill som man bruker en gang i skuddåret?

Nettopp derfor bestemora mi digger den. Hu er litt enkel av seg

Det sier mer om apple enn om noen annen, Dersom de har laget en smartphone som bestemora di, som er litt enkel av seg, liker. så har de gjort en jævlig god job med grensesnittet.

 

MEn du derimot, som skal sende opp og kontrollere satelitter med telefonen din, har nok uten tvil mer bruk for en androidtelefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...