Gå til innhold

Vi nedjusterer Iphone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har ihvertfall ikkje hatt noen problemer under samtalene mine sålangt, eg er veldig fornøyd med telefonen min må eg si :) Eg kommer i fra en HTC Desire, og savner kanskje litt det å gjøre ting litt meir tilgjengelig. Men OSet fungerer såpass kjappt og glatt uansett att eg tåler litt unødvendig knoting i menyer etc. :p

Lenke til kommentar

Jeg har iphone4 selv. Og jeg har opplevd dette utallige ganger, så å si hver dag! Enten setter jeg min samtale på vent, eller så slår Facetime seg på, eller så kommer høytaleren på. Jeg trodde det var meg som holdt telefonen skeivt så sensoren ikke ble dekket til.

Så takk! håper det kommer en oppdatering snarest!

 

Jeg og registrerte meg på dette forumet for å slenge dritt i en tråd om justering av iphone 4 karakteren.

 

"Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe.

Her må jeg faktisk rette på deg. Jeg er svært fornøyd med telefonen min, men under en samtale for en ukes tid siden opplevde jeg at Facetime aktiverte seg/skrudde seg på to ganger, uten at dette var planlagt fra min side. Det kan godt hende jeg holdt den feil/for langt unna ansiktet, for jeg har ikke opplevd det siden, men der og da ble jeg irritert.

 

Så, joda, "facetime slår seg på" er faktisk logisk.

Lenke til kommentar

"Facetime slår seg på", like logisk som å si at den der grønne androidhamsteren kommer ut av desiren og denger deg med en liten klubbe.

Her må jeg faktisk rette på deg. Jeg er svært fornøyd med telefonen min, men under en samtale for en ukes tid siden opplevde jeg at Facetime aktiverte seg/skrudde seg på to ganger, uten at dette var planlagt fra min side. Det kan godt hende jeg holdt den feil/for langt unna ansiktet, for jeg har ikke opplevd det siden, men der og da ble jeg irritert.

 

Så, joda, "facetime slår seg på" er faktisk logisk.

 

Må ikke facetimefunksjonen i utgangspunktet aktiveres i telefoninnstillingene før det kan aktiveres under samtaler?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...