Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fy faen. Lurer på hva jeg skal si til foreldrene mine imorgen. Skulle ha en rolig kveld hos en kamerat, vel... ble byen og jeg parkerte bilen min i parkeringshus. Kortet mitt ble avmagnsifiert og NULL adgang til garasjen. Kan ikke akkurat ringe sjefen min på denne tiden. Så da gikk jeg, kompisen min og ei venninne i en halvtime til hennes hus. Nå har jeg to valg. Forklare hvorfor det står en Audi A4 utfor huset imorgen, eller hvor jeg har sovet i natt. Helvette

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Å fy faen. Lurer på hva jeg skal si til foreldrene mine imorgen. Skulle ha en rolig kveld hos en kamerat, vel... ble byen og jeg parkerte bilen min i parkeringshus. Kortet mitt ble avmagnsifiert og NULL adgang til garasjen. Kan ikke akkurat ringe sjefen min på denne tiden. Så da gikk jeg, kompisen min og ei venninne i en halvtime til hennes hus. Nå har jeg to valg. Forklare hvorfor det står en Audi A4 utfor huset imorgen, eller hvor jeg har sovet i natt. Helvette

 

Dakar deg!

 

First

 

World

 

Problems

Lenke til kommentar

Er meget lei av elendig offentlig transport her jeg bor. Det er kun skolebussen som går (dva til byen i 8-tiden om morgenen, så hjem igjen halv 3, kl 4 og kl 5. That's it.) Det i seg selv er overkommelig siden jeg har egen bil (vel, den står på verksted med røket clutch), men jeg bor rett utenfor en by full av idioter. Og da mener jeg at jeg flyttet nylig og på et eller annen vit må ha havnet i Twilight Zone. (nei, ikke -den- Twilight.) :p Stort sett samtlige folk i hele byen presterer å sperre meg inne på parkeringsplasser, og så forventer de at jeg på et eller annet vis skal kjøre, så de kan parkere der jeg står. Problemet er jo at bilen min er av metall, og har man hatt en fjern slektning som har hatt en eller annen form for fysikktime vet man at metall ikke kan flytte seg oppover uten hjelp. Med andre ord kan bilen min ikke fly. Den må kjøre forover eller bakover, og når det står en parkert bil foran meg og du sitter i bilen din bak meg kommer jeg ingen vei. Hva er det folk ikke forstår? Ja, jeg vet det er 300+ plasser i parkeringshuset, ja, jeg vet det er ca 20 plasser igjen. Men hva så? Bilen min kan ikke fly!!!!!

 

Ja, jeg vet jeg har vikeplikt for syklister om de kommer fra høyre. Ja, jeg vet at jeg får skylden om jeg kjører deg ned når du er på sykkel. Det betyr derimot -ikke- at du bare kan bråsvinge og peise rett over veien uten å se deg for eller gjøre noe som helst tegn til at du har tenkt å krysse veien. Når bilen min kommer i 50km/t kan jeg ikke stoppe på fem centimeter, selv om jeg skulle ha klart å stoppe tiden og trykke ned bremsepedalen. Heldigvis gikk det bra... denne gangen. Jeg har ABS-bremser og fikk vridd bilen opp på fortauet, så jeg unngikk deg med noen centimeter. Men tror du idioten har lært? Neppe. (Ja, jeg vet jeg skal se meg for, men når idioten er på den andre siden av veien og ikke gjør noen som helst tegn til å svinge kan man ikke forvente at han vrir sykkelen ut i veien uten å senke farten engang.)

 

Jeg liker Top Gear, men er det noen som vet hvorfor de sender det 24 timer i døgnet nå, hver jævla dag? Kanskje ikke alltid på samme kanal, men på to, tre kanaler. Jeg er drittlei repriser. Det samme gjelder Graham Norton Show. De har sendt det nesten hver dag i en uke på en eller annen kanal, og samtlige ganger har det vært repriser. Gjerne reprise av reprisen dagen før.

Lenke til kommentar

Adam Sandler-filmer.

Nå får du gi deg! Det er da mange strålende morsomme Adam Sandler filmer!

 

Klassikere som "Big Daddy", "Happy Gilmore", "The Waterboy" og "Billy Madison" er jo prisløse latterfester!

 

De nyere derimot, så som "Don`t Mess With Tha Zohan", "Grown Ups" og "Bed Time Stories" kan jeg være enig i att suger ganske heftig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...