Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, hvorfor skal det være så vanskelig å ta et vinkelrett bilde av en pocket?

Først så har pæra i fjellsola gått slik at jeg får irriterende skygger, så vil ikke stativet stå stødig, jeg finner ikke selvutløseren og på toppen av det hele så vil ikke forsiden på pocketen ligge flatt, men spretter opp rundt en halv centimeter, slik at bildet uansett blir skeivt.

Lenke til kommentar

Gah, hvorfor skal det være så vanskelig å ta et vinkelrett bilde av en pocket?

Først så har pæra i fjellsola gått slik at jeg får irriterende skygger, så vil ikke stativet stå stødig, jeg finner ikke selvutløseren og på toppen av det hele så vil ikke forsiden på pocketen ligge flatt, men spretter opp rundt en halv centimeter, slik at bildet uansett blir skeivt.

Teip. Rull litt vanlig teip rundt en finger med limet ut. Putt teipbitrullen under coveret og klem hardt på boka. Hvis coveret nå løfter seg, teip kanten på papiret.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Solution: Async perioden din fra de du bor med og flush ut søvnløsheten med skotske dråper.

 

Om du snakker om å drikke seg i søvne, så fungerer det ikke annet enn den ene gangen.

 

Helvetes insomnia! Henger sikkert sammen med at jeg har vært et jævla hormonvrak den siste måneden!

insomnia.jpg

 

Nope! Jeg har insomnia. Skal bestille time hos legen neste uke!

Lenke til kommentar

Jeg har en sti på øyet som irriterer noe inn i granskauen, samt at jeg prestrerte å få tapetlim på favorittjoggebuksa mi. ><

Umulig å oppholde seg noe sted i dette huset uten å ende opp med lim all over.

 

e: Slang joggebuksa i vaskemaskina uten å sjekke lommene og sitter nå her uten lypsyl (sterkt avhengig), en Läkerol-eske mindre og en femtilapp mindre. ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg har en sti på øyet som irriterer noe inn i granskauen, samt at jeg prestrerte å få tapetlim på favorittjoggebuksa mi. ><

Umulig å oppholde seg noe sted i dette huset uten å ende opp med lim all over.

 

e: Slang joggebuksa i vaskemaskina uten å sjekke lommene og sitter nå her uten lypsyl (sterkt avhengig), en Läkerol-eske mindre og en femtilapp mindre. ><

Fikk meg til å tenke. Hva om du finner ut en venninde eller kompis som har glidemiddel, også bytter du ut det med lim. Hva skjer da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...