Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hater imageshack.us, får en million pop-ups når jeg skal klikke på et bilde. Er et hav av reklame og linker på den siden.

Synd når jeg faktis har lyst å ta en bedre titt på bilder, men når jeg ser hvor de har hostet bildet så gidder jeg ikke :/

 

Det verste er at folk er for dum eller uvitende til å bruke noe annet enn imageshack, megaupload, rapidshare osv.

 

Irriterer meg over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater imageshack.us, får en million pop-ups når jeg skal klikke på et bilde. Er et hav av reklame og linker på den siden.

Synd når jeg faktis har lyst å ta en bedre titt på bilder, men når jeg ser hvor de har hostet bildet så gidder jeg ikke :/

 

Det verste er at folk er for dum eller uvitende til å bruke noe annet enn imageshack, megaupload, rapidshare osv.

 

Irriterer meg over det.

Ja, da er jeg vel en av de dumme da.

Selv bruker jeg tinypic.com eller bildr.no som gjør akkurat det jeg vil med minimal reklame og piss på siden.

Lenke til kommentar

Så du i det hele tatt videoen?

Uansett så leser jeg det du skriver som en provokasjon og dårlig forsøk på trolling og andre burde gjøre det samme.

Forøvrig vil jeg si at det var verbal trakasering fra de barna og hun handlet i selvforsvar.

For min del skjønner ikke jeg at du kan mene det..

Uansett hva folk sier til deg, så skal du da aldri ty til vold. Aldri. Den beste måten å forsvare seg på mot "verbal trakassering" er bare å unngå vedkommende som sier det, eller bare ignorere det. Evt. "trakassere" tilbake.

Lenke til kommentar

Venter i spenning. :tease:

 

At det ikke er mulig å komme med et innlegg i "ting som gjør deg glad" tråden uten at noen idioter MÅ hamre negativt løs på det du skriver.

Tipper det er folk som ikke har annet liv enn diskusjon.no (eller at de bare ikke tåler eller skjønner at folk har forskjellig smak) :!:

 

Det skjer her i denne tråden også.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

For å være helt korrekt, det var vel egentlig gamle folk som begynte å sloss med ungdommer.. :p

 

Jeg sa ingenting om hvem som begynte. Poenget er at man ikke sloss med gamle folk. Du hører tydelig at denne "bodybuilderen" sier 'Å jasså?' når gamlingen griper inn og har tydeligvis ikke noe i mot et aldri så lite slagsmål.

 

Altså, skulle de latt de fuckings mongolide folk fly på dem? Jeg støtter ingen av sidene i denne saken, men det var de gamlingene som begynte og de BØR ha mer vett i hue en som så. Og hvis du faktisk ser videoen griper ikke han "bodybuilderen" inn før han gamle mannen sparker etter dem.

Lenke til kommentar

Hadde lyst til å jobbe frivillig i utlandet for å oppleve ting.

Så fant jeg ut at framgangsmåten er å skrive masse søknader og vente i 6+ måneder.

 

Hva med å bare ta en telefon?

"Hei, jeg vil jobbe frivillig som naturverner i Thailand bla bla"

"Klart det, vi setter deg på et fly om to uker."

 

Er det vanskelig eller? Forbanna sjeleknusende samfunn. Eneste måten å bli eventyrer på i dag er å droppe ut av samfunnet. Kan ikke bare hoppe på et tog lenger. Eller jobbe som dekksgutt på lasteskip. Må faen meg risikere fengsel hvis man prøver å gjøre noe sneaky.

Jeg er født for sent. La meg bli født for 100 år sida slik at jeg kan grave etter gull, og leve på mine egne premisser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...