Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Selvfølgelig kan man få skader av passiv røyking. Det er vel registrert flere tilfeller av det?

 

Og, hater å innrømme dette, (HATER) men jeg tror jeg drepte rotta mi med passiv røyking. Liker virkelig ikke meg selv for det, men jeg var ung og tenkte ikke lenger enn som så. Stakkars Roxie. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En QXL-selger som jeg har kjøpe noe av.

Jeg sendte pengene for 10 dager siden, og ennå ikke mottatt varen.

Greitt nok, den skal sendes fra utlandet.

Men fyren klarer jo ikke å svare på mail!

Jeg vet ikke om han har mottatt pengene, og om varen faktisk er sendt.

Jeg har bedt om sporingsnummer, samt spurt om noen spesifikasjoner. Men fyren er taus som graven.

Karakterboken hans er full av folk som er strålende fornøyd, men han har allikevel mer negative karakterer enn det som er vanlig.

De fleste går på lang leveringstid, og at fyren ikke svarer på henvendelser.

Det virker som om de aller fleste får varene sine. Men jeg vet ikke når.

:dontgetit:

Hvor mye hadde det kostet ham å sende en mail der det står at pengene er mottatt, og varen er sendt?

Lenke til kommentar

Vet ikke. Men hvis en selger har stort sett gode karakterer, er det vel rimelig å anta at han er ærlig. Hvorfor skulle han plutselig bestemme seg for å svindle nettopp meg?

 

EDIT:

Et google-søk viser at QXL og Finn.no bruker PayEx Betalingsgaranti.

Det var ikke jeg smart nok til å gjøre...

 

http://hjelp.qxl.no/kundesenter/?page_id=53

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Vet ikke. Men hvis en selger har stort sett gode karakterer, er det vel rimelig å anta at han er ærlig. Hvorfor skulle han plutselig bestemme seg for å svindle nettopp meg?

Godt spørsmål, du har sikkert rett.

 

Jeg lurte rett og slett bare på det, ettersom at jeg har hørt at Craigslist var full av svindel for en stund.

Lenke til kommentar

Nettsider som ikke sender til Norge.

 

Finnes det en mulighet for å få det tilsendt likevel? Er det mulig å få dette sendt til en "middleman" som sender det videre til meg? Noen som går ann å stole på?

Bor du nært sveskegrensen, og har mulighet til å reise over? Da kan du få det tilsendt til et postkontor i Strömstad.

Lenke til kommentar

På sider som Ebay er det flere idioter som skriver at de ikke sender til utlandet, eller spesifikke land. Det kan f.eks. være at de har dårlige erfaringer med at posten "blir borte" i visse land, der postansatte heller vil stjele varen enn å levere den.

 

Men du kan sende dem en mail og spørre om de ikke kunne tenke seg å sende til Norge allikevel. Noen ganger endrer de visst mening, har jeg hørt. Det er jo du som kunde som betaler den ekstra portoen, så det burde ikke koste mange øre ekstra i blekk å skrive en norsk adresse.

 

Det finnes også en tjeneste som heter JetCarrier. Den gir deg såvidt jeg har forstått en postkasse i USA, så du kan oppgi din amerikanske "adresse" i amerikanske nettbutikker. Flere kjøpte Nexus One (Google-telefonen) på denne måten.

Dermed omgår du Googles regler om eksport.

Når Nexus-telefonen er levert hos JetCarrier, sender de den videre til Norge, uten at Google trenger å vite det.

 

Det finnes flere slike tjenester. Og i tilfellet med Google måtte man såvidt jeg vet også ordne seg med en utlandsk betalingskonto, sånn at det ser ut som om telefonen ble betalt av en amerikaner.

Lenke til kommentar

Jenta jeg liker drikker ikke :(

 

Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger.

 

Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så...

 

Dette irriterer noe fryktelig... Folk som tydeligvis ikke har opplevd hva alkoholen kan gjøre med et menneske, og uttaler seg som om alkohol er det beste i verden..

Lenke til kommentar

Posten er håpløs.

Brutter'n solgte noe elektronikk til en annen fyr via Finn.no.

Vedlagt ligger bilde av Postens pakkesporing. Legg merke til datoene!

 

pakkesporing.gif

Etterhvert ble kunden utålmodig, og det er jo forståelig.

Det vil også si at brutter'n ennå ikke har mottatt betaling. (sist han sjekka)

 

Heldigvis har kunden nå hentet pakken. Toppen på kransekaka ville vært om han hadde kjøpt tilsvarende produkt et annet sted, og sendt pakken i retur.

Før pakken kom til rette, prøvde han å avbryte handelen.

 

Satser bare på at han endelig sender pengene for pakken, og ikke gir brutter'n dårlig karakter på auksjonssiden for dette.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Jenta jeg liker drikker ikke :(

 

Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger.

 

Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så...

 

Dette irriterer noe fryktelig... Folk som tydeligvis ikke har opplevd hva alkoholen kan gjøre med et menneske, og uttaler seg som om alkohol er det beste i verden..

 

Vær så snill, ikke start opp denne jævla diskusjonen igjen.

 

OnT: Spist for mye...

 

 

 

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg brukte altfor mye penger i går! 10 slush-"shots", 5-6 inngangsbilletter (forstår ikke hva jeg tenkte med egentlig, hadde bare trengt å betale for en eller to) og taxi hjem. :(

 

Edit: En annen ting som irriterer er at jeg ikke har TV på rommet mitt, har lyst å invitere ei jente hjem for å se film eller noe. Har ingen god plass å ha TV'en heller.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Har du signal inn til TVen på rommet ditt, er det null problem å få en gratis TV på Finn.no. Alle bytter ut fullt fungerende TVer med flatskjermen for å se puppene til Neytiri i 3D.

Plassmangel er det verre med.

 

Og posten irriterer fremdeles. Dagens post er ennå ikke kommet... Venter på en aPad.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

 

Er så lei av prisene på tobakk i dette landet. De korrupte lederne i landet vårt tror visst at vi drikker/røyker/snuser mindre av avgiftene deres, men NEI DET GJØR VI IKKE. Vi får bare mindre penger å bruke på mer fornuftige ting...

Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. :devil:

 

Som om det er noe dine kamerater i regjering, eller Storting, ville støttet...

Lenke til kommentar

Har du signal inn til TVen på rommet ditt, er det null problem å få en gratis TV på Finn.no. Alle bytter ut fullt fungerende TVer med flatskjermen for å se puppene til Neytiri i 3D.

Plassmangel er det verre med.

 

Og posten irriterer fremdeles. Dagens post er ennå ikke kommet... Venter på en aPad.

 

Skal jeg ha en TV må jeg nesten henge den opp på veggen, og det er litt vanskelig med en CRT-TV :p

Lenke til kommentar

Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. :devil:

 

Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk.

Lenke til kommentar

Jenta jeg liker drikker ikke :(

 

Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger.

 

Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så...

 

Dette irriterer noe fryktelig... Folk som tydeligvis ikke har opplevd hva alkoholen kan gjøre med et menneske, og uttaler seg som om alkohol er det beste i verden..

 

Vær så snill, ikke start opp denne jævla diskusjonen igjen.

 

 

i don't give a fuck.. Det irriterer meg, så jeg skriver det her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...