Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg faktisk noe helt jævlig over hvor dårlig lyden blir når jeg ser film! :(

 

Vet noen om det er høyttalerne (Logitech Z-5500) som ikke liker filmer?

 

Aner ikke hvordan det er for deg, men om du bruker WMP, kan du jo gå inn og endre lyden. Jeg hadde ekstremt lav lyd når jeg så på "lovlige" filmer. Men når jeg gikk inn og skrudde opp "equalizeren" eller hva det nå enn het, økte jeg lyden med minst 200%

Lenke til kommentar

Er ikke volumet som er problemet, det er rett og slett lydkvaliteten som er elendig. Lyden er såpass dårlig at jeg ikke klarer å se 28 days/weeks later igjen :(

 

Edit: Akuratt nå bruker jeg grønn/svart/oransje (analogt?), kan det hjelpe om jeg skifter til digitalt (coax eller optisk (toslink?)?

 

Tørr ikke å kjøpte nytt lydkort heller, "alle" har masse negative sider virker det som, stress.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

+1

Dette, innlegg som kun består av "+1".

Enig, personer som poster slik idiotisme burde fått instaban.

 

Hva med å rapportere idiotene som bare quoter et innlegg eller skriver "+1" istedet for å irritere dere grønne?

 

Frust: Rybak på "Hvem kan slå Aamodt og Kjus". Ødelegger jo hele programmet.

Lenke til kommentar

Jeg har Logitech Z-5500 og har ingen problem med lyden. Krystall klar og fortsatt imponerende. Du må ha feil innstillinger.

 

[...]

 

Kan godt være jeg har feil innstillinger ja, har prøvd litt av hvert uten suksess.

 

Kanskje lydkvaliteten på det du laster ned er det som suger?

 

Tvilsomt, har ikke hatt slike problemer før som jeg kan huske i hvert fall. I Iron Man 2 når T. Stark fly er lyden helt elendig, men den er OK ellers i filmen. Lyden i 28 Weeks Later er OK/bra sålenge det ikke er noen zombier/mennesker som skriker.

 

stress.

Prøv annet avspillingsprogram. Sjekk bitraten til lyden på filmen du spiller av (høy/lav?), hvordan er det med musikk/andre applikasjoner [spill osv]?

 

Har prøvd VLC og MPC-HC (kanskje jeg skal prøve CCCP?), føler at lyden blir bedre i MPC, men det er kanskje noe jeg innbiller meg?

 

Musikk høres veldig bra ut. Har ikke spilt noe siden jeg fikk høyttalerne så det vet jeg ikke.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Filen ** er for stor for målfilsystemet

 

Størrelse: 6,96GB.

 

 

USB STICK LEDIG: 7,54GB.

 

FUCKING HELL, KASTET BORT TIDEN PÅ Å KONVERTERE FILEN, SÅ ER DET LIKSOM IKKE PLASS TIL DEN NÅR DET ER DET, ARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHUUUUUURHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111

 

Ja fy faen i helvete, jeg klarer ikke ha 6gb musikk på min 8gb ipod engang.

Lenke til kommentar

Hva med å rapportere idiotene som bare quoter et innlegg eller skriver "+1" istedet for å irritere dere grønne?

Tja, hvilken tråd befinner du deg i, herr WarpX?

 

Hah, du gikk 5 på, noen andre også! :love:

 

Testet hvor mange som ville mislike at jeg gjorde det.

 

"+1" innlegg irriterer meg også, det var litt det som var poenget med innlegget.

Dårlig unnskyldning. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hah, du gikk 5 på, noen andre også! :love:

 

Testet hvor mange som ville mislike at jeg gjorde det.

 

"+1" innlegg irriterer meg også, det var litt det som var poenget med innlegget.

Dårlig unnskyldning. :p

 

+1 :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Irriterer meg litt over at jeg nettop brukte opp nesten hele lønninga mi :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...