Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

folk som ler hysterisk av at andre mennesker skader seg. 

skjedde faktisk for en stund siden: en kvinne som falt og slo seg, sikkert glatt underlag eller noe der. Men det var flere som bare stod rundt og glodde og begynte å le. Senere visste det seg at kvinnen hadde forstuet et håndledd på grunn av dette fallet. 

men dette driter vel folk , så lenge dem finner noe å le av...      

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WeirdFace skrev (15 timer siden):

folk som ler hysterisk av at andre mennesker skader seg. 

skjedde faktisk for en stund siden: en kvinne som falt og slo seg, sikkert glatt underlag eller noe der. Men det var flere som bare stod rundt og glodde og begynte å le. Senere visste det seg at kvinnen hadde forstuet et håndledd på grunn av dette fallet. 

men dette driter vel folk , så lenge dem finner noe å le av...      

Det der er så sjukt, ville aldri falt meg selv inn å le, jeg må bare spørre om det går greit (eller se om de får hjelp fra noen andre).  Falt på isen selv ifjor, riktignok ingen som lo, men han som gikk bak meg bare fortsatte å gå som om ingenting hadde skjedd. Hva skjer med å bare spørre om det gikk greit? Jeg falt så hardt at jeg ble liggende før jeg greide å stable meg på beina. Kneet fikk et ordentlig trøkk. 

Så har du jo de som filmer ved ulykker...

Lenke til kommentar

At folk ler eller tar fram mobilen for å filme, istedenfor å tilby hjelp eller spørre om det gikk bra er vel bare nok et tegn på at verden går dit pepperen gror.

I Sverige driver araber? mennene å kaster ut damene sine fra høyblokkene. Skjer stadig vekk, omtrent daglige hendelser, for litt siden kastet de ut småbarna sammen med mor...

Det står aldri opphavsland i nyheter i Sverige, når barna ble kastet ut av blokken så stod det derimot, Tolk status osv. Men det er unntaket.

Litt irritasjon at slike umenneskelige stamme-klan folk ikke skjønner at det ikke er innafor å kaste kone og barn ut av høyblokka i Europa 2022.

https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-foll-fran-balkong-i-hasselby-gard-man-gripen/

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bruke fridager til noe. Nå har jeg hatt huset for meg selv siden torsdag, og jeg gjør ingenting bortsett fra nødvendige småting som oppvask og klesvask. Jeg går ikke ut og gjør ting. Jeg ser ikke filmer, jeg spiller ikke spill, jeg leser ikke bøker, jeg hører ikke musikk. Jeg bare sitter her og knotter på mobilen helt til det er middagstid, og seinere leggetid. I natt la jeg meg klokka 02, uten at jeg holdt på med noe spesielt. 

I kveld skal jeg sikkert følge sånn halvveis med på Champions League finalen, før jeg finner senga rundt midnatt. I morgen kommer folk hjem, og det var den alenetiden. 

Skjønner ikke hva jeg driver med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (29 minutter siden):

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bruke fridager til noe. Nå har jeg hatt huset for meg selv siden torsdag, og jeg gjør ingenting

Litt enig med unge venstre jeg, som vil fjerne alle røde dar, og omgjøre dem til feriedar i stedet. Så kan folk velge selv når de skal ta dem.
Selv om jeg er en slags halv-Kristen, så er jeg for det. Folk får få velge selv.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (55 minutter siden):

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bruke fridager til noe. Nå har jeg hatt huset for meg selv siden torsdag, og jeg gjør ingenting bortsett fra nødvendige småting som oppvask og klesvask. Jeg går ikke ut og gjør ting. Jeg ser ikke filmer, jeg spiller ikke spill, jeg leser ikke bøker, jeg hører ikke musikk. Jeg bare sitter her og knotter på mobilen helt til det er middagstid, og seinere leggetid. I natt la jeg meg klokka 02, uten at jeg holdt på med noe spesielt. 

I kveld skal jeg sikkert følge sånn halvveis med på Champions League finalen, før jeg finner senga rundt midnatt. I morgen kommer folk hjem, og det var den alenetiden. 

Skjønner ikke hva jeg driver med. 


Vel, du har jo uansett fått koblet av litt. Poenget med fridager er at man ikke skal være fastlåst til stresset man er utsatt for når man er på jobb. Med mindre arbeidsdagen din er det samme som dine fridager, så har du vel i grunnen oppnådd det du skal oppnå. 
 

Men det finnes selvsagt noe annet du heller ville ha koblet av med. Spørsmålet er om det egentlig er nødvendig, og om det du egentlig sliter med er å akseptere at du egentlig liker å ha det litt enkelt når du slapper av — i hvert fall slik livet ditt er nå?

Lenke til kommentar
.,. skrev (20 minutter siden):

Men det finnes selvsagt noe annet du heller ville ha koblet av med. Spørsmålet er om det egentlig er nødvendig, og om det du egentlig sliter med er å akseptere at du egentlig liker å ha det litt enkelt når du slapper av — i hvert fall slik livet ditt er nå?

Tja. Jeg hadde egentlig planer om å gjøre noe av det jeg skrev. Sitte litt med et par spill, se en film eller to. Men når det kommer til stykket og jeg har mulighet til å gjøre det, så gjør jeg det ikke likevel. Har ikke lyst. Om jeg starter med noe så har jeg ikke motivasjon til å fortsette, så jeg slutter etter ti minutter. 

Nesten så jeg gleder meg til jobb på mandag, så har jeg hvertfall noe å drive med. Ikke bare sitte her og suse. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (32 minutter siden):

Tja. Jeg hadde egentlig planer om å gjøre noe av det jeg skrev. Sitte litt med et par spill, se en film eller to. Men når det kommer til stykket og jeg har mulighet til å gjøre det, så gjør jeg det ikke likevel. Har ikke lyst. Om jeg starter med noe så har jeg ikke motivasjon til å fortsette, så jeg slutter etter ti minutter. 

Nesten så jeg gleder meg til jobb på mandag, så har jeg hvertfall noe å drive med. Ikke bare sitte her og suse. 

Pleier å ha noen prosjekter gående med enten bil eller hus som holder meg opptatt i helgene.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

Irriterer meg at jeg ikke klarer å bruke fridager til noe. Nå har jeg hatt huset for meg selv siden torsdag, og jeg gjør ingenting bortsett fra nødvendige småting som oppvask og klesvask. Jeg går ikke ut og gjør ting. Jeg ser ikke filmer, jeg spiller ikke spill, jeg leser ikke bøker, jeg hører ikke musikk. Jeg bare sitter her og knotter på mobilen helt til det er middagstid, og seinere leggetid. I natt la jeg meg klokka 02, uten at jeg holdt på med noe spesielt. 

I kveld skal jeg sikkert følge sånn halvveis med på Champions League finalen, før jeg finner senga rundt midnatt. I morgen kommer folk hjem, og det var den alenetiden. 

Skjønner ikke hva jeg driver med. 

Det der er ganske normalt, etter detta med iiinternet kom...

Merker hvor avhengig man er når det av og til er borte dvs nettet  Folk blir jo vettskremt når det er borte. Hele Familien.. ikke noe YouTube kids, ikke noe Spotify ikke noe Netflix eller sosiale medier eller spill....

Husker det ble borte 17.mai, og det var irriterende for jeg liker å se litt på 17.mai sendingen på NRK nett-TV, og sanger osv har jeg kun på Spotify...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
11 hours ago, Omnia vincit amor said:

Folk som snakker og bråker på kino. 

Jeg og en eks ble angrepet av ei gravid kvinne fordi vi pratet under LotR: The Return of the King.

Jeg spurte om vi rakk siste buss hjem eller om vi måtte gå flere mil.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
BadCat skrev (20 minutter siden):

Jeg og en eks ble angrepet av ei gravid kvinne fordi vi pratet under LotR: The Return of the King.

Jeg spurte om vi rakk siste buss hjem eller om vi måtte gå flere mil.

Fysisk angrepet? Om man visker til hverandre er det ikke noe problem.. Har selv fått beskjed når jeg har glemt meg og synes det er helt greit. 

Lenke til kommentar

Prøvde å logge meg inn på Microsoft.
Fikk opp "feil passord".
Endret passord til det jeg hadde skrevet ned "Kan ikke bruke forrige passord"
Endret til nytt passord og prøvde å logge inn.  "feil passord"

Søkte opp problemet og det er visst en vanlig feil som har eksistert i mange år, uten noen 100% løsning på å fikse problemet.
Punkt nummer 2 var å restarte maskinen helt til det fungerte....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...