Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dubious skrev (16 timer siden):

"Æ" (Remas app) har blitt helt ubrukelig.

Før så fikk jeg ihvertfall 10% på det jeg handlet mest, nå får jeg bare dritt, så jeg har stoppet helt å handle der.

Æ har nå blitt akkurat som Coop-kupongene. Du får tilbud på vilkårlige varer som liksom skal være basert på ting du handler ofte, men flere av de er varer jeg aldri har kjøpt og aldri kommer til å kjøpe. Jeg hadde en nøye justert 10 på 10-liste med varer på over 50 kroner som jeg handlet ofte og kunne dermed spare en del hver gang jeg handlet. Den første uka fikk jeg noen gode tilbud på opptil 30% som gjorde at det veide opp, men denne uka var det ingen nyttige tilbud og da valgte jeg rett og slett en annen butikk. Hvis flere tenker sånn er det ingen tvil om at Rema vil tape penger på dette og jeg håper de innser tabben og retter der opp så fort som mulig.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

"Tilbud" generelt. Selvsagt gir de ikke bort noe gratis. Det er bare masse ekstra slit med å følge med på det som der og da er satt ned. Sånn skaper de forbrukere med høy gjeld.

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (2 timer siden):

Æ har nå blitt akkurat som Coop-kupongene. 

Nei, hos Coop så bruker jeg nesten alle kupongene, da de ofte er varer jeg kjøper ofte.

Har aldri kjøpt varene som jeg fikk kuponger fra Rema.
Samme som Spar og Meny, kupongene der er også for det meste verdiløse, men de har gode apper med mange andre tilbud.

Endret av Dubious
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som er alt for usikre på om dem egentlig skape spise mer til for eksempel kveldsmat, og så lar dem all maten stå fremme veldig lenge før dem endelig får bestemt seg. Men flere ganger glemmer de (eller gidder ikke) å rydde vekk noe av maten de har forsynt seg av.

Men flere dager senere begynner dem å klage over at for eksempel pålegg har blitt alt for "tørr" eller "inntørket" og dermed ikke smaker like godt lenger - nettopp fordi de har latt maten deres stå fremme alt for lenge hver gang dem har forsynt seg av denne maten. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
On 5/24/2022 at 9:06 PM, Sexylubb1 said:

Har vært tillitsvalgt i KS/KS Bedrift sin motpart Fagforbundet. Ja, de suger. De hjelper basically HR-avdelinger i kommune og kommunale bedrifter å være minst like bedritne mot ansatte som private.

Har en bror som begynner i Kommunal Sektor. Skal da be han beholde handel og kontor medlemskapet sitt.

Lenke til kommentar
On 5/28/2022 at 4:54 PM, :utakt said:

Tja. Jeg hadde egentlig planer om å gjøre noe av det jeg skrev. Sitte litt med et par spill, se en film eller to. Men når det kommer til stykket og jeg har mulighet til å gjøre det, så gjør jeg det ikke likevel. Har ikke lyst. Om jeg starter med noe så har jeg ikke motivasjon til å fortsette, så jeg slutter etter ti minutter. 

Nesten så jeg gleder meg til jobb på mandag, så har jeg hvertfall noe å drive med. Ikke bare sitte her og suse. 

For min del kan spilling være mest gøy om man gjør det sammen med noen. Sjelden jeg gidder å sette på et spill helt for meg selv. Da skal det være noe jeg har ventet lenge på.  

On 6/19/2022 at 10:43 PM, WeirdFace said:

Folk som er alt for usikre på om dem egentlig skape spise mer til for eksempel kveldsmat, og så lar dem all maten stå fremme veldig lenge før dem endelig får bestemt seg. Men flere ganger glemmer de (eller gidder ikke) å rydde vekk noe av maten de har forsynt seg av.

Men flere dager senere begynner dem å klage over at for eksempel pålegg har blitt alt for "tørr" eller "inntørket" og dermed ikke smaker like godt lenger - nettopp fordi de har latt maten deres stå fremme alt for lenge hver gang dem har forsynt seg av denne maten. 

Ha som regel at alt skal tilbake i kjøleskapet etter man har laget noen skiver. Står det ute får det også mye kortere holdbarhetstid, spesielt om sommeren.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Klart å snublet og dette, 2 ganger på få dager.. Ryggen, beina, knærne og den ene tommelen er vond som pokker. :wallbash:
Er egentlig litt selvforskyldt, da det er stått litt ting i veien, som jeg ikke hadde flyttet enda, der jeg pleier å gå inne i leiligheten. Og jeg er ofte for lat til å skru på lyset (når det er mørkt ute) når jeg reiser meg opp fra sofaen eller kontorstolen, for å hente meg drikke, lage mat etc. Og det måtte til slutt gå som det gikk, heh. :w00t:

Og jeg har til og med Philips Hue lyspærer, med hubben, fjernkontrollen og appen. Men er fortsatt for lat ofte. "Er raskere å bare reise seg opp og gå kjapt, kommer ikke til å skje noe, jeg er forsiktig." - Er det jeg prøver å si til meg selv. :mellow:

Endret av Sarcoex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
2 hours ago, Atib Azzad said:

Mye av denne avisproblematikken er vel løst av å velge mer seriøse aviser.
Denne kombinasjonen av å velge vg/dagbladet for deretter å klage på kvaliteten i den tabloide drittavisen man har kjøpt, er noe av det mest meningsløse og dilettantiske jeg vet om.

Trodde meningen var å klage, jeg.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 timer siden):

 

Ha som regel at alt skal tilbake i kjøleskapet etter man har laget noen skiver. Står det ute får det også mye kortere holdbarhetstid, spesielt om sommeren.

Ja, jeg gjør jo selvfølgelig dette.    

Men det hjelper lite når andre lar alt mulig rart stå fremme alt for lenge hver gang....       

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse klimaaktivistenene som oppfører seg som unger i trassalder. Hvis de som et fåtall ikke får viljen sin betyr det bare at demokratiet virker som det skal.

Bøter er tydeligvis ikke noe hinder for disse klovnene så håper de begynner med fengselsstraff snart.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar

MDG og miljøprofiler i Norge sin dobbeltmoral. "Vi driter i utslippene i andre, land så lenge varen ikke forurenser i Norge" ideologi. 

Aftenposten Innsikt har nå fokus på elbilen sitt miljøregnskap. Batteripakkene er mye større enn før osv. De stiller spørsmål ved om vi ikke skal tenke på utslippene på produksjon av varen (bilen) i andre land. Svaret er nei, fokus er kun utslipp i Norge. 

Endret av plankeby
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...