Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Feil, Bunnpris=Kløver.

Aka bånn i bøtta.

Skrevet

De har ikke det på lokale her i hvertfall, de har Grans brus, som er bedre enn first price brus.

De er 5-10% dyrere enn Rema 1000 på generell basis, men det er verdt å gå inn for tilbudenes skyld.

Skrevet

REMA 1000-logikk:

Grans julebrus 0,33l = 11 kr

Grans julebrus 1,5l = 13,50 kr

Tror det er mere folks logikk som faktisk kjøper 0.33l, men nå jo den på glass og ingen vil ha sånn billig plastikk-dritt :p

Skrevet

Tror det er mere folks logikk som faktisk kjøper 0.33l, men nå jo den på glass og ingen vil ha sånn billig plastikk-dritt :p

Smaker jo det samme uansett, folk er dumme :p

Skrevet

Smaker jo det samme uansett, folk er dumme :p

Nei det gjør ikke det. Du har dårlige smaksløker. Kokk vil være ett dårlig karrierevalg for deg.

• Liker 2
Skrevet

REMA 1000-logikk:

Grans julebrus 0,33l = 11 kr

Grans julebrus 1,5l = 13,50 kr

Det sier først og fremst noe om produktet. Det som er oppi flaskene koster ingen verdens ting å produsere, det er bare vann med litt smaksstoffer og farge, og selvsagt sukker og konserveringsmiddel.

Skrevet

Skattelistene irriterer.. Jeg ønsker ikke at alle skal vite hva jeg tjener..

Jeg hadde vært beæret dersom noe faktisk hadde brydd seg så mye at de søkte opp meg i skattelistene
Skrevet

Det er litt irriterende at selv om det etter sigende skal være noen tusen medlemmer pålogget i dette forumet samtidig. Så ser det ikke ut til å være noen aktivitet noen steder og det virker heilt dødt stort sett overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...