Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vært beæret dersom noe faktisk hadde brydd seg så mye at de søkte opp meg i skattelistene

 

Det har faktisk skjedd meg. Og personen som leste den ligninga var ikke klar over hvordan ligning/skatt fungerer så den personen hadde et rimelig feil inntrykk av min økonomi. Det var jo litt underholdning i det da...

 

Irriterer meg at forkjølelsen min, med hodepine og tidvis feber, har vart i fem dager nå. WTF!?

Lenke til kommentar

Det er litt irriterende at selv om det etter sigende skal være noen tusen medlemmer pålogget i dette forumet samtidig. Så ser det ikke ut til å være noen aktivitet noen steder og det virker heilt dødt stort sett overalt.

Jeg idler forumet 24/7.

 

Merker at det er jeg som kommer til forumet og ikke forumet som kommer til meg.

Jeg blir ikke informert dersom noe skjer her. Jeg har ikke egentlig øyeblikkelig tilgang heller. Det er ikke lenger den første nettsida jeg åpner når jeg har en browser opp i trynet.

 

Dette er... avleggs

 

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Det er litt irriterende at selv om det etter sigende skal være noen tusen medlemmer pålogget i dette forumet samtidig. Så ser det ikke ut til å være noen aktivitet noen steder og det virker heilt dødt stort sett overalt.

Jeg idler forumet 24/7.

 

Merker at det er jeg som kommer til forumet og ikke forumet som kommer til meg. Jeg vet ikke når noe skjer her. Jeg har ikke egentlig øyeblikkelig tilgang heller. Det er ikke lenger den første nettsida jeg åpner når jeg har en browser opp i trynet.

 

Det er mye effort. Men det er koselig, føles ikke ut som det er 2013 når jeg er på dette forumet.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt en god del på Østlandet og Vestlandet. Skal ikke si noe om hvem som er verst eller best. På Østlandet har det utviklet seg en trend med at man er redd for at et blinklys ikke betyr at jeg skal til høyre eller venstre. Det er akkurat som de tenker: "jeg ser han skal til høyre, men han kjører nok rett frem". Irriterer meg sykt. Tro på det jeg prøver å signalisere! Hvis jeg blinker til høyre og kjører rett frem så er det jeg som får all skyld ved et sammenstøt. Kunne også nevnt manglende blinklys i rundkjøringer, men det er sikkert nevnt av mange her tidligere.

Lenke til kommentar

Fordi maten er tydelig merket "halal", og derfor ikke kjøpes av de som bryr seg?

 

Hva om det arbeider fleire troende muslimer ved samme arbeidsplass, og dem krever at bedriften skal servere halal-kjøtt i kantinen ?

 

Kanskje bedriften velger å kun servere halal-kjøtt. I stedet for å servere vanlig kjøtt i tillegg. Nytter det i det heile tatt å protestere??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...