Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyreklikk på lydikonet nederst til høyre, velg playback devices. Gå til siste fanen og velg Do nothing:

8jpFFVS.png

Jeg liker funksjonen, jeg liker bare ikke at det kommer når jeg skal lade kindlen min
Videoannonse
Annonse
Skrevet

volume mixern. Forresten gratulerer med dagen som var.

Takk, fikk meg en stygg hoste, bil, nesten 10 000kr, tre T-skjorter og Bioshock Infinite.

Skrevet

Irriterer meg over at jeg sitter fast i et idiotisk mobilspill. Noen som veit viljen logo dette er ?

Irriterer meg over at jeg prøvde å finne ut av det i over en halvtime. Gir opp nå. Nok internett for idag.

Skrevet

Irriterer meg over at jeg sitter fast i et idiotisk mobilspill. Noen som veit viljen logo dette er ?

Takk, har prøvd å hjelpe ei venninne med den føkkings logoen, og nå var det glemt... Frem til jeg leste posten din, så brakte du det opp igjen.. :p

I needz to know!

Skrevet

Forum der administratorer må godkjenne deg manuelt.

Hva faen er vitsen?

Det har INGEN som helst fordeler, det er ikke godt for en DRITT.

Jeg må vente i flere dager for å poste noe. Talentløst.

Skrevet

Står i boksern å steker pølser, så går brannalarmen. ugh.

Ta det som et kompliment
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Står i boksern å steker pølser, så går brannalarmen. ugh.

Å steke pølser i boksern er en sikkerhetsrisiko. Alt for lett å få brannsår, pga sprutende fett som selvsagt skal feste seg på de mest sårbare hudflatene. :p

Irriterer meg over at jeg klarte å falle på isen i påska, og har klart å ødelagt kneet og anklen min. Grr! Vanskelig å stå og gå på. Møkka is! :hrm:

Skrevet

Dritlei av å høre om Hjallis og Thatchers død. Jeg vil lese mer om Tones brudd med Aksel Hennie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...