Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står ordene "etikk" og "moral" noen steds i den kontrakten?

Spiller det noen rolle? Når du har godtatt at det er slik tjenesten fungerer (og ja, det er faktisk meninga du skal lese gjennom ToS) så kan du ikke whine for at opplevelsen er en annen enn den du vil den skal være.

Lenke til kommentar

Dersom jeg selger noen en bil, har jeg da lov til å beholde nøklene og kun la dem kjøre den når jeg sier at det er greit?

 

Dersom jeg selger et hus til noen, kan jeg da beholde nøklene og kun låse dem inn når jeg selv ønsker?

 

Dersom noen har solgt et produkt, har de da ennå lov til å bestemme fullt og helt når kjøperen (eieren) skal bruke det?

 

Om ikke, hvorfor i h***** eksisterer ennå Steam?!

bruk offline modus eller start spillene direkte via .exe filen. har ikke hatt problemer med steam siden launchen av nyeste elder scrolls
Lenke til kommentar

Jeg trodde at jeg hadde fått reklame her om dagen og fikk helt panikk fordi jeg trodde jeg var blakk men så viste det seg at det var en reklame fra DBTV som hadde åpnet seg i bakgrunnen. Skjønner ikke hvorfor DB alltid velger at videoene skal starte automatisk på sånne tåpelige artikler jeg putter i en bakgrunnsfane men ikke på de artiklene som faktisk er interessante som jeg gjerne leser først

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Står ordene "etikk" og "moral" noen steds i den kontrakten?

 

Står det noe sted at du er tvungen til å bruke steam? Steam fungerer hele tiden og har langt over 99,9% oppe tid. Steam lar deg få tilgang på alle dine spill til alle døgnets tider så jeg ser ikke helt hvor problemet ditt ligger. Om de noen gang gjør noen drastiske endringer her så er det nesten alltid 4 millioner brukere pålogget til enhver tid som vil reagere samtidig. For ikke å snakke om resten av brukerne som ikke er pålogget.

Lenke til kommentar

Dersom jeg selger noen en bil, har jeg da lov til å beholde nøklene og kun la dem kjøre den når jeg sier at det er greit?

 

Dersom jeg selger et hus til noen, kan jeg da beholde nøklene og kun låse dem inn når jeg selv ønsker?

 

Dersom noen har solgt et produkt, har de da ennå lov til å bestemme fullt og helt når kjøperen (eieren) skal bruke det?

 

Om ikke, hvorfor i h***** eksisterer ennå Steam?!

Jeg kan ikke spille Battlefield 1942 fra DVD-en jeg har hjemme. Vet du hvorfor? Fordi jeg ikke har CD-keyen lenger.

Fordi det er lisensen jeg eier. Ikke spillet. EA eier spillet. Jeg har bare en lisens på å spille spillet.

 

Og blabla digitale tjenester kan ikke sammenlignes med fysiske varer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi som er Hotmail- og Messenger-brukere har blitt mast om det i en god stund nå. Hele overgangen skulle liksom skje på mandag men jeg får fortsatt brukt Messenger. Hotmail er endret til Outlook da. Bryr meg ikke så mye.

 

In other news, eektrikere jobber i blokken i dag og antatt strømbrudd er satt fram til kl. 2000. Håper inderlig de blir ferdig før det og ikke oppstår problemer. Vil gjerne få med meg kampene i kveld.

Lenke til kommentar

Ja, det sugde også pung, outlook shiten på hotmailen.. faen altså kan de ikke bare la det være ?

 

Never fix anything if it isnt broken!

 

Hotmail fungerer? Ikke få meg til å le. Makan til avleggs mail tjeneste skal man lete lenge etter. Spam-filteret funker så godt som aldri og det renner inn dritt i hoved innboksen. Får takke seg selv de som bruker hotmail om de får virus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hotmail fungerer? Ikke få meg til å le. Makan til avleggs mail tjeneste skal man lete lenge etter. Spam-filteret funker så godt som aldri og det renner inn dritt i hoved innboksen. Får takke seg selv de som bruker hotmail om de får virus.

Jeg får ikke en dritt med spam, bruker hotmail til å regge meg på forum etc, fordi jeg stadig får ny hovedepost så er greit å ha alt slikt samlet på ett sted.

Eneste spammen jeg får er fra cdon.com

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen jeg tenkte at jeg ville gå ut og se på byen i brann men jeg gidder ikke gjøre det alene i denne kulden og eneste tjommien som bor like sentralt som meg er opptatt på en konsert. Og den konserten hadde jeg også tenkt å gå på, men jeg bestemte meg for å la være fordi jeg ville spare penger men nå har jeg jo allerede spart penger på andre ting så jeg hadde jo egentlig råd. æsj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...