Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Utsatte å slå av vifta på kjøkkenet og dermed skapte vibrasjonene oljeflaska mi fra Paris til å bevege seg utover og falle ned på gulvet. Måtte vaske en dam av olje når jeg må egentlig gjøre meg klar til andre ting.

 

Well played, nature, well played.

 

(Nei, jeg er ikke overtroisk og den fløy ikke av seg selv. Enkel fysikk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som kan skje er at man higer etter luft og får vann i lungene. Noe som kan være dødelig.

 

Kroppens innebygde refleks for å holde pusten slår ikke inn i varmt vann. Fenomenet kalles "Mammalian diving reflex", hvis noen er interesserte og vil lese mer.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Min bror la igjen en halv pakke kjøttdeig, en avokado, en eller annen mangochutney og en halv pakke tortillas. Jeg hadde løk og tomat. Stjal litt revet ost av leieboeren.

 

Kunne vært verre!

Da må du steke kjøttdeig som krever en stekepanne og du må ha tortillas i et eller annet, samt løken og tomaten i en skål, og ikke glem osten.

Det er mye oppvask.

 

Har hatt jobb og skole i 12 timer i dag og spist en baguett, faen jeg dauer. Skal på butikken snart, må bare drøye litt mer og kjenne at kroppen spiser seg selv innenfra

  • Liker 2
Lenke til kommentar

....

 

Det var nok ikke bevisst. ;)

 

Da må du steke kjøttdeig som krever en stekepanne og du må ha tortillas i et eller annet, samt løken og tomaten i en skål, og ikke glem osten.

Det er mye oppvask.

 

Har hatt jobb og skole i 12 timer i dag og spist en baguett, faen jeg dauer. Skal på butikken snart, må bare drøye litt mer og kjenne at kroppen spiser seg selv innenfra

 

Alt i panna. Vasker panna senere. Setter fatet oppå PC-en til neste gang jeg skal slå på oppvaskmaskinen. Så... Ingen oppvask. Men jeg måtte åpne en ølboks, det var stress. Og røre litt i panna. :<

Lenke til kommentar

Alt i panna. Vasker panna senere. Setter fatet oppå PC-en til neste gang jeg skal slå på oppvaskmaskinen. Så... Ingen oppvask. Men jeg måtte åpne en ølboks, det var stress. Og røre litt i panna. :<

Alt i panna sier du? Jeg liker stilen din. Jeg kjører faktisk papptallerkener og plastbestikk da.

 

Tror ikke jeg skal røre i panna i dag altså, jeg må finne på noe genialt

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...