Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem at han ikke er en sau, slik som alle andre er.

 

Jeg er også til en viss grad en sau feks ved at jeg har latt meg bli avhengig av elektroniske produkter. Jeg har også blitt inndoktrinert og vært godtroende tidligere i livet, spor av det vil alltid henge igjen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

BadCat er sannsynlegvis den største hipsteren på diskusjon.no.

 

Antar det er ironisk ment da jeg er omtrent så langt unna mote som det er mulig. Unntaket må være om noe kommer tilbake. Det meste jeg liker er at det er så lite trendy at det sluttet å være kommersielt bærekraftig for mange år siden.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Fra Wikipedia om hipstere:

 

Fra 1990-tallet betegner det særlig en ungdom som følger en stil og en subkultur preget av en forsiktig protest på det materialiserte forbrukersamfunnet

 

Er ikke det du nettopp gjør BadCat? Folk som kjøper Grandiosa og norsk øl er bare dumme sauer som kun bryr seg om flest mulig kalorier/promille per krone istedetfor å bruke sin tid og penger på noe som er "ordentlig kvalitet".

Lenke til kommentar

Jeg passer verken til stil- eller den trendy biten av hipster, har du sett hvordan de går kledd og hvilke kulturarrangementer de deltar på? Jeg er også ekstremt materialistisk.

 

De fleste er sauer til de oppdager grønnere gress på et annet sted enn der mainstream-gjengen beiter. Man er vel forsåvidt fortsatt en sau da, men en som har brutt ut av flokken.

 

Årsaken til at det irriterer meg at folk fråtser i smaksforsterkere, søtestoff og ugunstige oljer er at jeg har vært engasjert i det feltet i mange år. Det handler ikke om edlere ganer og gourmet men at det meste av maten inneholder stoffer som ikke burde være i maten.

 

Jeg tror dere i stor grad misforstår hvordan jeg er.

 

Jeg er ikke som dere.

Jeg følger i liten grad moten eller flokken.

Jeg velger ikke det beste av to onder slik som dere.

Jeg godtar ikke nærmest hva som helst.

Jeg undersøker konsekvensene jeg gjør isteden for å gjøre handlinger i god tro.

Jeg stoler ikke blindt på hva jeg blir fortalt.

Jeg ønsker frie penger som ikke er backet i gjeld, helst et samfunn uten penger eller credits. Det er mer enn nok ressurser til alle så lenge ikke alt må være kommersielt bærekraftig.

Jeg ønsker frihet for alle og mulighet for individualisme.

Jeg spiser ikke forklaringen om at "det er bare slik, og det må vi bare godta".

 

Det meste er mulig med mindre man tror det er umulig.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan jeg fremstår. Folk skriver og mener om meg da det som regel bommer totalt på hvordan jeg er. Folk som aldri har møtt meg, pratet med meg og rett og slett ikke har en anelse om hvordan jeg er annet enn sin egen tolkning.

 

Derfor er det veldig ironisk at du kaller andre for sauer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har også blitt inndoktrinert og vært godtroende tidligere i livet, spor av det vil alltid henge igjen.

 

Det ene utelukker, nødvendigvis ikke det andre.

 

At du ikke klarer/klarte å stille deg skeptisk til verden, mennesker, etc. om du for eks. gjør det bra på skolen. Betyr ikke at alle andre er slik. Slik jeg ser det, betyr det bare at du lar deg påvirke lettere enn andre.

 

Vil tro de fleste har vært godtroende på ett eller annet punkt igjennom barndommen og tenårene for eks.

Lenke til kommentar

Som sagt ovenfor her er Nordmenn flest for mest promille for pengene. Derfor kjøper de Øl som er produsert på grunnvann fra Tsjernobyl og på grunn av det smaker piss (ser på deg norske Tuborg, Carlsberg og alt det andre masseproduserte pisset). Det eneste vettuge øllet som kommer ut av Norge er Frydenlund. Ellers er det egentlig bare det mørke import ølet som er noe godt.

 

Moro at en nittenåring uttaler seg om øl og presterer å si at Frydenlund er det eneste vettuge ølet som kommer ut av Norge. Har du i det hele tatt hørt om Nøgne Ø, Haandbryggeriet eller Ægir? Nei? Tenkte meg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I spotify eller Volume Mixer?

volume mixern. Forresten gratulerer med dagen som var.

 

En annen ting som irriterer meg er at Synchtube har blitt stengt, tydeligvis orket de ikke å opprettholde siden pga noen fuckers ddoset de elns. Helvette faen det var en fantastisk side. Jeg og noen tjommier som ikke bor i bergen tenkte å snakke på ts mens vi ser en kjempegøy serie via synchtube og nå går det ikke!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...