Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De skal ha blitt det, dama pleier å være nøye der (de har brevvekt på jobben). Men mulig de har blitt sendt like før de nye satsene til Posten kom 1. januar... Det kosta 14kr inntil 50 gram før, men tydeligvis 15kr nå. -.-

Men latterlig med gebyr på 74kr for at det mangler 4kr!

Endret av CFM
Skrevet

Hvis jeg hadde dratt på skolen før jobb hadde det vært ekstra digg å komme hjem.

Men jeg skulka i dag så det er litt sånn meh... Ikke full pott.

klarer ikke å bli kvitt virus. Og det funker ikke å gå inn på google i google chrome. What to dooo? :(

Installer kaspersky trial.

Scan osv og problemet er løst.

Skrevet (endret)

Nop.

Irriterer meg at det skal være så forbanna vanskelig å se en fuckings video konvertert fra mp4 til avi på TV'en. Har både betalt for en konverter og prøvd gratisversjoner, og ingen av dem klarer å konvertere til avi skikkelig så jeg kan spille av på TVen uten noe jævla problemer!

Blir gaaaaaaal!

Mistenker at det er tuneren som hdd'en er koblet til, for de funker utmerket på PCen!

Står ingen steder hva slags formater tuneren støtter av avspilling noen plass heller -.-

Endret av Lami
Skrevet

Er det nå jeg skal poste et bilde av deg i kjole?

Ordentlige mannfolk går i komfortable klær, og ikke noe er mer komfortabelt enn kjole. Det vet da du? Husker du ikke den kvelden hvor vi begge dro på oss kjoler og stakk på byen og banka nazister og horekunder?

Skrevet

Dessuten er det ikke alle som er komfortable med å være naken rundt andre med mindre de er partnere. Personlig har jeg aldri iført meg kjole så jeg vet ikke om det er mer eller mindre behagelig å gå med enn lette klær.

Skrevet

Det vil jeg prøve en gang, og så vil jeg ha sånne gøye sko med snurr på tuppen. Spurte faktisk i skotråden om hvor man kunne få sånne sko en gang, men ingen svarte meg.

Skrevet (endret)

Du får spørre en araber eller afrikaner neste gang du ser en. Det er jo nok av de her i byen som går rundt i dem sommerstid. (Draktene, altså. Ikke skoene. Men de vet sikkert hvor du får tak i).

Endret av Sexylubb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...