Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg, at jeg fikk 6 som terminkarakter utenom i et fag :grumpy: Er litt happy, men er utrolig kjedelig å være en unna.

 

Ellers var det noen hadde det gøy med ringepiggen i sta, fant senere ut at det var noen av kameratene mine. Tok meg en runde med bikkja, og så at de gikk bortover veien, var ikke så vanskelig å finne ut hvem som hadde ringt på :nei2:

 

Da er du kraftig inndoktrinert. :tease: Karakterskalaen viser hvor godt man responderer på inndoktrineringen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser sjeldent på tv, men om lørdager pleier jeg å se til maten og utover kvelden. Lørdag har selvsagt elendig tv utvalg..

Nemlig, TV-selskapene vet dette. Fordi folk ser TV uansett, trenger de ikke å sende noe bra på denne tiden. På hverdager derimot må de sende litt bra ting for at folk skal gidde.

Lenke til kommentar

Irriterer meg faktisk hvor ræva TV har blitt de siste årene. Få bra filmer, mange repriser og før hadde noen faktisk en filmkveld for hver ukedag (V4 om jeg ikke husker feil; mandag-familie, tirsdag-drama, osv..). Kan ikke klage på alle dog, NRK3, Zebra og V4 sender noe verdt å se iblant.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over snikislamisering/kristenisering(?) på facebook, der folk stadig poster om Gud, døden og livet etter døden. NEI, JEG BRYR MEG IKKE! Funker forøvrig ikke å ignorere postene, fordi de dukker opp rett etter at jeg ignorerte brukeren. Nesten som om gud har en finger med i facebook.

Lenke til kommentar

Koss (i)Porta Pro >.<

 

+ folk som ikke bryr seg om lyd (aka bruker apples ørepropper), og synes Beats/Apple er best helt ukritisk. Hvis jeg sier at en PC er dårlig, sier også folk "HAR DU PRØVD DEN DA??!?!?!??!11oneone!!" og blir sur på meg :(

 

En kis jeg kjenner synes iPhone 3gs er sykt bra, og synes kameraet og hastigheten er bra, men jeg sier den er dårlig. Da kommer det: Du har da ikke 3gs så du kan ikke si noe!!11!!1!1

 

Gjør meg sykt forbannet.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Joda. Om noen timer begynner jukeboks dansefot på nrk1. Det pleier jeg se på når jeg er ensom.

Brukte å se på det som liten. Gode tider.

Enten fordi jeg stod opp klokken 4 og ventet på at pokemon skulle starte om morgenen på TV2, eller fordi jeg var oppe hele natta og NRK var eneste kanalen som sendte noe som helst.

 

Tror det påvirka musikksmaken min ganske mye, jeg har en hemmelig forkjærlighet for country og danseband.

Endret av coyotemannen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...