Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ny subwoofer i hus. Men, klokken er 22.45.. De jeg har kjellerleilighet hos er 60+, så jeg kan ikke spille høyt på denne tiden av døgnet, av respekt for de.

Selv om de sier de ikke bryr seg så mye om vi tar en fest, så føler jeg ikke for å plage de med unødvendig musikk sånn på kvelden.

 

Må nok vente til i morgen før jeg får testet skikkelig :grumpy:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny subwoofer i hus. Men, klokken er 22.45.. De jeg har kjellerleilighet hos er 60+, så jeg kan ikke spille høyt på denne tiden av døgnet, av respekt for de.

Selv om de sier de ikke bryr seg så mye om vi tar en fest, så føler jeg ikke for å plage de med unødvendig musikk sånn på kvelden.

Må nok vente til i morgen før jeg får testet skikkelig

Bedre å vente til i morgen, ellers vil du ikke få sove så godt. Hvor bedre opplagt du er > Hvor bedre høres musikken ut > Hvor lenge du kan høre på musikken uten å bli sliten i hodet/ørene :) Se på det som en investering!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brukte å se på det som liten. Gode tider. Enten fordi jeg stod opp klokken 4 og ventet på at pokemon skulle starte om morgenen på TV2, eller fordi jeg var oppe hele natta og NRK var eneste kanalen som sendte noe som helst. Tror det påvirka musikksmaken min ganske mye, jeg har en hemmelig forkjærlighet for country og danseband.
Jeg gjorde det samme, bare at vi hadde TV3 på den tiden jeg så mest på pokemon så jeg pleide å stå opp og så så jeg på TVshop
Lenke til kommentar

Digg da!

 

Faen, gruppa som har vært i studioet på skolen før meg har brutt jævlig mange regler.

De har ikke satt på plass mikrofonene, de har koblet om rack-elementene uten å koble tilbake sånn det skal være, de har tatt ut kablene fra ampene, og tydeligvis gjort om noen inputs sånn at jeg ikke får gjort en dritt. Har brukt hele dagen på å feilsøke og fikse problemer. Faen altså! At det er mulig å være så uansvarlig.

 

Drittlei. En dag skal jeg ha eget studio...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hver jævla gang jeg prøver å spille av sangen "No Love" av death grips, kræsjer pcen. wtf

PCen har vel ingen kjærlighet for deg da ;)

 

Noe jeg hater er når folk tror at jeg gjør ting for noen grunner, som hvis jeg f.eks. trekker meg litt unna folk tror de at jeg er forelsket i de :(

Endret av iFire
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...