Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke røpe det. Har jobbet der i snart 3 år som "løpegutt". Det som suger er at jeg ikke blir rik... jada, 500k er om jeg er flink i jobben etter 1 år eller noe. Men satser jeg alt på det jeg holder på med nå utenom skolen, så kan jeg mangedoble det beløpet. Men selvfølgelig er jeg ikke sikret noe som det jeg har blitt tilbudt nå.

Bli ferdig med utdanningen når du først er i gang og har lyst, er mitt tips. Hva hvis du får sparken fra den jobben du er tilbudt, og du sitter igjen uten utdanning. Kanskje ikke like lett å komme tilbake på skolen om kanskje 6-7 år?

Lenke til kommentar

Om en ikke inrømmer feil, så risikerer du at hele livet ditt går i dass. Om det er en ting man må venne seg til her i livet, så er det at det fins smartere folk enn seg selv. Det må man finne seg i meget kjapt. Om du ikke gjør det, og finner ut at du nekter å anerkjene dette med en eksemplarisk person, så vil ikke det løse problemet ditt, det kommer en tid senere hvor du møter enda en ny en som er smartere enn deg selv, og problemet er vedvarende. Om en ikke klarer å inrømme feil, så har en heller ikke mot til å spørre en annen om å lære noe nytt, og hele livet blir forurenset ved at en aldri klarer å lære noe fra andre, fordi en skal sette sine egne dumme svar øverst, koste hva det koste vil. Tenk om du hadde mot nok til å spørre hvem som helst om noe, og virkelig lære av det. Da må stoltheten til side. Det er en del av å være tilpasningsdyktig, det gjelder å spre kunnskap, erfaring på tvers av hverandre slik at man fyller inn det hverandre mangler. Om en stenger denne "døren" så er en ikke tilpasningsdyktig.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

 

Det irriterer meg litt at det er smått tabu blant menn å innrømme at man er dårlig til å rygge eller parkere. Jeg er ganske elendig på begge områder, og hver gang jeg nevner det til kompiser så får jeg et blikk som om jeg akkurat hadde detronisert min egen manndom.

Jeg er heller ikke noe spesielt flink til å rygge, unngår det hvis jeg kan. Samme med lukeparkering.

Lenke til kommentar

Enkelte forelesere på skolen.

 

"Dere ser vel det?!"

"Det her synes jeg er enkelt, så da går vi fort gjennom det..."

"Dere hadde om dette i sommer, så da går jeg ut i fra at alle kan det og tar mellomregningene i hodet så da hopper vi over det..."

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Late DHL-sjåfører som ikke gidder å kjøre opp hit hvor jeg bor, og heller vil at jeg skal møte dem i sentrum. På postkontoret.

 

Har jeg bestilt for frakt til døra, så vil jeg da for f også ha tingen fraktet til døra! Eller i alle fall til eiendommen jeg befinner meg på.

 

Men jeg klarer heller ikke å rygge, det er det vanskeligste jeg har vært borti, og jeg er da vitterlig mann. :p

Lenke til kommentar

Vodafone Italia har nå i min bok blitt erklært som dårligste kunderservice noensinne. Jeg betaler nærmere 190 kroner for å få et forhåndsbetalt abonnement for en måned. De glemmer å aktivere det, og når jeg kommer innom i dag, så krever de 125 kroner til for at de skal aktivere det igjen. Når jeg så krever enten pengene tilbake eller en gratis aktivering sier de at de ikke kan gjøre noe med det, og sender meg til en annen Vodafone-butikk som er en 15 minutters gåtur unna.

 

Når jeg kommer dit forteller de meg at de ikke kan gjøre noe i den butikken, og sender meg tilbake til den første butikken. Når jeg da har kommet meg dit igjen sier de igjen at jeg må tilbake til den andre butikken, og kreve at de hjelper meg istedet.

 

Hva med ... nope? 15 euro, og jeg har byttet til et annet selskap som tilbyr samme priser + et gavekort på 5 euro. Men de 190 kronene virker det som jeg må se langt etter.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...