Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

PCen har vel ingen kjærlighet for deg da ;)

 

Noe jeg hater er når folk tror at jeg gjør ting for noen grunner, som hvis jeg f.eks. trekker meg litt unna folk tror de at jeg er forelsket i de :(

 

nei jeg tror heller det er dataen som har blitt HELT dust. Viser feil klokkeslett og sier at google er en usikker side. helt mongo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei jeg tror heller det er dataen som har blitt HELT dust. Viser feil klokkeslett og sier at google er en usikker side. helt mongo

Det hare vel mer i at du har innstilt PCen feil? Sett riktig klokkeslett, og installer AVG/Avast som antivirus. Etter det installerer du Chrome/Opera/Firefox. Bruk også en annen brannmur :)

Lenke til kommentar

Er ikke så gøy å skulle rette på folks feil lenger nå som så mange skriver på mobilen. Enkelte ord får stor forbokstav pga mobilen tror det er substantiv elns og jeg gidder ikke fikse på det så meldingene mine blir skikkelig rare. I går presterte apropos jeg å spørre en jeg kjenner om hun var på lystbussen. Skrev faktisk mindre feil på mobilen da jeg hadde fysisk tastatur med tall på og greier.

Lenke til kommentar

Jeg synes NRK har mye bra på TV, og kan i hvert fall ikke klage på NRK nett-tv. Man kan i hvert fall ikke klage på NRK, dersom man sitter og glaner på TV2 eller TV Norge. Der har du definisjon på drittkanaler, det eneste TV 2 klarer bra er Nyhetskanalen. TV Norge sender bare dritt når de får tid inni mellom reklamene.

Lenke til kommentar

Hvor?

 

Kan ikke røpe det. Har jobbet der i snart 3 år som "løpegutt". Det som suger er at jeg ikke blir rik... jada, 500k er om jeg er flink i jobben etter 1 år eller noe. Men satser jeg alt på det jeg holder på med nå utenom skolen, så kan jeg mangedoble det beløpet. Men selvfølgelig er jeg ikke sikret noe som det jeg har blitt tilbudt nå.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

hva med microsoft security essentials? er den ok?

 

scannet med malwarebytes og fant 50 ondsinnet programvare. Ser ut som en del er spill lyder tho

 

Registernøkler oppdaget: 1

Registerverdier oppdaget: 0

(Ingen skadelige objekter funnet)

Registerfiler oppdaget: 0

(Ingen skadelige objekter funnet)

Mapper oppdaget: 2

Filer oppdaget 47

 

er dette ille?

Lenke til kommentar

Kan ikke røpe det. Har jobbet der i snart 3 år som "løpegutt". Det som suger er at jeg ikke blir rik... jada, 500k er om jeg er flink i jobben etter 1 år eller noe. Men satser jeg alt på det jeg holder på med nå utenom skolen, så kan jeg mangedoble det beløpet. Men selvfølgelig er jeg ikke sikret noe som det jeg har blitt tilbudt nå.

 

Er studiet ditt forenelig med studering ved siden av full jobb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...