Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kings of Leon er mest/bare kjent for Sex on Fire, Use Somebody, Radioactive eller Pyro...

Dette irriterer meg, da alle som virkelig liker de to sangene burde høre all den andre musikken de har kommet ut med.

 

Det er noe virkelig episk med Kings of Leon. De er et sterkt undervurdert band, selv om de er nokså populære :)

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Coldplay får altfor lite tyn for den grusomme og uinspirerende survemusikken de lirer av seg.

 

Det er mer mainstream å hate mainstream enn å følge mainstream. Jeg er ikke noe fan av Coldplay, men ser ikke hvorfor man skal drive å legge hat på alt man ikke liker.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mer mainstream å hate mainstream enn å følge mainstream. Jeg er ikke noe fan av Coldplay, men ser ikke hvorfor man skal drive å legge hat på alt man ikke liker.

 

Enig. Coldplay er ett suverent band med dype, melodiskt musikale tema. Det er for mye popkultur med kjappe synth og drums, ikke noe rom for hverdagslig rolig musikk lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mer mainstream å hate mainstream enn å følge mainstream. Jeg er ikke noe fan av Coldplay, men ser ikke hvorfor man skal drive å legge hat på alt man ikke liker.

 

Jeg liker masse mainstream musikk jeg da. Lady Gaga, Rihanna, Beyoncè og andre band og genres.

 

Coldplays musikk er bare generelt kjip. Det overrasker meg bare hvor mange som liker det. Litt som Kaizers som også er et grusomt band, men har en enorm fanskare.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker masse mainstream musikk jeg da. Lady Gaga, Rihanna, Beyoncè og andre band og genres.

 

Coldplays musikk er bare generelt kjip. Det overrasker meg bare hvor mange som liker det. Litt som Kaizers som også er et grusomt band, men har en enorm fanskare.

 

Alternativet er jo at du generelt sett har trasig musikksmak. (1205 Kaizer-scrobbles har ingenting med saka å gjere)

Lenke til kommentar

Enig. Coldplay er ett suverent band med dype, melodiskt musikale tema. Det er for mye popkultur med kjappe synth og drums, ikke noe rom for hverdagslig rolig musikk lenger.

 

Det kan nå diskuteres. Jeg har ikke hørt nok Coldplay til å kunne si noe, men kan ikke si at det noen gang har falt meg inn å høre noe mer på de.

 

Jeg liker masse mainstream musikk jeg da. Lady Gaga, Rihanna, Beyoncè og andre band og genres.

 

Coldplays musikk er bare generelt kjip. Det overrasker meg bare hvor mange som liker det. Litt som Kaizers som også er et grusomt band, men har en enorm fanskare.

 

Kaizers klarer å overraske meg også, men jeg vil ikke si at jeg er noe reaktiv på noen typer musikk. Om du liker Coldplay, Rihanna, Justin Bieber, 50 Cent, so be it. Du har dårlig musikksmak, men jeg gidder ikke å bruke krefter på å legge ekte hat på noen av disse fanbasene.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...