TMB Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Det der er da definitivt en svusj. En svisj har ikke så mye klang
Need44speed Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg synes det høres ut som et svisj. I paradise hotel videoen var det ikke helt svisj tho.
010011110100110101000111 Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Samma faen hva slags lyd det er vel, den er irriterende. 1
NoNamesLeft Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 At det eneste norske partiet som appelerer til meg er et kommunistparti
Kea Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Sånt skjer når man absolutt skal synkronisere. Jeg er glad jeg ikke bruker den funksjonen noen steder. Løk. Skriver du inn hver eneste kontakt hver gang du får ny telefon? Vel, jeg vet ikke med deg, men jeg har veldig mange fler kontakter på facebook enn telefon. Alle er bekjente, men ikke nødvendigvis folk jeg ringer til eller snakker med hver dag eller i det hele tatt. En gang jeg synkroniserte kontakter på telefonen med facebook (før jeg ryddet i vennelisten) fikk jeg opp flere hundre folk i kontaktlista på telefonen jeg ikke engang visste hvem var. Helt unødvendig. Hvis det gjør meg til en løk, så er jeg vel en løk. Og nei, jeg gjør ikke det. For det første lagrer jeg kontakter på simkort. For det andre, som svelemoe nevnte, så bytter jeg ikke mobil annenhver måned slik visse andre jeg kjenner. Endret 26. oktober 2012 av Therawyn
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 den den SVISJELYDEn som kommer hvert sekund i mange tv-serier. En av de grunnene til at jeg ikke orker å se på reality og noen dokumentarer på discovery channel. jeg SVISJ heter SVISJ per SVISJ SVISJ SVISJ. når du legger emrke til det, hører du det hele tiden. hæ? den lyden på starten av denne videoen og på 00:19 og hundre ganger til Løsningen er å ikke så på mongoTV som det der. Den typen amerikansk TV er helt grusom og svisjelyden + måten det blir klippet på skaper stress. Se på noe annet.
Slimda Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Ubisoft sendte ikke med CD-key til Rocksmith-spillet. Som betyr at jeg må kontakt Ubisoft Support via nettsiden deres. Og vente. Og vente. Og vente........
Spartapus Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Spillbransjen disse dager altså. Du ville ikke hatt dette problemet om du var pirat. 1
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Ubisoft sendte ikke med CD-key til Rocksmith-spillet. Som betyr at jeg må kontakt Ubisoft Support via nettsiden deres. Og vente. Og vente. Og vente........ Du kjøpte et Ubisoft spill. Din feil... 5
toro6 Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Folk som står i butikk køen med en pose potetgull, men som har en medsammensvoren som smetter inn foran deg med toppa vogn. Sjelden jeg lager oppstyr, men det der kaller jeg sniking.
Need44speed Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Da sier du bare "stell deg bakerst, mister." Endret 26. oktober 2012 av Tsjuden
toro6 Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Gubben hennes gjorde jo det.. (stilte seg bakerst) "Er det ikke kø, da?" Det var dog kona som var sjefen. Endret 26. oktober 2012 av toro3
Occi Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Da sier du bare "stell deg bakerst, mister." Og så får du et påtatt "jammen jeg er uskydlig"-blikk tilbake. Har selv jobbet i servicebransjen og enkelte ganger har det vært så ille at jeg har bedt kunder stelle seg bak i køen pga. overdreven sniking. Resultatet blir i stedet for at hele køen blir furt, så blir den som sniker furt. Morsomt er det også.
Slimda Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Spillbransjen disse dager altså. Du ville ikke hatt dette problemet om du var pirat. Faktisk ikke. Måtte laste ned Demoen av spillet for i det hele tatt få spille det, mens jeg venter på at Ubisoft sender meg ny nøkkel til spillet. Du kjøpte et Ubisoft spill. Din feil... Er ikke så mange alternativ, dessverre...
djgudleif Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Hver gang jeg skal spise en plomme eller noe så kveles jeg og dør fordi ting hovner opp. Er ikke rart jeg er usunn.
Slimda Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Man spiser ikke ting man er allergisk mot. 3
Dragen Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Så du er dødelig allergisk for plommer, men velger å ignorere det? Og folk velger å gjennopplive deg? Ikke rart verden er så skrudd som den er. 2
Sexylubb1 Skrevet 26. oktober 2012 Skrevet 26. oktober 2012 Bra plommesesongen snar er over, cowboy bob, så du slipper å dø så mye. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå