Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iriterer meg folk somstår å smuglytter på det andre sier, også sprer ut det som er sagt til alle.

irriterer meg også med folk som klager på alt , eks. folk som klager på mat, her er det alt for mye salat eller æsj tenk at jeg betalte 100 kroner for den dritten her. :(

 

Hva er galt med å ha standarder når det kommer til take-away?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Disse tenker nok ikke på at mange dør av sult når de sitter her å klager på at det var for mye, for lite,for salt, for varmt osv.

lmao

 

Rart at folk fortsatt bruker "de som er rammet av sult"-argumentet.

Lenke til kommentar

Iriterer meg folk somstår å smuglytter på det andre sier, også sprer ut det som er sagt til alle.

irriterer meg også med folk som klager på alt , eks. folk som klager på mat, her er det alt for mye salat eller æsj tenk at jeg betalte 100 kroner for den dritten her. :(

 

Hva er galt med å ha standarder når det kommer til take-away?

greit nok det ,men at folk bare skal klage hele tiden når de ikke tenker på hvor lang tid det tok å lage denne maten eller hvor mye varene til denne maten kostet.

 

Disse tenker nok ikke på at mange dør av sult når de sitter her å klager på at det var for mye, for lite,for salt, for varmt osv.

Lenke til kommentar

Disse tenker nok ikke på at mange dør av sult når de sitter her å klager på at det var for mye, for lite,for salt, for varmt osv.

 

Vel, de som sulter etc. har for eks. nektet å ta imot prevansjonsmidler fra oss I-land, bare pga at det strider imot religionen deres. Så synes ikke noe synd på dem. Har du noe begrep om hvor mye penger vi i Norge donerer til de fra før? Vil gjerne spise maten min, uten å ha dårlig samvittighet for at jeg har det bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Panter flasker grytidlig , problem solved"

"Det vet jeg, your point being?"

 

Unødvendig bruk av engelsk irriterer meg. Vi bor tross alt i Norge. Det verste er folk som refererer til ungen sin som "kidden". Det er til å få brekninger av.

 

"Den prøva var lett. Bit av kake, liksom!" Høres jo lurt ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Panter flasker grytidlig , problem solved"

"Det vet jeg, your point being?"

 

Unødvendig bruk av engelsk irriterer meg. Vi bor tross alt i Norge. Det verste er folk som refererer til ungen sin som "kidden". Det er til å få brekninger av.

 

"Den prøva var lett. Bit av kake, liksom!" Høres jo lurt ut?

Piece of cake er et uttrykk, "your point being" er bare en tilfeldig frase som er akkurat det samme på norsk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ha. Ha. Ha.

 

Sosial intellegens på bunn, her! Halloweenfest med påfølgende bytur. Tenkte noe slikt; bare å la den ligge igjen når man drar på byen. Men vil helst ikke møte opp i noe sånt dersom alle andre bare har en sånn liten maske eller noe.

 

Bruk samme taktikk før du går inn på festen og. La frakken ligge igjen utenfor døra og behold maska.

Lenke til kommentar

Oi jøss at jeg ikke forsto den, jeg skylder på at jeg assosierer sånne masker med orgier og nettopp så episoden med orgien av It's always sunny in Philadelphia. Jeg har en annen problemstilling ang Halloweenfest, jeg regner med at vennene mine kommer til å gå helt ut med kostyme mens jeg kommer til å se ut som en tulling ved siden av dem uten noe skikkelig kostyme. Jeg har ikke lyst til å bruke så mye penger på dette, men jeg vil ikke gjøre det helt slurvete heller. Noen som vet hva en sånn orgiemaske som Patrick123 postet faktisk heter forresten? En sånn hadde vært super.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...