Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg over venner som aldri kan være med på noe fordi de aldri har penger, selv om de fleste er samboere med kjæreste, uten barn, og der begge har inntekt og tjener 150-200% mer enn meg. Jeg klarer fint å spare flere tusen i måneden med budsjett.

Det er ikke nødvendig å gå på kiwi 3 ganger om dagen for å kjøpe snacks, og å kjøpe ALT på avbetaling.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kompiser er jo der hele tiden, mulighet til og få dyppa løken derimot?

... hele tiden?

Når man er i forhold...

Endret av ikkespisgress
Skrevet

At hele sommeren har regnet vekk.

Noen må gå!

Skrevet

Idiotiske parkeringer. Hvordan kan det være så jævla vanskelig å parkere imellom hvitstripene?

Får fnatt når jeg ser idioter som sier seg fornøyd med parkeringen når ene siden av bilen eller mer for eks står på en fortauskant el.

Skrevet

Får du deg så lite?

Har du så få venner?

Har veldig lite jeg ser på som vennskap ja, nei teller ikke 500 facebook venner som venner, selv om du kanskje gjør det.

Skrevet (endret)

Idiotiske parkeringer. Hvordan kan det være så jævla vanskelig å parkere imellom hvitstripene?

Får fnatt når jeg ser idioter som sier seg fornøyd med parkeringen når ene siden av bilen eller mer for eks står på en fortauskant el.

represent

Endret av Amberlamps
Skrevet

At Steam ikke holder det de lover. Betaen skulle være ute 17/18.00 14august.. klokka er laangt over! GRR!

CS:GO skulle vært åpen beta nå. Kunne de ikke i det minste gi oss 24 timer på å laste det ned først?

Der sa du det!

Skrevet

Sex over vennskap anyday.

Nei.

Jo.

Dessuten kan du være venn med personen du sexer på, dobbel bonus.

Men ja, jeg hadde valgt sex over venner, og det har jeg allerede gjort noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...