djgudleif Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Finn ut via de hvem som har lav selvrespekt og "daddy issues" så er du snart i varmen. Den varme, trange, våte, saftige, glattbarberte bollemusa? 2
Amberlamps Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 JA. Den kommer ikke ikveld hvertfall... Hadde planlagt å ringe hu jeg har holdt på med i det siste i natt, er innom en tur på facebook. "X er i et forhold med Y" OOOOUCH THE FUCK! Aldri sett så mye issuespå en jente før, men jævla deilig. FAEN. NÅ MÅ JEG FINNE MEG EN NY 15-16 ÅRING, HELVETTE. Hvor finner jeg de på denne tiden liksom.
Vertical^ Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Å i hvert fall holde seg over den seksuelle lavalder er kanskje ikke så dumt, eller?
Diskutant Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 y so pedo Dette har vi snakket om før. Ikke pedo. Hebefil, i verste fall. I dette tilfellet, ikke det heller, han bare liker småunger. 1
Hyperio Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Har funnet ut at 8.5 timer søvn er perfekt for meg. No kidding. Hvordan fant du ut dette? Hadde ikke takka nei til å vite hva som er perfekt for meg. Prøving og feiling i en periode med stabile hverdager og aktiviteter. I det siste har jeg likevel slitt med å få til mer enn 7.5 timer søvn. Bare våkner og er klar.
Takkformeg Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 JA. Den kommer ikke ikveld hvertfall... Hadde planlagt å ringe hu jeg har holdt på med i det siste i natt, er innom en tur på facebook. "X er i et forhold med Y" OOOOUCH THE FUCK! Aldri sett så mye issuespå en jente før, men jævla deilig. FAEN. NÅ MÅ JEG FINNE MEG EN NY 15-16 ÅRING, HELVETTE. Hvor finner jeg de på denne tiden liksom.
E.C. Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Instagram. Greit, du har tatt et teit bilde og postet det på Facebook. Skal du på død og liv bruke et retarded filter så alle detaljene i bildet forsvinner og det ser ut som om du brukte en mobil fra 2002? Spesielt kjekt når du har skrytt av at du har en epletelefon som er så bra på alt og så bruker du Instagram for at det skal se ut som om du tok bilde med en potet. Jeezez. 5
Fievel Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Instagram. Greit, du har tatt et teit bilde og postet det på Facebook. Skal du på død og liv bruke et retarded filter så alle detaljene i bildet forsvinner og det ser ut som om du brukte en mobil fra 2002? Spesielt kjekt når du har skrytt av at du har en epletelefon som er så bra på alt og så bruker du Instagram for at det skal se ut som om du tok bilde med en potet. Jeezez. Faith in humanity restored. Takk.
droidy Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jævla TV-serier hvor lyden av prat, o.s.v., er veldig lav i forhold til intromusikk, overgangsmusikk, musikk i scener med mye action, o.s.v. Om man ikke bor i ei grotte, må man stille lyden opp og ned heeeele tiden (så lenge man bor i hus med andre, vel og merke). 4
dysfunctional Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Ting som irriterer så grenseløst? THIS: Faith in humanity restored. 1
Fievel Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Ting som irriterer så grenseløst? THIS: Faith in humanity restored. Tør jeg spørre hvorfor dette er et problem?
Zt Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Bor midt i byen. Og selvfølgelig kl 05:30 så var det en som følte for å knuse butikkvinduer rett utenfor...
Gavekort Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Den kommer ikke ikveld hvertfall... Hadde planlagt å ringe hu jeg har holdt på med i det siste i natt, er innom en tur på facebook. "X er i et forhold med Y" Småjenter i et nøtteskall. De blir i et forhold med det første som kjører kjønnsorganet oppi henne.
Amberlamps Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Den kommer ikke ikveld hvertfall... Hadde planlagt å ringe hu jeg har holdt på med i det siste i natt, er innom en tur på facebook. "X er i et forhold med Y" Småjenter i et nøtteskall. De blir i et forhold med det første som kjører kjønnsorganet oppi henne. Nei, ikke hun her. Fikk vite 13 stykk som har vært i henne det siste året. Bare min flaks liksom Endret 9. juni 2012 av Amberlamps 2
Rgr00n Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Yes! Igår kom den omtrent splitter nye Golfen til foreldrene mine tilbake fra reparasjon etter at moren min klarte å krasje for en måneds tid siden. Presterte selvfølgelig med meget høy treffsikkerhet å kollidere med den eneste bilen på en litt over middels stor parkeringsplass igår, samme dag som vi hentet den ved verkstedet. Dette skjedde på et rimelig folksomt sted med full bil. Stoltheten min tok et nesestup. Prøver å finne en meditasjons-teknikk for å takle de mentale påkjenningene. God helg videre. 4
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hva er det med folk som ikke kan å kjøre? haha, ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå