Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir heller ikke det samme å se passasjem på VGTV / NRK. Synd. Atm så viser se fra et stygt teleskop som får solen til å bli hvit og alt er snusd på hodet. Foretrekket andre teleskop hvor solen var rød, mye fetere.

 

Sku ogaå sett på tv av passasjen når den streiken faen er over går det ikkw!

 

Sku jo også bestille inn filter så jeg kunne ta bilde av passasjen med teleskop, men det glemte jeg selvfølgelig og teleskopet er på hytten!!

 

TMK9C: ikke lurt å ligge og ligge og vri seg i senga hvis man ikke får sove. Stå opp.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Når man har slim i halsen. Hører og kjenner det ved inn- og utpust, særlig om jeg puster litt hardt. Så jeg harker litt, fremprovoserer hosting... og ingenting. Slimet er fremdeles der og ler av meg. Har hostet og harket i en halvtime nå, og det blir bare verre. JÆVLIG IRRITERENDE.

Lenke til kommentar

Er visst inn å ta bilder av hva man spiser på kafé og legge det ut med instagram for tiden. *grøss* vet ikke om jeg hater instagram, eller folkene som legger ut.

 

Skal begynne å ta bilder av grillpølsene jeg steker meg til middag, og koppen med blodsvart kaffe jeg drikker på morgenen.

Lenke til kommentar

At en god kompis av meg fikk beskjed av læreren at han ikke har vurderingsgrunnlag, og at han derfor må gjøre to store oppgaver for at han kan få karakter.

Nå sitter han på Skype med dama si og spiller Facebook-spill. Han beordrer meg nesten til å sende begge disse oppgavene til ham. Tror han virkelig at jeg gidder å sende to oppgaver jeg brukte mange dager på å ferdig, pluss mange timers finpussing, så han enkelt kan skrive av på to-tre timer?

Jeg kan sikkert være en god kompis å svare på en del spørsmål og gi noen svar, men gidder da ikke sende hele oppgaven.

Endret av Vertical^
  • Liker 5
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...eivik/21935626/

 

Jævla mongokjerring av en dommer. Med en gang noen sier noe kritisk mot islam så er det sensur og latterliggjøring fra venstresiden.

 

Hvorfor ble han fyren der innkalt som vitne? Var det kun for å latterligjøre han?

 

Det er forskjell på islamkritikk og regelrett løgn. Jeg støtter mongokjerringa 100%.

 

Er det ikke ulovlig å lyve når man vitner i en rettsak?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...