Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna lakkeringsfirma. Skal være så proffe, men leverte inn sportsbilen for lakkering etter skade. Den orginalfargen på bilen har metallic i seg og det ble sagt til de at det er metallic så de burde bruke orginalfargen med metallic.

Tror dere de skjønte dette da? Neida, ikke faen. Har lakkerer de på orginalfargen uten metallic i seg.

 

Hadde også en annen bil innom de før som ble lakkert om sånn 3 ganger, og forsatt ble det ikke riktig men gadd faen ikke mer å ha den der 3 dager hver gang.

 

Blir så pissed. Når sportsbilen er uta drift kan jeg ikke kjøre den.

 

Proff lakkeringsfirma ja, inn my ass. :grumpy: Men er ingen andre å gå til.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
- Det finnes ikke moderate muslimer. De som ikke støtter sharia, er ikke muslimer, sier islamkritiker Arne Tumyr til Dagbladet.

Tja, han har delvis rett. I Islam er Koranen Guds rd, ordrett nedskrvet, og kan derfor ikke hverken betviles eller tolkes bort. Det gjør det jo veldig mye vanskeligere å være moderat muslim.Jeg har ihvertfall til gode å se en høyeresteående respektert muslim lærd fortelle om hvordan Koranen er skrevet av mennesker, og derfor må tolkes og anvendes avhengig av tid og samfunnsmoral, uten å bli nedsamlet av et samlet muslimsk lederskap.
Lenke til kommentar

Ja, jeg snakker om den nye Flash-løsningen til NRK.

I tillegg virker ikke den prikken som markerer på en skala hvor langt jeg er kommet i avspillingen.

Plutselig går den bare helt til venstre, selv om jeg er halvveis i filmen, og fortsetter å spille.

I tillegg får jeg undertekster fra starten av filmen, selv om jeg er halvveis.

 

Ikke bra.

 

ikke lar de folk få velge HTML5-varianten so faktisk ER tilgjengelig heller.

Kan du forklare den setningen?

Er det noe jeg kan få tilgang til ved å endre URL, eller noe?

 

Jeg spør fordi Flash er buggete på Linux.

Den siste utgaven av Flash til Linux har en bug som gjør at folk får blå ansikter. Jeg kødder ikke. Det virker, men hvite mennesker blir blå i ansiktet, både på YouTube og NRK Nett-TV.

 

På YouTube kunne jeg velge HTML5 og Chromium i Ubuntu.

Ikke så lett i NRK... Så jeg brukte heller Mac´en for å se videoen på NRK.

 

 

Bildet illustrerer hvorfor jeg prøver å unngå Flash i Linux:

smurfs.jpg

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Folk som ABSOLUTT skal ha meg med som enten Herbalife distrubutør, Selger av kaffemaskiner, vitamintabletter osv, vitamindrikker av ymse slag, pyramidespill +++ you name it!

Kjenner sikkert 10-15 forskjellige som stadigvekk maser høl i huet på meg, alle selger så klart det beste av det beste. Å man kan tjene "store penger" på å bli med på det de driver med...

 

Dritlei av at ingen av de tar et nei for ett NEI! Fuck sake! :hrm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Ja, jeg snakker om den nye Flash-løsningen til NRK.

I tillegg virker ikke den prikken som markerer på en skala hvor langt jeg er kommet i avspillingen.

Plutselig går den bare helt til venstre, selv om jeg er halvveis i filmen, og fortsetter å spille.

I tillegg får jeg undertekster fra starten av filmen, selv om jeg er halvveis.

 

Ikke bra.

 

ikke lar de folk få velge HTML5-varianten so faktisk ER tilgjengelig heller.

Kan du forklare den setningen?

Er det noe jeg kan få tilgang til ved å endre URL, eller noe?

Jada. De HAR jo en HTML5-løsning egentlig, men de pakker den inn i flash for å distribuere den. Du kan fake user agent til ipad, og så lete i kildekoden etter url-en. Eller så kan du gå til nrk betaq sin artikkel om den nye nett-tv-løsningen og søke etter "bash" så finner du et sript en bruker har laget for å spille av i fplayer. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...